דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פולדרים: איך מעצבים ונמנעים מאסון 

מאת    [ 06/08/2012 ]

מילים במאמר: 449   [ נצפה 2249 פעמים ]

זוכרים את הפתגמים "אל תסתכלו בקנקן אלא במה שיש בו"? ו-"לא כל הנוצץ זהב?" כשאתם באים לעצב פולדרים, שכחו מהפתגמים האלה, כי הלקוחות שלכם כן מסתכלים בקנקן, כן מחפשים את הנוצץ. אם הפולדר שלכם יראה סתמי למדי, אף אחד לא ירצה להציץ במה שבפנים, שלא לדבר על לקחת את העסק שלכם ברצינות.

אז כיצד מעצבים פולדרים ונמנעים מטעויות מתסכלות? המשיכו וקראו....

Less is more  - בניגוד לתפיסה הרווחת והמקובלת בקרב מעצבים גרפיים רבים (ובכלל) - פולדרים אינם חייבים להיות מתוחכמים מידי. תמונה יפהפייה אחת או לוגו יכולים ליצור אפקט מרשים הרבה יותר מאשר דחיסה של המון תמונות ואלמנטים. אם תעמיסו יותר מידי מאלו על הכריכה, יתכן שהמסר שלכם פשוט לא יעבור. אין זה אומר שאינכם יכולים להשתמש בכמה אלמנטים וכמה תמונות. בחרו לכם את המוקד, אליו תרצו להסב את העין.

התאמה צבעונית - לצבע יש השפעה עצומה על העיצוב של הפולדר. לכן, יש להשתמש בו בזהירות ובחכמה. צבע וורוד בייבי ייראה לא הולם לפולדר של חברת ייעוץ שיווקי. מצד שני, הוא יכול להיראות מושלם לסלון יופי, שמציע פדיקור ומניקור, או לחנות שמלות לילדות. בחרו כמה צבעים, שיתאימו לחזון העסקי שלכם וגם יהיו יפים לפולדר. בחירת צבעים שגייה עלולה להרוס את כל המסר, שתרצו להעביר ללקוחות.

בחרו את הנייר המתאים - לפני שאתם מאשרים את הקובץ להדפסה, בקשו לראות סוגים שונים של נייר. אולי נייר עם טקסטורה יחמיא לעיצוב שלכם? אולי תעדיפו דווקא נייר גלוסי? חשוב שתדעו, כי אם אתם לוקחים נייר צבעוני (כגון שמנת), הצבעים עלולים להראות מעט שונים ממה שציפיתם.

לא משנה באיזה נייר תבחרו - התעקשו לקבל דוגמה של ההדפסה. התבוננו בתוצאות בסבלנות, קחו את הזמן. בחרו את הנייר שהכי מחמיא לעיצוב שלכם ואשרו את ההדפסה.

חשבו גם על מה שיש בתוך הקנקן - כשאתם מעצבים פולדרים למטרות קידום מכירות, הקפידו על תכנים מדויקים, קולעים, עניינים - ישר ולעניין. אל תדחסו יותר מידי תכנים, שיכולים להעיב על העיצוב שלכם. אל תעמיסו על הלקוחות הפוטנציאלים שלכם יותר מידי מידע.

חשבו על הפולדרים כעל עיתון. הכריכה היא הכותרת, האינפורמציה בפנים היא המאמר עצמו. לקוח שיתעניין, תמיד יוכל לבקש מכם פרטים נוספים.

השתמשו באפקטים מיוחדים בחכמה - כל בית דפוס מציע שפע של אפשרויות הדפסה לשדרוג הפולדר. האפשרויות האלו עושות הבדל עצום, כשבוחרים ומשתמשים בהן בחכמה. מאידך, הן גם יכולות לפגום בעיצוב.

לדוגמה, תוכלו להבליט את הלוגו שלכם, אבל אם הוא כעור ומיושן, מדוע שתעשו זאת? דוגמה נוספת: תוכלו לעשות פולדר עם חלון, אבל אם בפולדר אין דבר נוסף מלבד דפים משמימים, מדוע עשיתם זאת?

כדי לבחור את הבחירות המתאימות, התייעצו עם בית דפוס. זכרו, זה התפקיד של הגרפיקאים - לסייע לכם. 

גולייר בית דפוס מקצועי לכל עבודות הדפוס




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב