דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדפסת משולבת - All In One 

מאת    [ 02/08/2012 ]

מילים במאמר: 434   [ נצפה 2171 פעמים ]

אני זוכר את עצמי יושב במשרד ולמולי שולחן. כאשר באמצע השולחן מונחת המדפסת, בסמוך לה יושב הפקס עם הצלילים הצועקים והנשנים ובצידה השני נמצא הסורק. כל כך הרבה מכשירים! כמה מקום הם תופסים! מה אין מוצר אחד שמאגד את כולם? יש, מדפסת משולבת.

מה זאת בכלל מדפסת משולבת?
המהנדסים בתחום ההדפסה חשבו עלינו הלקוחות הרבה ורצו להקל עלינו, כך נוצרה לנו המדפסת המשולבת. המהנדסים יצרו לנו מדפסת הכוללת גם פקס וגם סורק, כך שבעצם מכשיר אחד יודע לעשות מה ששלושה מוצרים עושים. זוהי גם מדפסת לצורך הדפסה, גם פקס לצורך שליחת מסמכים וגם סורק לצורך סריקה של דפים ומסמכים. המדפסת המשולבת חוסכת לנו גם מקום והרבה פעמים חוסכת לנו אפילו כסף, הרבה כסף! במקום לרכוש שלושה מוצרים, כגון: פקס, סורק ומדפסת, אנו רוכשים מכשיר אחד פשוט ובו יש את שלושת הפונקציות הנחוצות.

עקב הנוחות המרבית שהמכשיר נותן, לאט לאט, עם השנים המכשיר נמכר והפך פופולרי יותר ויותר. כך שהיום המדפסת המשולבת היא המדפסת הנפוצה ביותר בשוק והיא עדיפה פעמים רבות על מדפסות רגילות. מבחינת מחיר המדפסת המשולבת לא יקרה בהרבה מהמדפסת הרגילה. בנוסף, היא מציעה מגוון רחב יותר של שימושים ולכן המדפסת המשולבת עדיפה מהרגילה.

האם המדפסת המשולבת מומלצת לכל אחד?
לא ופירוש לא! נכון, אמרנו שהיא לא כזאת יקרה ובנוסף היא מציעה מגוון רחב יותר של פעולות. אך ישנם אנשים שהשימוש שלהם בסורק ובפקס הוא מזערי מאוד ואפילו אפסי. לכן, במצבים כאלו חסכו את כספכם וקנו מדפסת רגילה, אחד פשוטה שעונה על כל הצרכים שלכם.

אז למי היא כן מומלצת?
המדפסת מומלצת בעיקר למגזר העסקי, שם השימוש בפקסים ובסריקות הוא הכרחי. כך שבמקום לרכוש שלושה מוצרים (מדפסת, פקס וסורק) הם רוכשים מכשיר אחד שמשלב את כולם. הם חוסכים בזה כסף, כי בסך הכל קנו  מכשיר אחד ולא שלושה. בנוסף הם גם חוסכים הרבה מקום בזכות המכשיר הקומפקטי הזה.

חוץ מזה, המדפסת הזו מומלצת מאוד לאנשים שלומדים, כמו סטודנטים, תלמידי תיכון, קורסים למיניהם וכו'. אדם שלומד צריך הרבה פעמים לצלם מסמך או מאמר מסויים. כמו כן, הם זקוקים לסורק כדי לסרוק דפים/ מסמכים/ מאמרים/ חומר. בנוסף, אנשים שלומדים עושים המון עבודות שצריכים להדפיס או במקרה אחר צריכים להדפיס חומר לימודי מסויים. לכן המדפסת מומלצת ואפילו הכרחית לאנשים שלומדים.

 

לסיכום, מדפסת משולבת היא קלה לתפעול ומשלבת בתוכה מגוון רחב של שימושים. המדפסת הזו משמשת גם כפקס, סורק ומדפסת. רכישת המדפסת המשולבת היא רכישה חכמה יותר מרכישת כל מוצר בנפרד וכך חוסכת הרבה כסף ומקום אחסון. כמו כן, דיברנו על כך שהמדפסת לא מומלצת לכל אחד ולכן לא צריך להתלהב מכמות האפשרויות שהיא מציעה ולקנות אותה אלא לחשוב אם באמת נשתמש בסורק ובפקס ואז להחליט.

HD-Toner, חנות וירטואלית מקוונת המציעה מגוון רחב של מוצרים בנושא המיכון המשרדי, כמו מדפסות, פקסים, טונרים, דיו וכו'. אתר החנות: www.HDToner.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב