דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך בוחרים תקליטנים? 

מאת    [ 19/07/2012 ]

מילים במאמר: 422   [ נצפה 2194 פעמים ]

המוסיקה שתושמע בחתונה תעצב את האירוע לטוב ולרע. המוסיקה מספקת את הרקע, האווירה וההצלחה. לכן, לבחירת תקליטן (D.J) השפעה ישירה על הצלחת האירוע. כך כדאי לבחור את התקליטן הנכון, המתאים והמקצועי, שישלים את האירוע ויגרום לאורחים לדבר עליו שבועות אחרי. איך עושים את זה?
אפשר להיזכר בחוויה המוסיקלית הראשונה שהותירה טעם של עוד ולנסות להעביר את אותה התחושה לאורחים בחתונה: הופעה חיה של להקה או תקליטנים שיצרו במקום אווירה מחשמלת.

המוניטין לא מטעה, ברב המקרים. לכן כדאי לנסות לאתר שמות של תקליטנים מומלצים, מבני משפחה, חברים או קולגות.

בשלב השני, מומלץ לבני הזוג להחליט יחד על סגנון המוסיקה בחתונה. לכל אחד סגנון מוסיקה מועדף, כשההחלטה יכולה לגרור התלבטויות לא מעטות: מזרחי, טראנס, חסידי, קלאסי, ג'אז, צ'יל אאוט או ראפ, רוק כבד?

השלב הבא באיתור התקליטן המתאים הוא הפגישה האישית. הפגישה תאפשר להחליט בהתאם לסגנון הרצוי: תקליטנים שקטים או כאלה שמתערבים. הוא יכול להנחות את הערב במקביל להשמעת המוסיקה, או להשמיע מוסיקה מבלי להשפיע על מהלך העניינים. לכל תקליטן הסגנון שלו, לכן כדאי לברר את העניין ולהחליט מה מתאים.

כמו כן, במהלך הפגישה, כדאי להקשיב היטב לדבריו של התקליטן, לסגנון הדיבור שלו, שפת הגוף ולאופן בו המשרד שלו מאורגן. אם נוצר רושם ראשוני חיובי, אפשר להמשיך הלאה.

בפגישה כדאי לסכם על סגנון המוסיקה ולתאם ציפיות עם התקליטן באשר לאופי האירוע. חשוב לוודא באיזה ציוד הוא עושה שימוש; האם הוא מספק את כל הציוד הדרוש, או שמא חלקו אמור להיות מסופק במקום האירוע; האם התשלום כולל את כל הציוד, או שפרטים מסוימים כרוכים בתשלום נוסף?

מומלץ לבקש להגיע לאירוע לדוגמא, כדי להתרשם מהאופן בו התקליטן מתנהל במהלך אירוע. אם הוא מנסה להתחמק, כנראה שיש לו מה להסתיר. תקליטנים מקצועיםי נטולי חששות, ישמח להציג את כישוריו. בביקור באירוע לדוגמא ניתן להתרשם מהתקליטן בפעולה ולקבל המלצה מהימנה ביותר.

למרות שעוברים את השלבים בהצלחה וההתלהבות בשיאה, כדאי להמתין שלושה או ארבעה ימים לפני החתימה על ההסכם. במהלך ימים אלו מומלץ להפגש עם תקליטן נוסף, על מנת שיהיה מקור להשוואה.

טיפ: חשוב לזכור, כי לא כל מה שיקר הוא הכי טוב. התקליטן שידרוש את המחיר הגבוה ביותר לא יהיה בהכרח הטוב ביותר. לכן, כדאי לבדוק מספר תקליטנים, על מנת לוודא מי מציע את העסקה האטרקטיבית והמתאימה ביותר. כמובן שהשירות לא פחות חשוב מהאיכות.

פגישת סיכום חייבת להתקיים בסמוך לתאריך האירוע, כדי לחסוך אי נעימויות או טעויות במהלך האירוע עצמו. במהלך פגישת הסיכום יש לוודא שהתקליטן זוכר את השירים וסגנון המוסיקה שנבחרו. טיפ: לא לוותר על הפגישה. במידה והתקליטן טוען כי הוא עסוק וכי אין צורך בפגישה זו, מומלץ לדרוש אותה בכל זאת.

(מקור: פורטל אינדקס חתונה)

המאמר הובא בחסות פורטל אינדקס חתונה, פורטל לזוגות מתחתנים המביא לכם מידע מפורט על תחום החתונה ואלפי עסקים בתחום החתונה וארגונה. www.indexchatuna.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב