דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיול ג'יפים לגאורגיה 

מאת    [ 07/08/2012 ]

מילים במאמר: 430   [ נצפה 4109 פעמים ]

לאחר שנים רבות של שלטון רוסי באזור השתחררה גיאורגיה והחלה מפתחת את זהותה האישית, המדינה נפתחה לכניסת תיירים ומשקיעים מכל רחבי העולם. המטיילים שמגיעים אל גיאורגיה מגלים מרחבים גדולים של טבע, מזג אוויר מצוין ותרבות מלאה בעליזות ושמחת חיים. אך הגורם העיקרי שמביא תיירים כה רבים לבחור בגיאורגיה הוא דווקא המחיר, האפשרות לקבל חופשה באווירה אירופאית במחיר נמוך בצורה משמעותית בהשוואה לשאר מדינות אירופה קוסם לתיירים.

חובבי פעילות האקסטרים יוכלו לארגן לעצמם טיול ג'יפים לגיאורגיה, סקי בחודשי בחורף ושאר מסעות ארוכים בשטח הפתוח. מרחבי הטבע הגדולים של גיאורגיה השתמרו בצורה מדהימה, המטיילים פוגשים באזור כפריים שמנהלים אורח חיים מסורתי. הכפריים באזורים ההרריים מקבלים את המטיילים בשמחה ושמחים להציע לינה ביתית וארוחות מסורתיות. המטבח הגיאורגי מציע מנות מפתיעות וטעימות במיוחד, המטיילים באזור מספרים על מטבח מרתק ועשיר בטעמים.

חשוב לציין כי גיאורגיה בטוחה לחלוטין לטיול, אין כל סכנה בטיול משפחתי או טיול תרמילאים באזור. ילדים חובבי טבע יוכלו ליהנות מהמרחבים הפתוחים והאפשרות לגלות צורות חיים אחרות. טיולים לגיאורגיה מתאימים לקבוצות מטיילים צעירים, מבוגרים, משפחות וטיולי נשים. מסלול הנסיעה נע באזורים הררים, חולף לצד האגמים ונוסע בדרכים יפהפיות. טיולי הג'יפים מתקיימים לרוב בקבוצות אך במידת הצורך אפשר יהיה להשכיר ג'יפים ונהג באופן פרטי.

יוצאים לדרך!

כמעט כל טיול ג'יפים לגיאורגיה מתחיל בנחיתה בשדה התעופה הבינלאומי של גיאורגיה בעיר טיביליסי, לאחר מספר ימים של טיול במקום נהוג לצאת אל אזור הקווקז הנמוך והגבוה ולהתחיל בטיול. בעזרת רכבי השטח אפשר לגמוע מרחקים גדולים בכל יום ולהתמודד ללא קושי עם מסלולים קשים להליכה. הטיול נכנס אל תוך הרי הקווקז, מטפס אל תצפיות מהריבות וחושף את המטיילים אל הטבע הפראי. הסדרי הלינה במקום נעים בין בתי מלון קטנים ואירוח באכסניות משפחתיות, תושבי ההרים שמחים לקבל את התיירים וממהרים להציע משקה והכנסת אורחים לבבית. ברשימת האתרים המפורסמים שלא כדאי לפספס נמצאים : כנסיית סבטי צחובלי, אנדרטת האחווה ועיר המערות.

את הטיול מתחילים באזור הקווקז הנמוך, מטיילים ומטפסים בהדרגה את הקווקז הגבוה. בבחירת מסלול הטיול והרכבים הקפידו לבחור ג'יפים איכותיים של 3000-3500 סמ"ק, 5 דלתות וצמיגים תקינים. אלו שרוכשים טיול ג'יפים לגיאורגיה בחבילה אחת פטורים מתכנון מסלול הטיול, מימון הדלק ואיתור עצמי של מקומות לינה. את הטיולים המאורגנים מלווים מדריכים דוברי עברית שמכירים את האזור ומפעילים רשת של קשרים.

יתרונות של טיול מאורגן בגיאורגיה

המשתתפים בטיולים המאורגנים מגיעים אל שדה התעופה בראש שקט, אין כל צורך לדאוג להשכרת הג'יפים, בדיקת תקינות או מילוי מכלי הדלק, הג'יפים כלולים במחיר. פרט לג'יפים נכללים בחבילה גם הוצאות נסיעה מקומיות, כלכלה מלאה, כניסה לאתרים, לינה והדרכה בשפה העברית. את כסף הכיס שמביאים לטיול מוציאים בעבור מזכרות, טיפים לאנשי השירות בבתי המלון ושאר הוצאות קלות בעבור שתייה קלה וחטיפים.

 למידע אודות טיולי שטח וטיולי ג'יפים נוספים

למידע נוסף אודות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב