דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דף עסקי בפייסבוק 

מאת    [ 25/07/2012 ]

מילים במאמר: 418   [ נצפה 1850 פעמים ]

 

אנחנו מבחינים בעליה גדולה מאוד של בתי עסק שמצטרפים לשורות "דף עסקי" ברשת פייסבוק..

כידוע, בישראל יש 7.9 מליון איש. שמתוכן 3.4 מליון גולשים בפייסבוק. רשת חברתית מספר 1 בעולם ואתר מספר 2 מיד אחרי גוגל. בממוצע לכל אדם 232 חברים. בממוצע כל גולש שוהה ברשת כ-11 שעות מידי חודש!

איפה עוד כדאי לנו להציג למופת את בית העסק שלנו אם לא במקום בו אנשים נכנסים בתודעה של: "נכנסנו כדי להעביר שעות פנאי".   אין צורך להיות מתמטיקאי או גאון כדי להבין את המשמעות. 

שיש לפייסבוק ברמת יצירת הקשר, פרסום פוסטים, עדכונים, סיפורים, מערכת יחסים עם הקהל שהיא לא חד משמעית רק פרסומות אלא גם קצת תוכן כללי בנושא  המתאים לדף והרחבת ראיית עולמו של הקורא, תוך כדי זכייה בחשיפה וכניסה לתודעתו של הצופה.

שלא נדבר על לייקים בשרשרת שפוסט מוצלח יכול להגיע גם לכמות קוראים שאין לנו מעקב אחריהם. לחלקנו זה נשמע מובן מאליו משמעות הלייק בדף עסקי. אבל לכל אותם שעוד לא בטוחים: אדם שלחץ לך לייק על דף בית העסק, הוא אדם שיוכל לראות פוסטים (פרסומים) עתידיים שתעלה בדף.

כמו כן, 73% אחוז מבתי עסק מדווחים על שיפור בנושא החשיפה בזכות רשת פייסבוק.

מה אפשר לעשות בדף עסקי אתם שואלים?:

- ליצור איטקציות עם דפים עסקיים רלוונטים ולפתח קשרים

-לפרסם חדשות כלליות בתחום כדי לעניין אנשים לכנס לדף שלכם ולשהות בו כמה שיותר זמן

-לתת מענה מהיר לכותבים (זה בגדר שירות מוצלח ומועיל).

-להציג תהליכים של פרויקטים ולספר את הסיפור מתחילתו ועד סופו.

-להציג מוצרים וחידושים.

וכן הלאה והלאה. כל זה במטרה להחיות את הדף וליצור תנועה!

-

איפה בכול זאת הבעיה? בכוחו של פייסבוק  לצייר עסק קטן כתאגיד! ואותו דבר הפוך! עסק גדול שלא מוצא זמן להשקיע בדף העסקי וכ-ן קיים כבר ברשת – עלול לפגוע בשמו. למה? כיוון שההנחה הגורפת מצד הקורא היא; שכנראה אין להם תקציב לפרסום שהוא טוב, או שאין פרסומים חדשים כי לא קורה הרבה בעסק.

ממש כך הדבר! כשאנחנו כקוראים נתקלים בדף עסקי לא מתוחזק, מבחינתנו דף ללא פעילות מייצד את בית העסק. הוא כמו עסק שלא לגמרי עובד. וההנחה הזו מספרת לנו שעדיף שלא יהיה דף עסקי בכלל  ברשת מאשר לפגוע בשם.

אז לסיכומם של דברים:

-יש לנו רשת  חברתית חינמית אבל חשוב להשתמש בה בתבונה.

-עדיף לא להיות קיים מאשר להיות חצי קיים.

-מי שלא ברשת, הוא לא אופציה עבור מיליוני אנשים.

 

אם בעבר כל מה שהיה חשוב זה מיקום פיזי של העסק. היום רוב מה שחשוב בוא מיקום פיזי של העסק ברשת!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב