דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טסים לאילת? עם מי הכי כדאי ארקיע, ישראייר או אלעל? 

מאת    [ 07/08/2012 ]

מילים במאמר: 440   [ נצפה 5710 פעמים ]

טסים לאילת? עם מי הכי כדאי ארקיע, ישראייר או אלעל?

אילת היא אולי העיר היחידה בארץ שמרגישה כמו חו"ל. מלבד להיותה הדרומית ביותר, עם חוף ים, אין סוף אטרקציות וטיילת מפורסמת, היא מלאה גם בתיירים מכל רחבי העולם ואווירה כיפית שפשוט לא עוזבת אותה. כבר שנים רבות שניתן להגיע אליה בטיסה, אבל כיום טיסות לאילת הפכו למשהו נגיש הרבה יותר.

אחת הסיבות העיקריות להפיכתן של טיסות לאילת לנגישות לכל העם ולא רק לאנשים בעלי רווחה כלכלית, היא העובדה שישנה יותר מחברה אחת שטסה לאילת במהלך השנה. כיום, ניתן לבחור בין ארקיע, אלעל וישראייר. השאלה באיזו חברה כדאי לבחור כאשר אנו רוצים להגיע לאילת קשורה יותר לאופי והסיבה שבגללה אתם טסים מלכתחילה.

טיסות לאילת פלוס נופש

אם אתם מחפשים לטוס בגלל הסיבה הקלאסית שהיא כמובן נופש, ואתם מחפשים כרגע חבילת נופש שתשלב בין כרטיסי טיסה לאילת לבין מלון כל שהוא על פי הסטנדרטים שקבעתם לעצמכם, תוכלו למצוא מגוון חבילות נופש שכאלה בחברות ארקיע וישראייר. החבילות הללו חוסכות כסף וכן גם חוסכות זמן בחיפוש של מלון וטיסה בנפרד.

עם זאת, במידה שאתם מחפשים טיסה במטוסים גדולים ומפוארים יותר במידה מסוימת, מכיוון שאתם מארחים או מחפשים לטוס עם החברה איתה אתם נוהגים לטוס גם לחו"ל, תוכלו לבחור באפשרות של טיסה לאילת עם חברת אל-על, שלעיתים תהיה גם יקרה יותר ותימכר ללא חבילות נופש.

טיסה לאילת ב 99 שקלים

עד לפני כמה שנים המשפט שכתוב בכותרת היה יכול להישמע לנו הזוי, טיסה לאילת ממרכז הארץ במטוס חדשני שתעלה בסופו של דבר פחות מההוצאות על נסיעה באוטו עד לאילת היא משהו שלעיתים קשה לעלות על הדעת, אבל תחרות יכולה להשפיע ולהביא גם לתוצאות כאלה.

כיום, ניתן למצוא טיסות לאילת גם במחירים שמגיעים לפחות מ-100 ש"ח לכיוון בתקופות ספציפיות במהלך השנה, וגם בתקופות "חמות" שבהן כולם רוצים לרכוש טיסות זולות לאילת במידה ומזמינים מספיק זמן מראש. את הטיסות האלה ניתן למצוא גם בשיא הקיץ בארקיע.

נוחות

אם אתם גרים באילת, או פשוט מחפשים לטוס לאילת ללא כל הגבלה, פעמים רבות יהיה לכם נוח יותר לטוס לאילת דווקא עם אל על, למרות שהמחיר יהיה לעיתים גבוה יותר. הסיבה לכך, היא שתוכלו לרכוש חבילות שמקשרות בין יעדים רבים ברחבי העולם, אליהם אל על טסה, לאילת ובחזרה. בנוסף לזה, לא תצטרכו לחשב את המשקל אותו אתם לוקחים אתכם אל המטוס, מכיוון שההגבלה היא כמו בטיסות הבין לאומיות.

אם כן, הבחירה בין החברות בכדי לרכוש טיסות זולות לאילת היא סובייקטיבית ותלויה בבחירה שלכם בין נוחות, מחיר ואופי הטיסה. במידה שאתם מחפשים חבילת נופש נוחה וזולה באופן יחסי יהיה לכם קל יותר למצוא אותה בארקיע או ישראייר, ובמידה שאתם מחפשים דווקא נוחות בטיסה ליעדים רחוקים יותר, תוכלו לעשות זאת עם אל על.

האתר המוביל לטיסות לאילת http://eilatflights.fav.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב