דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עוד גירושין - כל השירותים שתצטרכו מעורך דין גירושין 

מאת    [ 29/07/2012 ]

מילים במאמר: 554   [ נצפה 1827 פעמים ]

כאשר מגיעים להחלטה על סיום הזוגיות, חובה לפנות לאיש מקצוע בתחום, דהיינו, עו"ד גירושין מוסמך, אשר יוכל להעניק מידע חיוני וייעוץ באשר לאופן ביצוע הליך הגירושין באופן נכון, ולמזער את סיכוניכם לפגיעה במצב הכלכלי והמשפחתי.

טרם הפנייה אל עו"ד גירושין, מומלץ להצטייד במידע מקדים אשר יסייע לכם לגשת לעו"ד גירושין עם בקשה מסודרת, ולהימנע מביצוע טעויות אשר יוכלו להזיק לכם בעת התהליך. להלן מספר עצות ונתוני מידע אודות תהליך הגירושין, אשר יהיו לכם לעזר, עוד טרם הפנייה לעו"ד גירושין:

הסכם גירושין:  הסכם גירושין הוא הסכם הנחתם על ידי שני בני הזוג, ומטרתו להסדיר את כל הנושאים הרלוונטיים לפירוק הזוגיות, כולל משמורת ילדים, חלוקת רכוש, דמי מזונות ועוד. במקרים של הסכמה הדדית, פונים שני בני הזוג לעו"ד גירושין, המחתים את שניהם על הסכם גירושין מוסכם, וההסכם עובר לאישורו של בית המשפט לענייני משפחה, או לחליפין לאישורו של בית הדין הרבני. בהיעדר הסכמה בין בני הזוג, על כל צד לפנות לעו"ד גירושין באופן עצמאי, ורצוי כי פרטי ההתקשרות וההתדיינות עם עורך הדין ישארו חסויים מבן הזוג השני.

במקרים של מחלוקת בין בני הזוג, מומלץ כל צד ינהג באופן זהיר וחשאי, מתוך הידיעה כי הצד השני משתמש גם הוא בשירותיו של עו"ד גירושין, אשר לא יהסס להשתמש בטקטיקות הדרושות, קשות וטורדניות ככל שיהיו, על מנת להשיג את ניצחונו של הצד אותו הוא מייצג.

 התרת נישואין: הליך התרת נישואין הוא ההליך הנדרש כאשר בני הזוג אינם שייכים לאותה הדת (אחד מבני הזוג יהודי והשני לא), או כאשר בני הזוג הינם "חסרי דת". למעשה, תהליך התרת נישואים מתבצע לצורך סיומם של נישואים אזרחיים. הצד המעוניין בהתרת נישואין, יפנה לעו"ד גירושין המתמחה בדיני משפחה, אשר ינסח עבורו פנייה מסודרת לבית המשפט לענייני משפחה. בית המשפט לענייני משפחה הינו הערכאה היחידה בעלת הסמכות לאישור התרת נישואין. בתהליך התרת נישואין, נוהגים בתי המשפט לענייני משפחה לבקש את חוות דעתם של המוסדות הדתיים הרלוונטים לכל אחד מבני הזוג, ולאחר קבלת חוות הדעת הדרושות, ניתן פסק הדין מטעם בית המשפט לנושא התרת הנישואין.

הוצאה לפועל מזונות: במקרים בהם קיימים ילדים, מומלץ לשכור מראש את שירותי של עו"ד גירושין אשר מציע שירותי הוצאה לפועל של מזונות. הוצאה לפועל של מזונות מתבצעת על ידי אותה הסמכות המבצעת את תהליכי ההוצאה לפועל הרגילים, אלא שבנושא גביית מזונות, ננקטת גישה חמורה יותר כלפי החייב. עורכי דין לענייני גירושין לא תמיד מציעים את שירותיהם לנושא, היות והוצאה לפועל של מזונות הינה תהליך ארוך טווח, הדורש התעסקות שגרתית מדי חודש. בפנייה הראשונית לעו"ד גירושין, בדקו וודאו כי הוא יכול להציע לכם גם שירותים הנוגעים להוצאה לפועל של מזונות. זאת על מנת לחסוך לכם את הטרחה וכל עלות נוספת על שכירתו של עו"ד גירושין נוסף, לאחר ביצוע הליך הגירושין.

אם הנכם מתכננים לפנות בעצמכם ולבדכם לעו"ד גירושין, זכרו להצטייד בכל מידע שימושי אשר יוכל להשיג לכם יתרון בבית המשפט, כאשר מידע זה יכול לכלול גם תדפיסי חשבון, חשבוניות וקבלות, עדויות להתנהגות לא תקינה מצד בן או בת הזוג ואפילו יומנים ומסמכים אישיים. נכון כי מדובר בתהליך לא נעים, אולם לאחר שביצעתם את החלטה על פירוק הזוגיות, עליכם להיערך לגרוע ביותר, ולהגן על עצמכם מכל פגיעה אפשרית במצבכם הפיננסי, המשפחתי או האישי. כמו כן, עו"ד גירושין מנוסה יוכל גם להציע לכם שירותים נוספים אשר יקלו עליכם את ביצוע ההליך באופן ניכר, ביניהם שירותי חוקרים פרטיים אשר יוכלו להשיג עבורכם מידע חיוני נוסף, וכן שירותי מגשרים, מטפלים זוגיים ופסיכולוגים.

ענת קלינסקי - תוכן שיווקי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב