דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


זיווד אלקטרוני בתחומים שונים 

מאת    [ 22/07/2012 ]

מילים במאמר: 366   [ נצפה 1409 פעמים ]

כיום, בעקבות ההתפתחות של הטכנולוגיה ושל המוצרים האלקטרוניים, זיווד אלקטרוני הפך לתחום שרבים מתעסקים בו וחברות רבות זקוקות לו לפעילות השוטפת שלהן. הזיווד האלקטרוני הוא למעשה תחום של תכנון ופיתוח המעטפת החיצונית של מוצרים אלקטרוניים מסוימים. מדובר בתחום חשוב מאוד אשר בו מועסקים אנשים בעלי ידע עצום, הבנה עמוקה בעולם האלקטרוניקה ועבר של שנות לימוד רבות אשר הכינו אותם למצב בו הם יכולים לתכנן ולפתח את המערכת הזו ללא כל בעיה ובצורה הטובה ביותר. אדם שאין לו מספיק ניסיון לא יוכל לעסוק תחום זה שכן מספיק תקלה אחת הנובעת מחוסר ידע שתהיה במעטפת של המוצר ואז, עד כמה שיהיה מדובר ברכיב אלקטרוני משוכלל, הוא לא יהיה שווה מאומה.

זיווד אלקטרוני בעולם ההייטק

עולם ההייטק הינו העולם הגדול ביותר בתחום זיווד אלקטרוני. כיום, כל מכשיר אלקטרוני אשר מפותח מוכרח להיות בעל מעטפת חיצונית איכותית שתחזיק אותו בצורה הטובה ביותר. בנוסף, המתכננים חייבים לשתף פעולה גם עם המעצבים התעשייתיים שידריכו אותם לגבי העיצוב הדרוש ולגבי המראה הסופי של המוצר כך שבסופו של מצב יצא מוצר שהוא גם יפה וגןם חכם. מוצר שיהיה בתוך מעטפת איכותית שתגן עליו ויהיה אסטטי ונעים לעין.

זיווד אלקטרוני בעולם התקשורת

אחד התחומים בהם אנו יכולים לראות כיצד זיווד אלקטרוני בא לידי ביטוי בצורה הטובה ביותר הוא עולם התקשורת. כיום כל מכשיר טלפון – ביתי או סלולארי, שאנו מחזיקים ביד הוא מכשיר שעבר את התהליך של הזיווד האלקטרוני. למעשה, מדובר ברכיבים אלקטרוניים משוכללים אשר כולם נמצאים בתוך מעטפת פלסטיק איכותית ולנו מגיעים בצורה של הטלפון הנייד או הנייח שבבית. אם אי אפם תחליטו לפתוח את מעטפת הפלסטיק תגלו בתוכה את החלקים האלקטרונים הרבים החשובים מכל אך ללא המעטפת הם לא היו יכולים להתקיים ולפעול כשורה.

זיווד אלקטרוני בעולם הרפואה

גם עולם הרפואה עושה שימוש נרחב מאוד בתחום של זיווד אלקטרוני. כיום ישנם מכשירים רפואיים רבים מאוד אשר ללא הזיווד האלקטרוני לא היה ניתן להשתמש בהם בצורה טובה. כיום, בזמן בו העולם הופך לאלקטרוני ומשוכלל יותר, את כל המוצרים הרפואיים מתחילים להחליף מכשירים אלקטרוניים מתקדמים ומשוכללים ולכן בתחום זה עוסקים רבים בנושא של הזיווד האלקטרוני. הם מכינים את המעטפת לכל אותם מוצרים רפואיים וכך בסופו של דבר מה שהרופא או החולה רואים זה רק את המעטפת החיצונית ולא את כל החלקים האלקטרוניים אשר בתוכה.

ELPD - mechanical design קיימת מזה 20 שנה ועוסקת בתחום המכאני והזיווד האלקטרוני, נותנת פתרונות בעיצוב, תכנון וייצור המוצר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב