הנעת גולשים לפעולה - איך עושים את זה?
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

הנעת גולשים לפעולה - איך עושים את זה? 

מאת    [ 22/07/2012 ]
מילים במאמר: 512   [ נצפה 2542 פעמים ]

 
 

כתיבת מאמרים היא כלי מצויין לחשיפה בגוגל והבאת גולשים לאתר שלכם, אבל - האם הגולשים באמת מגיעים לאתר שלכם, והאם אתם ממקסמים את פוטנציאל הגולש באתר מאמרים?

אם אתם לא בטוחים שהתשובות לשתי השאלות חיוביות - המשיכו לקרוא...

כאשר אתם כותבים מאמר איכותי, אתם משכנעים את הקורא כי אתם ברי סמכא ובעלי מקצוע טובים, ואם כתבתם מאמר ממש טוב – הגולש גם עשוי להמשיך לאתר שלכם ולפעול בצורה כלשהי.

רכישת מוצר, יצירת קשר, או מילוי טופס "ליד" - הן הפעולות הנחשקות על ידי בעלי אתרים, ואתם יכולים לגרום לפעולה הזאת להתרחש - יותר בקלות, ובכך- להעלות את יחס ההמרה של המאמרים שאתם כותבים (יחס המרה = היחס בין קוראי המאמר לאלה שנכנסים לאתר שלכם או מבצעים פעולה אחרת).

איך עושים את זה?

קריאה לפעולה

כמה עקרונות חשובים עליהם יש להקפיד – ויעלו את יחס ההמרה שלכם באתר מאמרים:


    • מיקום, מיקום, מיקום - בעסקי הנדל"ן אומרים שאין תחליף למיקום הנכס. ובכן - גם פסקת ההנעה לפעולה חייבת להכנס בדיוק במקום המתאים לה - בחתימת הכותב הנמצאת בסוף המאמר, אחרי שהקורא הבין את המסר שלכם והפנים אותו, ולא רגע אחד לפני.
    הכנסת פסקת הנעה לפעולה קודם לכן - תיצור רושם לא אמין בעיני הקורא, אשר קרוב לוודאי יעזוג את המאמר שלכם וימשיך הלאה. זכרו שהקורא הגיע למאמר כדי לקבל פתרון לבעיה, וכי רק אם הוא ירד לעומק דעתכם ויבין את הפתרון באופן מלא – הוא ימשיך אתכם הלאה.
    כאן - אתם מקיימים בצורה הנכונה ביותר של הכלל "תנו משהו בחינם, ורק אחר כך בקשו משהו בתמורה".


    • תחשבו חיובי - הפחדה, עובדת רק בקמפיינים של חברות ביטוח ומפלגות פוליטיות :-). גשו לכתיבת פסקת ההנעה לפעולה בצורה חיובית - ובצעו את הפניה באמצעים חיוביים. הקורא – רק ירצה לשמוע עוד.


    • התייחסו לרצון הקורא- חשבו על הגולש שקורא את המאמר שלכם. איזו בעיה מטרידה אותו ומה הוא רוצה לפתור, והציעו לו פתרון המתייחס לרצון שלו.
    כך למשל – אם כתבתם מאמר על פצעי בגרות, התחילו את פסקת ההנעה לפעולה במשפט – "פצעי בגרות היא בעיה מטרידה במיוחד הניתנת לפתרון"


    • הציעו פתרון - תנו לקורא להבין כי הפתרון הוא לא מורכב, וניתן ליישום בדרך קלה. הציעו מוצר או שירות בו יכול הקורא להעזר על מנת לפתור את הבעיה.
    כך למשל - פסקת ההנעה לפעולה באותו מאמר על פצעי בגרות, תמשיך במשפט: “בעזרת 5 טיפולים קצרים, בביתך, או בקליניקה שלנו"


    • תמריץ - תנו לקורא תמריץ להמשיך לאתר שלכם. תמריץ יכול להיות הטבה מיוחדת, הנחה, מתנה, או מידע נוסף חינם. את התמריץ כדאי ללוות במילים היוצרות תחושת פעולה או דחיפות כמו "הקלק כעת", או "לזמן מוגבל".
    כך למשל - אותה פסקה באותו מאמר צריכה להמשיך במילים: “הקלק כעת לקבלת 20% הנחה לטיפול הראשון".


    • קישור אחד וזהו - גיבוב של קישורים רק מעמיס מידע לא חיוני על קורא המאמר. הקורא צריך לראות באופן מאוד מובן - מהו הקישור אליו כדאי לו להיכנס, ואיפה עליו להקליק. שימו לב כי כדאי לקשר מטקסט בעל משמעות (טקסט עוגן), ובסיום החתימה - לכלול את אותו הקישור, באופן מלא וללא טקסט עוגן.
    אם רציתם לתת לגולש עוד אפשרויות - עשו כך בדף הנחיתה אצלכם באתר.

בהצלחה!

מנהלת פרוייקטים בחברת מורנו'ס שיווק באינטרנט ועורכת ראשית באתר מאמרים - הספרייה הגדולה בישראל להפצת מאמרים לשימוש חופשי ברשת האינטרנט

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב