דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים לבחירת חברת צילום אירועים 

מאת    [ 06/08/2012 ]

מילים במאמר: 409   [ נצפה 1801 פעמים ]

כל אירוע שאתם עורכים הוא אירוע של פעם בחיים. אם זו תערוכה, תצוגה, מסיבה, בר מצווה וכמובן אם זו חתונה – אתם מעוניינים לנצור את זיכרונותיכם מן האירוע הזה לזמן רב. מטבע האדם – אנחנו שוכחים דברים שחלפו, הזיכרון שלנו מתמקד בכאן ועכשיו. בדיוק לשם כך הומצאו המצלה והתמונות – כדי לאפשר לכם להשאיר את הזיכרונות חיים וקיימים.

כאשר אתם עורכים אירוע, ם כן, אחד הדברים  החשובים שאתם צריכים לארגן הוא הצילום של האירוע. איך בוחרים חברת צילום, ואיך מתנהלים מולה? חברת צילום חתונות מגישה לכם מידע חשוב וטיפים לבחירת חברת צילום אירועים.

קבלו המלצות

אין כמו המלצה של אנשים קרובים אליכם כדי לתת לכם שקט נפשי. שמעו מחברים ומקרובים על חברות צילום אירועים ששכרו, ושאלו אותם שאלות כמו: האם הייתם מרוצים מהתמונות? מהשירות? מהיחס של הצלם לאורחי האירוע? מה כללה חבילת הצילום ומה היה מחירה? בקשו מחבריכם שיראו לכם את אלבומי התמונות שקבלו ובדקו האם אתם אוהבים את סגנון התמונות, את האיכות שלהן וכולי.

היפגשו עם חברת הצילום

קבעו פגישה ללא התחייבות עם חברת הצילום ובררו מולה כל מה שאתם צריכים לדעת. בדקו מהן חבילות הצילום שאולפני צילום מציעים. במקרה הצורך, שאלו אם ניתן להגדיל את החבילה בתוספת תשלום, או לחילופין להקטין אותה. בדקו כמה צלמים מגיעים לאירוע – במקרה שאתם מתכננים אירוע גדול מאד, יתכן שתזדקקו ליותר מצלם אחד. בחנו עם החבילה שמציעים לכם כוללת גם צילום וידאו, כמה אלבומים מציעה החברה ומאיזה סוג – אלבומים דיגיטליים או רגילים, וישנם גם מקומות שמציעים אלבומים מעוצבים ביד.

היפגשו עם הצלם

חשוב מאד שביניכם ובין הצלם תהיה כימיה טובה, כדי שתוכלו להגיד לו בחופשיות למה אתם מצפים ממנו, והוא יוכל להסביר לכם את שיטות העבודה שלו וגם את המגבלות שלו. אם יש כימיה יש הכל, ולכן חשוב להיפגש עם הצלם עצמו. בקשו לראות דוגמאות של תמונות של הצלם המסוים שיגיע לאירוע שלכם, על מנת שתוכלו להתרשם מאיכות התמונות שלו. בדקו תמונות רבות, כדי לראות את התמונה האמיתית.

איך להתכונן לצילומים

עוד לפני האירוע, ערכו רשימה של האנשים שחשוב לכם שיצולמו ביום האירוע. את הרשימה הזאת הגישו לצלם. כך תוודאו שאף אורח לא ירגיש מקופח או ייעלב מכך שלא צילמו אותו. בכל אירוע, ובמיוחד אם מדובר בחתונה, מנו את אחד מבני המשפחה להיות איש הקשר עם הצלם. דאגו שאיש הקשר הזה יהיה היחיד שמבקש מהצלם בקשות מיוחדות לצילומים. כך תוודאו שהצלם אינו מתבלבל או מאבד עשתונות מכמות הבקשות, ותוכלו לוודא שהצלם אכן מצלם קודם כל את מה שהוא אמור לצלם, ורק אחר כך את התוספות.

ארתור איפראימוב ספייסי צלמים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב