דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נדלן להשקעה במישיגן 

מאת    [ 26/07/2012 ]

מילים במאמר: 368   [ נצפה 1766 פעמים ]

דטרויט כיעד נדלן

על פי אתר הנדלן האמריקאי  Trulia.com, העיר דטרויט שבמדינת מישיגן מדורגת בחמישייה הפותחת של הערים המבוקשות והאטרקטיביות להשקעה נדלנית. משקיעים מנוסים זיהו את הפוטנציאל שצמח על הריסות התדמית המרוסקת של האזור ומנצלים כעת את חלון ההזדמנויות שנפתח בפניהם.

דטרויט היא העיר העשירית בגודלה בארצות הברית והגדולה ביותר במדינת מישיגן. האזור שבמרכזו נמצאת דטרויט נקרא מטרו-דטרויט והוא האזור העירוני השמיני בגודלו בארצות הברית, עם כ- 6 מיליון תושבים.

במטרו-דטרויט ממוקמים המשרדים הראשיים של חברות ענק אמריקאיות כמו קיי-מרט ופיצה האט, אך דטרויט מוכרת כמובן בעיקר כבירת תעשיית הרכב האמריקאית, אשר גולת הכותרת שלה היא שלוש ענקיות הרכב, ג'נרל מוטורס, פורד וקרייזלר.

המשבר הכלכלי

בתקופת המשבר הכלכלי החמור שפקד את ארה''ב, נפגעה קשה תעשיית הרכב המהווה את מקור התעסוקה העיקרי של העיר ותושביה העיר דטרויט ובעקבותיו חווה שוק הנדל"ן בעיר צניחה במחירים.

במסגרת תהליכי התייעלות, פיטרו יצרניות הרכב הגדולות עשרות אלפי עובדים וגרמו לעליה חדה בשיעור האבטלה ולעיקול בתיהם של רבים ממעמד הפועלים בעיר, שלא יכלו לעמוד עוד בהחזרי המשכנתא.

כתוצאה מכך, בתחילת 2008 צנחו בבת אחת מחירי נכסי הנדלן עד לכמחצית משוויים הריאלי. ואם לא די בכך - כמות עיקולי הנדלן העצומה באזור הביאה את הבנקים לידי מצב אבסורדי ששבו הם מכרו נכסים מעוקלים במחירים נמוכים משמעותית משוויים הנוכחי לאחר הקריסה.

צמיחה בשוק השקעות הנדלן

בשנים האחרונות, הודות לחילוץ הפדראלי שמוביל הנשיא אובאמה, שכחלק ממנו מוזרמים מיליארדי דולרים להצלת תעשיית הרכב, חזרו המפעלים בדטרויט לשגשג, כאשר במהלך הצמיחה מחדש הם מגייסים מחדש אלפי עובדים. עובדים אלו מחפשים פתרונות דיור באזור וחוזרים לאכלס את הבתים הנטושים.

בארצות הברית מונהגת שיטה של דירוג אשראי מצד הבנקים בארה''ב כלפי לקוחות פרטיים. שיטה זו, שמשקללת בעיקר את הסטוריית העמידה בהחזרי תשלומים, מונעת מאנשים שבתיהם עוקלו בעבר לקבל משכנתא ולרכוש בית, ולפיכך נאלצים אותם אנשים לוותר על רכישת בית ולשכור בית. בעקבות זאת צומח שוק שוכרי הדירות והבתים באופן חסר תקדים. כתוצאה מכך שוק הנדלן בארצות הברית בכלל ובמישיגן בפרט צומח ומתפתח.

הסיפור של דטרויט הוא סיפור הצלחה של התאוששות כלכלית מרשימה לצד הזדמנויות יוצאות דופן. שילוב של מחירים נמוכים במיוחד לקנייה עם שוק צומח וביקוש גבוה מצד שוכרים הופך את ההשקעת הנדלן לסולידית ובטוחה, השקעת הנדלן בחול מבטיחה תשואה נאה, שעל פי כל המומחים בענף עוד צפויה לצמוח.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב