דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שמלות כלה - לא רק בלבן 

מאת    [ 19/07/2012 ]

מילים במאמר: 764   [ נצפה 2073 פעמים ]

תמיד ידעת שאת לא כמו כולן: שאת לא תתחתני בלבן. תמיד נתת לעצמך חופש לבלוט. תמיד היית חייבת לעשות דברים באופן חד פעמי ולא משוכפל. תמיד היית מקורית במהותך. תמיד אמרו לך שאת אחרת, שונה ומעוררת התפעלות. תמיד קיבלת החלטות ובחרת בדברים שמתאפיינים בבלעדיות.
כך גם לקראת יום החתונה שלך: תמיד ידעת שתעשי הכל כדי להיות כלה חד פעמית, יוצאת דופן ובלתי רגילה.

אחת הבחירות, שתסייע לך בדרך להפוך לכלה מיוחדת (או לכלה שויתרה על העניין הלבן), היא בחירה בשמלה לא לבנה. מבחר האפשרויות, שעומד לרשות כלות שרוצות לוותר על השמלה הלבנה, אדיר כמבחר גווני הצבע.

כך, אחרי שבוחרים את הצבע ואת הגוון הספציפי שלו, אפשר לבחור את מעצבת השמלה, שתדע להתאים את הבד המתאים למאפייני הצבע. הצלחת המהלך כולו תלויה בהתאמה בין גוון השמלה ובין סוג הבד הנבחר.

בבחירת הבד חשוב להתייחס לטקסטורה, מידת הברק ולשילוב אפליקציות במינונים נכונים. זאת, כדי לא ליצור עומס ויזואלי ומראה מצועצע, שיהפוך את הרעיון לבחירה רגועה.

אחרי שני השלבים הקריטיים האלה, אפשר להמשיך בתהליך עיצוב השמלה, שמתגלה כקסום ומרגש. יחד עם המעצבת הנכונה, תוכלי לעצב את שמלת החלומות שלך.    

פעם בחיים

אם את מכוונת לחריגה משמעותית מהנורמות, כי הלבן הקונבנציונאלי של שמלות הכלה נראה לך חיוור, נטול חיות ומשעמם, קבלי את כל הפידבקים: שמלה בצבע סגול, כתום, ורוד, או אפילו ירקרק, ללא ספק, תעשה את העבודה.

שמלה כזו תציב את הלבן הקונבנציונאלי של שמלות בצד הנגדי של הסקאלה. הבחירה בצבעים הנ"ל לא תשאיר  מקום לבלבול. כמובן שבחירת הגוון הספציפי של הצבע היא כבר עניין של טעם אישי, אבל את יכולה להיות בטוחה, ללא כל צל של ספק, שאת תהיי כלה של פעם בחיים, נטולת כל סממן להעתקות או חיקויים.

הגוונים ינועו, כמובן, בטווח של בהיר יותר או כהה יותר, כשבשלב בחירת הגוון הספציפי רצוי להתייחס לגוון העור. מאחר ומדובר בצבעים חזקים, הגוון הכהה שלהם מתאים יותר לבעלות גוון עור בהיר. כמו כן, אם גוון העור שלך כהה רצוי שתבחרי בגוון הבהיר של הצבע הנבחר.

עם כל אלה, חשוב לזכור שלכל צבע יש את הקונוטציות הספציפיות המסמלות את האסוציאציות שהוא מעלה. צבע ירוק, למשל, נקשר לרב בויטליות, רעננות והתחלות חדשות. צבע ורוד נקשר לרב באהבה, רכות וילדותיות. צבע סגול על גווניו הבהירים נחשב למרגיע, שלו ושקט.

כדי שלא תתבלבלי, אולי ראוי לציין שלא כדאי לבחור בצבעים כמו אדום, כחול כהה, ירוק כהה (ובטח שלא שחור), ולו רק כי מדובר בגוונים הנקשרים בתכונות לאו דווקא חיוביות לסביבה. צבע אדום, למשל,
נקשר לרב בתכונות כמו תוקפנות, אלימות ורצון להרס.

קצת אחרת

הבחירה בשמלת כלה לא לבנה משמעותית ומקורית, כך שהיא משליכה גם על הסובבים אותך, כמו בני המשפחה. אם בחרת לעצב שמלת כלה אחרת, זה אומר שבחרת אחרת מכל נשות המשפחה, מהחברות או מהבת של השכנה.

נכון שהבחירה עשויה לגרום להרמת גבה (או יותר) בקרב הנשים שמסביב, אבל אסור לך לשכוח שהמדובר ביום החתונה שלך. כך את אמורה לבחור במה שמתאים לך, במטרה לבטא את האופי הייחודי שלך, בלי פחד להפגין נוכחות בלעדית בסצנת החתונות בסביבה, גם אחרי שהחגיגה נגמרה.

אם עדיין חשוב לך להתחשב בסביבה במקביל לבחירה המיוחדת שלך, תוכלי לבחור בצבעים כמו צהוב, אפרסק, ורדרד, תכלת שמים ואולי אפילו לילך בהיר. אלו צבעים המתרחקים מהצבע הלבן במעט, נשארים בטווח הגוונים הבהירים, כך שהשינוי מורגש אך לא באופן קיצוני דרסטי.

עם זאת, אין ספק שגם אחרי בחירה כזו כולם יזכרו אותך בזכות עצמך, לפחות עד הלידה הראשונה.
הבחירה לעצב שמלת כלה בגוונים בהירים יכולה לשמש תחליף מצוין לצבע הלבן הבנאלי. אפשר להשתמש בצבע כשדרוג למראה על פי הטעם האישי שלך, וכמובן להשיג את המטרה הנעלה: להפוך אותך לכלה אחת ויחידה. אם החלטת לעצב שמלת כלה בגוונים של צהוב, כדאי שתדעי שהצבע נתפש כמשדר אנרגיות שמחה ושפע. הצבע הכתום מעורר שמחה.

בזהירות

אם המטרה היא לעצב שמלת כלה בצבע שונה, אבל לא בקיצוניות מובהקת, שמלה בגוון אופווייט, שנהב, קרם או אפילו לבן מוזהב תעשה את השינוי בתפאורה הבנאלית, שהורגלנו לראות בחתונות.
גוונים אלו קרובים לצבע הלבן ונותנים מענה על הרצון להיות קצת שונה, אך עושים זאת בזהירות. הם מתאימים במיוחד לנשים בעלות עור כהה (כמו זה האתיופי או ההודי), או לנשים עם עור בגוון מוקה.

אולי זה המקום לציין שאחד הטרנדים שהתפתחו בשנים האחרונות בסצנת עיצוב שמלות הכלה, הוא הסגנון הוויקטוריאני, שמציג שמלות כלה בגוון קרם עם עיטורי רקמה מוזהבים ואבני חן בצורות קלאסיות.
פרחים צבעוניים, רקומים או תפורים באזור החלק התחתון של השמלה, יכולים לעשות שינוי משמעותי. בייחוד אם תבחרי בצבע זהה לצבע הפרחים בזר הכלה.

אם את רוצה להפתיע, פרח גדול במיוחד בצבע נבחר, באזור התחתון של השמלה יכול להפוך את כל המראה למעניין ומרענן. כמובן שחשוב לעצב ולמקם אותו נכון כדי ליצור בלעדיות.

(מקור: פורטל אינדקס חתונה)

המאמר הובא בחסות פורטל אינדקס חתונה, פורטל לזוגות מתחתנים המביא לכם מידע מפורט על תחום החתונה ואלפי עסקים בתחום החתונה וארגונה. www.indexchatuna.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב