דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הלוואות בחיפה לצורך קניית רכב 

מאת    [ 05/08/2012 ]

מילים במאמר: 385   [ נצפה 1760 פעמים ]

הלוואות בחיפה לצורך קניית רכב

גרים בחיפה ורוצים לקנות רכב חדש? אנו נמליץ לכם למי כדאי לכם לפנות. האם לפנות לבנק, לחברת מימון או חברה פרטית הנותנת הלוואות? והכי חשוב, איך נדע שההלוואה שלקחנו באמת מתאימה לנו?

בזמן האחרון מספר הרכבים שעל הכביש עולה. אתם רוצים גם רכב חדש, אבל זקוקים להלוואה.  לקבלת הלוואות בחיפה נמליץ על חברת מימון חוץ בנקאיות, הווה אומר חברה פרטית שנותנת לכם הלוואה . המיתון והמצב הכלכלי במשק גורמים לכם להיות זקוקים למזומן וכאשר אתם רוצים להשתדרג עם רכב חדש אתם נאלצים לקחת הלוואה.

חברה חוץ בנקאית באיזור הצפון תיתן לכם הלוואות בחיפה בתנאים נוחים ואטרקטיביים יותר מהבנקים. בעצם, קבלת הלוואה לרכישת רכב היא לא תהליך כל כך מסובך וקשה כמו שנדמה לכם.חלק מההלוואות דורשות שיעבוד של הרכב וחלק לא, על כך נסביר בהמשך המאמר.

 הלוואה ללא שיעבוד של הרכב:

לרוב, הלוואה שלא נצטרך לשעבד עבורה את הרכב לא תעלה על 50 אלף שקלים חדשים, אך כלל זה תלוי בחברת המימון שתיתן לכם הלוואות בחיפה. רוב החברות הפרטיות יתנו לכם את האפשרות לשלם את תשלומי החזר ההלוואה לאורך מספר שנים, בתשלומים קטנים ונוחים. יחד אתכם הם ימצאו את שיטת ההחזר המתאימה לכם וליכולת שלכם. תוכלו להתמקח על ההחזרים עד שתגיעו להחזר מתאים.

לרוב, כשתינתן הלוואה ללא שיעבוד, חברת המימון תיבדוק את היסטוריית החשבון בנק שלכם ואת היסטוריית האשראי.  אם יתברר שחשבון הבנק שלכם הינו חשבון מוגבל, לא תוכלו לקבל הלוואה. אם תחשבו כלקוח בסיכון שחזר לו צ'קים, ישנו סיכוי שחברת המימון לא תרצה להסתכן ולתת לכם הלוואה שיתכן ואין לה כיסוי. לכן רק אם יש לכם והיה לכם עבר והווה פיננסי יציב ובטוח, תינתן לכם הלוואה מחברת מימון המתעסקת בנתינת הלוואות בחיפה, ללא שיעבוד הרכב.

הלוואה הכוללת שיעבוד של הרכב:

הלוואות בחיפה שינתנו על ידי חברת מימון פרטית לקניית רכב, ייחשבו בטוחות יותר עבור החברה כאשר הרכב ישועבד לחברה. כך במידה ובעל הרכב לא עומד בתשלומים, הרכב עובד לידי החברה שנתנה את ההלוואה. לכן הלוואות אלו ניתנות בדרך כלל לרכבים יקרים יחסית, מעל 120 אלף שקלים חדשים ועד ל75 אחוז משוויו של הרכב. את ההלוואה תוכלו לפרוע עד חמש שנים מיום לקיחת ההלוואה. צריך לשים לב לא להתפתות ולקחת הלוואה גדולה מידי, שלא צאו קירחים מכאן ומכאן. כמו כן, במידה ולא תצליחו לשלם את ההחזרים, יתווספו ריביות שיעלו את המחיר וזה יקשה עליכם יותר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב