דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתלבשים חתונה - שמלות כלה 

מאת    [ 19/07/2012 ]

מילים במאמר: 630   [ נצפה 2478 פעמים ]

הלבוש תופס חלק לא קטן מחיינו, בין אם את בחורה צעירה שעומדת שעה מדי יום מול המראה או גברבר צעיר שעומד רק חצי שעה מול הראי. אחת מההוצאות הגדולות של משפחה ממוצעת היא על ביגוד. עכשיו תארו לכם מה קורה כאשר מתכננים חתונה.

במקום הראשון במצעד הלבוש לחתונה צועדת בבטחה שמלת הכלה.

החיפוש אחר שמלת החלומות מתחיל בסיור מוקדם, לבד או עם אמא/ אחות/ חברה. יש מקומות שמרכזים מספר רב של חנויות אחת ליד השנייה, ליד שלישית, ליד הרביעית וכו'. מתחילים בהצצה בחלונות הראווה. פה ושם גם מתפתים למדוד שמלה או שתיים.

בחירת השמלה תלויה באופייה של הכלה ובאופי חלומותיה. למשל, כלה אלגנטית עשויה לבחור שמלה מאד מרשימה ונוצצת. כלה צנועה תבחר בדרך כלל שמלה פשוטה יותר, אבל היא בהחלט עשויה להפתיע את כל מכריה ולהופיע בשמלת סינדרלה.

ומה קורה אם את מתלבטת קשות בין שתי שמלות כלה ולא מצליחה להחליט? לדעתי, תבחרי בשמלה שבה את מרגישה הכי נוח. זכרי שאת צריכה ללבוש אותה משעות הבוקר המאוחרות ועד לשעות הבוקר המוקדמות למחרת.

הרבה כלות מתלבטות אם לרכוש את השמלה או רק לשכור אותה. אם את לא בקטע של נוסטלגיה ואת לא מתכוונת לשמור על השמלה כדי להורישה לנכדתך - אני מציעה רק לשכור. גם אם ההבדל במחיר מזערי, אין טעם לשמור בארון שמלה שלא תלבשי שנית אף פעם. כמובן שאפשר לנווט בין שתי שמלות כלה, אחת לחופה ולקבלת הפנים ואחת נוחה יותר לריקודים.

טיפ קטן: אל תמתיני להתחלת הריקודים כדי ללכת להחליף שמלה. בזמן הריקודים היעדרותך מאד בולטת. נסי להחליף שמלה בזמן האוכל - אז כל אורח עסוק בצלחת שלו ולא יחפש אותך.

אחרי השמלה, נעבור לנעליים. מספר טיפים בענייני נעליים.
ראשית, אל תדחו את קנית הנעליים לרגע האחרון. להפך: קנו אותן כחודש לפני החתונה ותתחילו לנעול אותן בבית, כדי שהרגל תרגיש נוח. אם הנעל לוחצת, תגרבי גרבי ספורט עבות ולחות, ועליהן נעלי את נעלי הכלה. הנעליים יתרחבו בדיוק לפי הצורך.
וה-ט-י-פ: תכיני זוג נעליים נוחות, במיוחד לריקודים. בזמן הריקודים, חשוב שתרגישי טוב ותרחפי בכיף.

ומה לגבי החתן? החליפה כבר מזמן חלפה מהאופנה והתחלפה במכנס, חולצה ואולי ווסט. כל זה נאמר לגבי הקיץ. בחורף, אפשר לחשוב גם על ז'קט. לחתן אני ממליצה לרכוש בגדים מאיכות טובה, כיון שבניגוד לשמלת הכלה, הוא עשוי ללבוש אותם בגדים עוד מספר פעמים.

כדאי לבחור צבעים טובים ומחמיאים. לא הייתי ממליצה על מכנס בצבע יוצא דופן, כי הוא עלול להימאס מהר. כמה פעמים תוכל להגיע לישיבת הנהלה במכנס ורוד פוקסיה?

אם אתם מתחתנים בחורף ויש מצב לז'קט, הוא לא חייב להיות זהה למכנס. רצוי שיהיה רק תואם. חשוב מאד שיהיה מונח יפה - גם בז'קט שווה להשקיע. הז'קט עוד ישמש אותך לכשתתמנה לסמנכ"ל, לא?

גם לחתן כדאי לרכוש נעליים טובות ונוחות, אבל הכי חשוב: עם סוליה עבה, כדי למנוע תקלות בזמן שבירת הכוס. אצל החתנים מקובל לאחרונה שבזמן הריקודים הם עוברים לטי-שרט או לחולצה פחות פורמלית מהראשונה. לעתים הם אפילו מדפיסים דברים מצחיקים על החולצה - וכאן ניתן להפעיל את חוש ההומור הבריא שלכם.

ועכשיו הגענו להורים.
רצוי שהאמהות יתאמו ביניהן את הבגדים, כדי למנוע מצב מביך ששתיהן מופיעות בשמלות כלה שחורות וכמעט זהות - מעין תלבושת אחידה. אפשר לערוך רצף צבעים בין השמלה של אם הכלה לחולצת אבי הכלה, למשל. אם אמה של הכלה לובשת שמלה בצבע בורדו, גם בעלה יכול להתגנדר בצבע דומה, בעניבה לדוגמא.
 
שימו לב רק לפרט חשוב: לפני בחירת צבעי הבגדים, תתעדכנו מה צבעי המפות והמפיות שהזוג בוחר. הימנעו מאותם צבעים בשמלה. יהיה מאד לא נעים אם תופיעי בשמלה בצבע אפרסק, עליה שילמת הון, כשכל המפות במקום יהיו באותו צבע...זה יראה כאילו שמת עליך, ברגע האחרון, את אחת המפות...

לגבי אחיות הכלה ואחיות החתן: יכול להיות נחמד אם גם הן מסכמות על רעיון משותף לגבי הבגדים. אין הכוונה להופיע בשמלות כלה זהות, כמו המלוות של הכלה בארה"ב אבל אפשר להחליט על צבעים משתלבים או משלימים.

(מקור: פורטל אינדקס חתונה)

המאמר הובא בחסות פורטל אינדקס חתונה, פורטל לזוגות מתחתנים המביא לכם מידע מפורט על תחום החתונה ואלפי עסקים בתחום החתונה וארגונה. www.indexchatuna.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב