דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מבחן TOEFL- מדריך ללומד 

מאת    [ 28/07/2012 ]

מילים במאמר: 438   [ נצפה 2200 פעמים ]

מה הוא בעצם מבחן טופל?

בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מעוניינים ללמוד לתארים מתקדמים בארצות הברית ובשלל מדינות נוספות הדוברות אנגלית. לימודים לתארים מתקדמים בארצות הברית הם מאוד מאתגרים ויש להם מוניטין יוקרתי ונחשב מאוד. על מנת להתקבל ללימודים גבוהים בחו"ל יש צורך בממוצע ציונים גבוה, וכמו כן נדרשת ידיעה ברמה טובה מאוד של השפה האנגלית. על מנת להוכיח בקיאות וידיעה של השפה האנגלית יש צורך לעבור בציון טוב את מבחן טופל.

מבחן TOEFL הוא מבחן שבודק את הבקיאות והידע של הנבחן בשפה האנגלית. במבחן ישנם ארבע חלקים, כאשר כל חלק בודק תחום ידע או מיומנות אחרת שקשורה בידיעת השפה. החלק הראשון במבחן בודק את הבנת הנקרא, החלק השני של המבחן בודק את הבנת הנשמע של השפה, החלק השלישי של מבחן TOEFL בודק את רמת ההבעה בעל פה- משמע הדיבור, והחלק הרביעי הוא הבעה בכתב. כל חלקי המבחן מספקים תמונה שהיא בו בזמן כללית אך מפורטת בקשר לרמת השליטה של הנבחן באנגלית.

כיצד מומלץ להתכונן למבחן TOEFL בצורה נכונה?

בשביל להתכונן נכון למבחן אנחנו צריכים להשקיע בבנייה של אוצר מילים גדול ועשיר בשפה האנגלית. אוצר מילים נרחב יעשיר את השפה שלנו בכתיבה ויקל עלינו להבין את השפה ולשלוט בה. דרך מצוינת להרחיב בה את אוצר המילים שלנו היא לקרוא הרבה טקסטים וסיפורים באנגלית, לראות הרבה סרטים וסדרות בהן הדיבור הוא באנגלית ללא כתוביות, או אפילו להירשם לקורס הכנה למבחן.

נוסף על כך, תרגול הבנת הנקרא והבנת הנשמע באנגלית עשוי לסייע בבחינה. מומלץ לעבוד גם על הדקדוק האנגלי ולחזור על החוקים שבו- ניתן לעשות זאת בעזרת תרגילים וחוברות עבודה. תרגול מיומנות השפה השונות מספר חודשים לפני המבחן יסייע לנו לשלוט טוב מאוד בשפה האנגלית ולקבל ציון גבוהה במבחן טופל.

יתרונות של לימוד ל TOEFL IBT במסגרת קורס הכנה

הלמידה לבד ובאופן עצמאי למבחן כל כך גדול באנגלית כמו מבחן טופל יכולה להתברר כמשימה לא פשוטה ואף מורכבת מאוד. מומלץ לפנות לבית ספר לאנגלית או למורה פרטי לאנגלית שיכולו להנחות אותנו בתהליך של ההכנות למבחן. בתי ספר לאנגלית, המעבירים קורס הכנה למבחן TOEFL, הם בעלי ידע מקצועי רב, וכלים מיוחדים היכולים לסייע רבות לשלל סוגי הנבחנים- גם לאלו בעלי לקויות הלמידה.

בתי הספר לאנגלית יכולים לגרום לשיפור עצום בשפה האנגלית, תוך מספר חודשים- אין ספק כי בצורה טובה יותר מאשר בלמידה עצמאית- בה לעיתים הלומד "מתרשל" או "מרשה לעצמו" לפספס תרגולים.

יתרון נוסף אותם מעניקים קורסי הכנה למבחן TOEFL IBT הוא הסיוע בהעלאת רמת האנגלית מרמה טובה לרמה מעולה, ובכך למעשה לשפר את סיכויי קבלתנו למוסד הלימודים- עצם התרגול הקבוצתי, הלמידה מטעויותיהם ושאלותיהם של אחרים, המסגרת שאינה מאפשרת "לחפף" והמענה על דוגמאות לשאלות זהות לאלו הנשאלות במבחן טופל משפר את הישגי הלומד ללא היכר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב