דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהו ניוזלטר ולמה הוא משמש? 

מאת    [ 05/08/2012 ]

מילים במאמר: 360   [ נצפה 4225 פעמים ]

במהלך שנותינו כמנהלי עסקים שמענו את המונח הזה הרבה פעמים: ניוזלטר (Newsletter). אצל חלק מאיתנו המונח הפך להגדרה מקבילה ל-"דואר זבל". אצל אחרים מאיתנו המונח רק לוחץ על אותה נקודה כואבת שאומרת: "שלחנו כבר עשרות אלפי ניוזלטרים במשך כל שנות קיומו של העסק, אבל זה לא ממש עשה את העבודה. למה לטרוח לכתוב ולפרסם אותו בכלל?"

המונח 'ניוזלטר' מורכב משתי מילים באנגלית: News (חדשות) ו-Letter (מכתב). מטרתו קשורה לתחום יחסי הציבור. למה יחסי ציבור? כיוון שיחסי ציבור טובים משמעם פירסום ברבים  של כל אותם דברים טובים הנוגעים לעסק שלך. הניוזלטר הוא מכתב אשר מפרסם ברבים את כל החדשות והדברים הטובים בנוגע לעסק שלך. ואין כלי פשוט וטוב יותר ממנו שיעשה עבורך ועבור העסק שלך יחסי ציבור טובים!

הניוזלטר הוא המקביל האינטרנטי של העלון הפרסומי המודפס. הוא מיועד לתפוצה רחבה. הוא צריך להיות מעניין, קצר וקולע. לניוזלטר מספר מטרות חשובות:


    • להזכיר ללקוחותיכם שאתם קיימים
    • להציע ללקוחותיכם מבצעים מיוחדים
    • להציג בפניהם את המוצרים או השירותים החדשים שלכם
    • לתזכר אותם לגבי מוצרים או שירותים קיימים אחרים
    • להציג בפניהם את מה שלקוחות אחרים מספרים עליכם
    • לרענן את זכרונם בנוגע לדרכים בהם ניתן ליצור עמכם קשר

מהנקודות שלעיל ניתן לראות את חשיבות קיומה של רשימת תפוצה. זוהי לא 'רשימה סתם' אשר גדלה ללא שום סיבה. אלה הם הלקוחות שלכם שאכפת לכם מהם שאתם רוצים שהם יהיו מעודכנים בכל דבר חדש הקשור בעסק שלכם. הניוזלטר מהווה עבורם הזדמנות לקבל נתונים חדשים בנוגע אליכם ולדברים שאתם יכולים להציע להם, כל אחד לפי מה שהוא זקוק לו מכם ולפי מה שהעסק שלכם יכול לסייע לצורך של אותו לקוח.

מה צריך להכיל ניוזלטר כדי שיעשה את העבודה?


    • לוגו של העסק שלכם
    • קטע מלל קצר עם מסר מבעל העסק ללקוחותיו
    • סיפורי הצלחה של לקוחות מרוצים
    • מספר דוגמאות של פרויקטים אחרונים או של מוצרים חדשים
    • מבצעים וחדשות
    • פרטים ליצירת קשר עם העסק

עד כמה שזה יישמע לכם מוזר, הניוזלטר שלכם הוא אחד הכלים הבסיסיים להכנסה הברוטו שלכם. ככל שיהיו לכם יותר נמענים ברשימת התפוצה וככל שתפיצו יותר ניוזלטרים לאותה רשימה, כך תגדל ההכנסה הברוטו שלכם. אתם מוזמנים לנסות ולכתוב לנו את תגליותכם!

למי שלא יודע מאיפה מתחילים, איך מעצבים ניוזלטר, איך בונים מאגר תפוצה ואיך מפיצים את הניוזלטר לאותו מאגר - אנחנו כאן בשבילכם.

בברכת פריחה ושגשוג,


symbols - שיווק ופרסום


טלפון: 077-5154518 | פקס: 077-5154517
דוא"ל: href="mailto:info@symbols.co.il" info@symbols.co.il">target="_blank">info@symbols.co.il | אתר אינטרנט: www.symbols.co.il
פייסבוק: עקבו אחרינו בפייסבוק




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב