דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בניית אתרים פשוטים במהירות 

מאת    [ 23/07/2012 ]

מילים במאמר: 371   [ נצפה 1943 פעמים ]

תתפלאו אוליי אבל בימנו אפשר לבנות אתר אינטרנט אישי ופשוט בתוך 30 דקות של עבודה, כל שיש לעשות הוא לרכוש דומיין, שרת אחסון, להתקין מערכת לניהול תוכן והאתר באוויר. מומחים של בניית אתרים טוענים כי הסוד להצלחת האתר טמון בפשטות ועיצוב נקי ככל הניתן. ריבוי של אלמנטים ועומס של צבעים פוגעים בחווית הגלישה, מעמיסים על הגולש ומבריחים את הקונים מהאתר.

המתחילים בתחום נלהבים להתקין בכל עמוד שורה ארוכה של אלמנטים, תמונות, סרטי וידאו, מוזיקה וחלונות קופצים, הגולש שנכנס את העמוד מתבלבל ומתקשה להבין לאן להפנות את תשומת הלב. הבלבול מתפרש כרעש ומטרד והגולש ממהר לעזוב את האתר ולעבור לאתר הבא בתוצאות החיפוש. חווית הגולשים באתר קריטית להצלחת התהליך, בהתאם לכך כדאי יהיה לקבל חוות דעת מוקדמת מחברים ומכרים שגולשים באתר. ההערות וההצעות שלהם לתיקון יקרות לאין שיעור וכדאי להפנים אותן ולבחון אותן בצורה רצינית.

בניית אתרים בעזרת מערכת וורדפרס היא הבנייה הקלה ביותר בימנו

מערכת ניהול התוכן של וורדפרס משמשת לבניית אתרים בכל רחבי העולם וגם בישראל היא מככבת, המערכת ידועה בעיצובים פשוטים ויפים ונוחים לשימוש. מקדמי אתרים טוענים כי מנועי החיפוש גם כן אוהדים את מערכת הניהול ומעניקים עדיפות קטנה לאתרים שמשתמשים במערכת. לכל חברת בניית אתרים יש מומחיות בעבודה עם כמה מערכות ניהול תוכן או מערכת ניהול תוכן משלהם, ברוב המקרים אחת המערכות הראשונות שמוצעות לכל לקוח היא מערכת וורדפרס, הבחירה בוורדפרס נוחה למעצב, מצוינת למתכנת ונהדרת לטווח הארוך בעבור הלקוח.

דוגמאות של עבודות שנשענות על מערכת וורדפרס אפשר למצוא בכל רחבי הרשת, עבודות ספציפיות שעוצבו על ידי החברה אפשר יהיה למצוא באתר האישי שלה. לצד מערכת הוורדפרס קיימות בשוק גם מערכות ניהול תוכן נוספות, הבחירה הטובה ביותר תהיה בניית אתרים בעזרת מערכת ניהול תוכן שמציעה תבניות עיצוב מתאימות ואפשרות לנהל את התוכן ולתחזק את האתר בצורה נוחה ומהירה. מערכת טובה מאפשרת לבעל האתר לנהל אותו ולבצע שינויים ללא כל צורך בידע טכני וסיוע מקצועי. 

עבודת השיווק ברשת לא מסתיימת עם רכישת הדומיין והשרת והשקת האתר, בכדי לקדם את האתר אל מקומות טובים בתוצאות החיפוש יש לבצע עבודות שוטפות של קידום, עדכון תוכן מאמרים ופעילות ברשתות חברתיות, פורומים מקצועיים ופרסום מאמרים מקצועיים. אתר האינטרנט זקוק לתחזוקה דומה לזו של כל עסק אחר, יש לפרסם ולסדר מחדש את חלון הראווה באופן שוטף.

 

ייעוץ עסקי דוידוף




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב