דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דלתות פנים - עיצוב אישי לכל לקוח 

מאת    [ 19/07/2012 ]

מילים במאמר: 380   [ נצפה 1417 פעמים ]

אין ספק כי המבחר העצום של דלתות פנים מעמיד אותנו בפני אין ספור אפשרויות מגוונות. מבחר זה יכול לבלבל כאשר הבחירה נעשית בלא הכרת חומרי הגלם השונים, חוסר התמצאות בהתאמת הסגנון ועוד. אדריכלים ומעצבי פנים יוכלו לתת הדרכה בבחירת דלתות פנים מתאימות. חשוב ביותר הוא להתאים את הדלתות לצרכי הדיירים או למטרה לשמה הן נרכשות. כך שדלתות ייצוגיות המיועדות לכניסה לבית עסק, יהיו עמידות בפני שריטות וסימני אצבעות, טביעות אצבע וכתמי שומן כאלה ואחרים הנשארים לאחר מגע יד אדם.

דלתות פנים המיועדות לבית פרטי צריכות להיות מצוידות בכל האלמנטים האפשריים ליצירת המיגון הדרוש, ונכון הדבר בנוגע לדלתות המיועדות לבית עסק או לחברה. תודות לעלייה במודעות לחשיבותו של שירות איכותי ויעיל, מקצועי ואדיב, החברות השונות מעמידות כיום לרשות לקוחותיהן שירותי עיצוב אישי לדלת החלומות המועדפת עליהן. אם בעבר זכינו לקבל שירות זה אצל אמנים מסוימים ובמחירי עתק, הרי שכיום כמעט כל חברה מציעה לנו יתרון זה.

המחירים של דלתות פנים בעיצוב אישי אינם משתווים, כמובן, למחיריהן של דלתות פנים המשווקות באופן מסחרי יותר, ועדיין, באופן יחסי בשנים האחרונות, ניתן לראות בשינוי בולט להנאתם של הלקוחות, המציע אינספור אפשרויות לשדרג את דלתות הבית במגוון אופנים שונים.

השנים האחרונות חידדו את ההבנה וההכרה כי כל אדם הינו בעל מאווים ייחודיים משלו, טעם אינדיווידואלי והעדפות אישיות שונות. במקביל לתהליך של הוזלת מחירים כללית על דלתות פנים מעוצבות, ניתן לראות מגמה בולטת של בחירה בעיצובים פרטיים. ההבדלים במחירים אינם בולטים עד כדי כך ורבים מעדיפים את העיצוב האישי.

בחירה של דלתות פנים בעיצוב אישי, יחד עם זאת, הינה תהליך המצריך סבלנות ומוכנות להשקעה של זמן, הקשבה ופשרות. כדי לעצב את הדלת האישית המתאימה ביותר, אין די בבחירה של המראה הכללי שלה. חשוב לבחון את מגוון האפשרויות הקיים, להתאים את מידותיה של הדלת למידות הקיימות זה מכבר בבית, להתרשם מאיכויותיהם של החומרים השונים על החזקים יותר ופחות, ולזכור כי פונקציונאליות קודמת לאסתטיקה, גם כאשר מדובר בדלתות פנים וגם אם מדובר בדלתות חוץ.

איש מקצוע יוכל להתאים את מראה הדלת האולטימטיבית לביתכם, לאחר פגישת ייעוץ בה יועלו כל הרעיונות והרצונות של הלקוח מחד, ואידך יוצעו עיצובים בטווח האפשרויות הקיים. כישרונו ומיומנותו של המעצב, היא הקובעת את מגוון אפשרויות העיצוב שיתאפשר, תודות לשילוב בין אילוצים לרצונות. לפיכך, הכרת מגוון גדול יותר של חומרי גלם לדלתות, ניסיון בהתאמת דלתות לבתים שונים והכרת תכונותיהן של הדלתות – מהווים יתרון עצום.

איה דיזיין -  הדלת פותחת בפנינו את הבית.חברת איה דיזיין מייבאת דלתות פנים.דלתות פנים איה דיזיין מגיעות בחיפוי פורניר המעניק עיצוב מיוחד לדלת ולמשקוף.את דלתות פנים איה דיזיין ניתן לקבל במגוון רחב מאד של פורנירים טיבעיים ומשובחים.לפרטים נוספים היכנסון לאתר שלנו:http://www.aya-doors.com/ או בטלפון: 03-9607073 .




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב