דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עלות מגשים לאירוח בבית 

מאת    [ 24/07/2012 ]

מילים במאמר: 381   [ נצפה 2496 פעמים ]

חוששים מההכנות לאירוע?

כל מי שאירח בעבר, יסכים איתי שבחלק מהמקרים זו לא משימה פשוטה. היציאה לקניות, ההכנות ונקיון המקום המיועד, לכולם יש מחיר משמעותי והרבה יותר מרק כסף, גם בנוסף השקעת זמן ועצבים. בפוסט המצורף אנסה לתת כללים וקריטריונים שיתרמו ויעזרו גם למארח הטרוד ביותר להנות מהאירוע ולא להרגיש שהוא נמצא בעונש.

טיפ מהותי שכדאי ליישם הוא לחשוב תמיד כיצד אפשר להפוך את החיים ליותר פשוטים, בעיקר בדברים הקשים, כמו למשל במקרים של דאגה למזון. גם בחברות- כאופציה לכיבוד ללקוחות, או לעובדים בחברה שלכם וכמובן גם בבית כאשר מארחים חברים למשחק כדורגל.

מגוון פתרונות הסעדה

בטח תסכימו עימי שאוכל בריא חשוב לכולם -לעובדים במפעלים, למהנדס המכונות ולא פחות גם לאורחים בבריתה. בדיוק מסיבה זו אני מציע לכם לבחור בשירותי קייטריניג שונים. בצורה הזו ניתן למצוא דיי בקלות מענה מהיר לכל אירוע.

אם אתם מנהלים טובים שרווחת העובדים חשובה להם יש לא מעט אופציות טובות שכדאי לקחת בחשבון, כמו לדוגמא הכנסת מכונות מזון שכוללות מספר דברים לדוגמת סנדוויץ' עם חביתה, מעדנים ויוגורטים, ובנוסף כוס משקה צונן. ככה ביום ובלילה העובדים והאורחים יכולים לקבל מענה בריאותי וטעים לנושא הרעב.

אם אתם מחפשים פתרון יותר מהודר, לדוגמא לאירוע מסויים, ישנה האופציה של הזמנת שירותי קייטרינג איכותיים ובנוסף גם סלסלת פירות אקזוטיים. ולא חסרות עוד אפשרויות שיוכלו לעשות לכם את החיים לקלים יותר באופן משמעותי.

כיבוד לאירועים, כפי שבטוח כבר הבנתם, בהחלט מסוגל להיות אחד מתוך פתרונות יצירתיים רבים, גם אם יש אירוע כמו בריתה או אירוע עסקי כלשהו. אבל נושא האוכל הוא בטוח לא הנושא היחיד שניתן להפוך לקל יותר. ההצעה שלי היא, שאם תוכלו, להיערך 6 ימים מראש - לדאוג לקניות, לניקיון המקום פעלו כך. טיפים אלה יוכלו לעזור מאוד לעובד האחראי באופן ודאי וגם למארחת הממוצעת. כדאי לזכור שתכנון קפדני מראש הוא הכרחי בהצלחת אירועים.

ובכלל יש אין ספור יתרונות בהזמנת שירותי קייטרינג מקצועיים. הם משמשים בין היתר לאירוח במקום מקורה וב Out door, לדוגמה בטיול - כמו סיור בבירה, או טיול משפחתי לכינרת ובנוסף, גם במשרדים - לעובדים שלכם. במקרה ואתם זקוקים לאינפורמציה נוספת בנושא של נותני שירות בתחום הקייטרינג, לחצו על הקישור ותזכרו שלמרות ששירותים מהסוג הזה עולים לא מעט, הם בסוף חוסכים לא מעט זמן ועצבים למארגן.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב