דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לגדל כלב עם אחריות 

מאת    [ 01/08/2012 ]

מילים במאמר: 371   [ נצפה 2127 פעמים ]

לגדל כלב דורש הרבה זמן ומאמץ, אם רוב היום שלך אתה נמצא בעבודה וגם כאשר אתה חוזר בערב יש לך כל מיני עיסוקים אחרים, אימוץ כלב היא לא החלטה כל כך טובה. כלב דורש טיולים, משחק והאכלה.

חשוב להאכיל את הכלב פעמיים ביום, במקרים מסוימים התדירות והכמות משתנה, כמובן בהתאם לייעוץ והמלצה של וטרינר. דבר נוסף שיש לקחת בחשבון הוא סוג של מזון, כלבים זקוקים למזון איכותי. מזון יש לתת במרווחי זמן קבועים ובכמויות קבועות. חשוב להמנע מלתת לכלב מוצרי חלב ומתוק. חשוב לדאוג שתמיד יהיו מים בקערה של הכלב. המים צריכים להיות נקיים, ברגע שהקערה מתלכלכת יש לשפוך את המים, לנקות את הקערה ולמלא במים נקיים.


טיפוח הוא גם חשוב ביותר עבור כלבים. התדירות של סירוק וניקוי הפרווה היא בהתאם לסוג הפרווה. כאשר מטפחים את פרוות הכלב ושומרים שלא יהיו קשרים וכל מיני קוצים שנתקעים בפרווה, הכלב נראה טוב ובריא יותר.

דבר נוסף שחשוב לעשות, זה ניקוי אוזניים. בדרך כלל ואם אין שום בעיה מיוחדת ניקוי של פעם בשבוע-שבועיים בהחלט מספיק.ניקוי אוזניי הכלב אינו שונה מניקוי אצל בנאדם, קיסמים עם צמר גפן בצדדים מספיק בשביל נירוי אוזני הכלב.

ציפורניים, חשוב לגזור אותן (עדיף על ידי הוטרינר). ציפורניים ארוכות עלולות לגרום לחוסר נוחות אצל הכלב. בדרך כלל לכלבים שמטיילים על אספלט לא תהייה בעיה של ציפורניים ארוכות בגלל השחיקה מהמשטח, עם בכל זאת הבעיה קיימת, מספריים מיוחדות לצפורני כלב ניתן לקנות בכל חנות של חיות מחמד

שיניים, לכלבים רבים אין בעיית שיניים, לאלו שכן יש, וכמובן אחרי ייעוץ עם הוטרינר יש לצחצח להם את השיניים עם משחה מיוחדת המותאמת לכלבים.

כלבים רבים בעיקר כלבים צעירים וגורים אוהבים ללעוס, ללעוס הכל, כדי למנוע לעיסה של רהיטים בבית, כדי מאוד לקנות לו מספר צעצועים גם בשביל משחק וגם בשביל לעיסה.


כל ביקור אצל הוטרינר בעקבות חיסונים נדרשים, חשוב לבבקש שהוטרינר יעשה בדיקה מקיפה לכלב, וטרינר טוב יעשה את כל הבדיקות לפני הכל, עם לא צריך לבקש.

2-3 טיולים ביום לפחות חצי שעה מאוד חשובים לכלב שלך, לא מדובר רק בלהוצי את הכלב כדי שיעשה את צרכיו, חשיבות רבה היא כדי שיוציא אנרגיות, יסמן את האזור, כך שירגיש נוח בסיביבה.

לא פשוט לטפל כמו שצריך בכלב, בייחוד כאשר יש מחסור בזמן, דוגיסיטר יכול להיות פתרון מעולה ונוח שידאג לאושר של חיית המחמד שלך.

פנסיון כלבים בייתי ואישי עם יחס חם ומפנק!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב