דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדפסת חולצות כמתנה מקורית ליום הולדת 

מאת    [ 02/08/2012 ]

מילים במאמר: 509   [ נצפה 2609 פעמים ]

בחיפוש אחר מתנה מושלמת ליום הולדת של חבר טוב או קרוב משפחה, כולם תמיד נתקלים באותן הבעיות. אם מצאתם פריט שאתם אוהבים, לא בטוח שזה שעתיד לקבל אותו יאהב אותו כמוכם (הרי אתם מודעים לזה שאתם והוא לא תמיד מחזיקים באותו הטעם...). אם מצאתם פריט שאתם דווקא לא כל כך אוהבים, אתם מנסים לשכנע את עצמכם שאומנם זה לא בשבילכם, אבל הוא..הוא ממש יאהב (האומנם?!). באילו עוד תקלות אנשים נפגשים בעת ניסיון לרכישת מתנה מעלפת לאדם יקר? הלכתם לחנות, מצאתם מתנה מדליקה, ובתור לקופה אתם קולטים עוד ארבעה אנשים שמחזיקים באותו הפריט המדליק שאתם תכננתם לקנות!! אז מסתבר שהמתנה מדליקה מדליקה, אבל לפחות עוד עשרה אנשים יקבלו אותה ליום ההולדת, פרט לחבר שלכם..אז מקורית היא לא.

כשמדברים על מקוריות במתנות יום הולדת,, הכוונה היא לקנות מתנה שהיא גם ייחודית ומעניינת, וגם מותאמת לאדם המקבל אותה- לצרכיו, אורח חייו וסגנונו האישי והמיוחד. פרמטר זה לא פחות חשוב מאיכות ויוקרה של המתנה, ואולי אפילו אף יותר. בסקר שנערך לא מזמן, שאלו אנשים מה הם מעדיפים לקבל מחבריהם הקרובים במתנה? ברכה מושקעת או חפץ יוקרתי ושמיש?! תתפלאו בטח לשמוע שרובם המכריע העדיף ברכה מהלב. כשנשאלו אותם האנשים מה היו מעדיפים- מתנה איכותית במיוחד או מתנה במלאכת יד של האנשים היקרים להם, ענו כמעט כולם שהם מעדיפים את האופציה השנייה. המסקנה האנתרופולוגית מכך שהיא שאנשים אוהבים שמשקיעים בהם! שמלה של דיור הם יכולים לקנות לבד....אבל באירוע שלהם, הם רוצים שתשקיעו מחשבה ויצירתיות, ושתתאימו להם את המתנה שמתלבשת עליהם בצורה המושלמת והמדויקת ביותר.

הדפסת חולצות היא פיתרון מושלם למתנה מקורית, המותאמת ספציפית למקבל אותה! מדוע?

הדפסת חולצות מאפשרת לנו לעצב חולצה שמתאימה בסגנון ובצבעים למקבל אותה

באמצעות הדפסת חולצות לפי הזמנה, אתם רשאים לבחור את הצבע והגזרה שיתאימו ויטיבו עם פניו וגופו של זה המקבל אותה, ללא פשרות וללא ויתורים. הדפסת חולצות טומנת בחובה את האפשרות לתת מתנה שהיא לא רק יפה באופן כללי, אלא מחמיאה ועושה רק טוב לחזות חיצונית כזו או אחרת. כך, לבחור צנום בעל עור פנים בהיר, נתאים חולצה שחורה וצמודה יחסית, ולבחור שמנמנה בעלת עור פנים כהה, נתאים חולצה בגזרה תואמת בצבע בהיר, שיחמיא לה ויוסיף אור וזוהר לגוון הפנים הטבעי שלה.

הדפסת חולצות מאפשרת לנו לבחור את הדוגמא שמסמלת בצורה הטובה ביותר את היקיר שלנו

בעזרת הדפסת חולצות, נוכל לבחור דוגמה לתוכן החולצה, שתסמל ותבטא את מקבל החולצה, את מערכת היחסים בינינו לבין מקבל המתנה או את האירוע לשמו אנו מתאמצים כל כך. הדפסת חולצות היא מתנה עם ערך מוסף, משום שהיא מאפשרת לכל אחד להדביק דוגמה שונה, שמתאימה לציין אירועים, קשרים ואנשים שונים זה מזה, ומיוחדים- כל אחד בדרכו שלו.

הדפסת חולצות נותנת לנו אפשרות ליצור ולעצב חולצה בעבודת יד, מבלי שנדע דבר וחצי דבר על תפירה ועיצוב אופנה...

הרי כבר אמרנו שאנשים הכי אוהבים שמשקיעים בהם. הדפסת חולצות נותנת לנו את האופציה לעצב וליצור עבור היקירים שלנו, ולהשקיע הרבה מחשבה בדוגמה, בצבע ובתוכן. באמצעות הדפסת חולצות, אנו מביאים מתנה שמעבר לפונקציונאליות שלה בחיי היום יום, היא מביאה איתה נופך של השקעת מחשבה ויצירה במתנה שמתאימה לזה שמקבל אותה, ורק לו. כך, אנו יוצרים משהו, מבלי, הלכה למעשה, לעשות שום דבר מלבד לחשוב קצת...




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב