דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סוגים שונים של סוככים 

מאת    [ 24/07/2012 ]

מילים במאמר: 364   [ נצפה 1582 פעמים ]

הקיץ הישראלי אינו מותיר לנו הרבה ברירות – בין שמדובר בחום מעיק, בין אם בשל קרני השמש ובין אם בשל הלחות הכבדה, נמלטים הישראלים מהחום בכל דרך אפשרית. מי שבביתו שטח פתוח דואג לחפות, לקראת את הקיץ את המרפסת או את הגינה באחד ממגוון דגמי סוככים הקיימים כיום. ההיצע הנרחב מאפשר לנו בחירה מבין אינספור חומרים שונים, עיצובים מרהיבי עין ויתרונות המשתנים מדגם אחד למשנהו. יחד עם זאת, המבחר העצום עלול לבלבל את הלקוחות לא פעם, ורכישה של סוככים ללא ידע מוקדם, עלולה לגבות מחיר בטווח הארוך.

המגוון הגדול של סוככים הקיים כיום מציע פרגולות שונות הנבדלות ביניהן בעיצוב ובטכניקות ההפעלה שלהן, בחומרים מהם הן עשויות ובאיכותן, ברושם שן מותירות ובסגנון שלהן. בתוך המגוון הרחב של חומרי הגלם נוכל למצוא סוככים ממתכת או סוככים מעץ, סוככים מחומרים חדשניים ומשולבים או סוככים סטנדרטיים העשויים בדים חזקים, ועוד. החברות השונות המציעות את שירותיהן יכולות לבלבל בהיצע העצום, שכן מי שאינו מכיר את סוגי החומרים השונים, עלול לקבל החלטה שגויה.

השיקולים החשובים בבחירת סוככים מדריכים אותנו לזכור כי מדובר באביזר שמטרתו הגנה מפני השמש, כך שדגמי סוככים המציעים, אמנם, הצללה מסוימת אך אינם חוסמים קרינה, יתגלו כלא יעילים. מאידך, סוככים שאינם מאפשרים את כיוונם על פי מיקומה של השמש במהלך היום יהוו השקעה המחזירה את עצמה אך באופן חלקי, מאחר ודיירי הבית ימצאו כי הם יכולים לשבת תחת הסוכך רק בחלק משעות היום.

על הסוככים להעניק לנו הצללה אולטימטיבית, כך שמחד יתאפיינו במשקל קל מאד ובתחזוקה פשוטה יחסית, אך מאידך יעניקו את מקסימום ההצללה – מבחינת השטח ואחוזי הסתרת השמש ומניעת קרינה. בהתקנת סוככים לרכבים, לדוגמא, יש לשים לב כי הסוככים אכן מעניקים הצללה לרכב לאורך כל שעות היום, בהן השמש משנה את מיקומה ממזרח למערב.

המגוון העצום של סוככים מציע לנו, כאמור, אין ספור דגמים שונים העלולים לבלבל אותנו בבחירת הסוכך המתאים ביותר. ניתן למצוא כיום סוככים קבועים וסוככים ניידים, סוככי מסילות וסוככי זרועות, ועוד. חשיבותו של ייעוץ מקצועי בעת בחירת סוככים הינה משמעותית ביותר, שכן לא מעט טעויות מתבצעות בשל בחירה לא נכונה והיעדר הבנה בתחום. לדוגמא, יש אשר יבקשו להגדיל את טווח היעילות של הסוכך וירכשו סוככים ניידים. ואולם דווקא סוככים ניידים יתאפיינו ביציבות נמוכה יותר, ויש לקחת שיקול זה בחשבון בין יתר השיקולים.

 

פטיו סוככים - פטיו סוככים הינה חברה שמספקת סוככים, מרקיזה וכמעט את כל פתרונות ההצללה והקרוי הקלות והקבועות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב