מהן התכונות הדרושות להשתתפות במכרז?
האם ניתן לאפיין את סוגי האנשים המשתתפים במכרזים באינטרנט?
ניתן למיין את המשתתפים במכרזי אינטרנט על פי סוג המוצרים, מידת המיומנות והנסיון, גובה ההצעות ואף לפי מידת היכולת שלהם לצאת מהמכרז. חלק מהמשתתפים חווים תחושות של התרגשות ומתח, ואחרים דווקא מרגישים לחץ.
האם יש שינוי בדפוסי ההתנהגות של משתתפים במכרזי אינטרנט?
ככל שאדם משתתף יותר במכרזים כך הוא רוכש יותר מיומנות ומפתח אסטרטגיות המתאימות יותר לאופי ולסגנון שלו. לכן, בהחלט ניתן לאמר כי ישנו שינוי בדפוסי ההתנהגות, לדוגמא אדם שבתחילה הרגיש לחץ ומתח בזמן שהגיש הצעות למכרז, לאחר שרכש מספיק ניסיון התחיל ליהנות מהאופי הספורטיבי של המכרז. שינוי זה מביא לכך שהמשתתף מרגיש נינוח יותר, יכולת החשיבה והניתוח שלו עולים מכיוון שהוא אינו במתח והסיכוי לזכות גדל.
כיצד משפיע הסגנון של המשתתף על ההתנהגות שלו במכרז?
מכרזים הינם זירה תחרותית גמישה מאוד, והיא מתאימה למגוון אנשים הפועלים בדרכים שונות. עבור חלק מהאנשים דווקא מצליח להציע הצעות שונות מאוד אחת מהשנייה על פני משך זמן קצר, אחרים בוחרים באסטרטגיה זהירה יותר ומציעים הצעות הנבדלות אחת מהשנייה בסכומים נמוכים וממתינים זמן סביר בין הצעה להצעה על מנת לראות כיצד משפיעה כל הצעה שלהם כל המכרז. משתתפים חסרי ניסיון יכולים להציע הצעה אחת בלבד ולהרגיש מתוסכלים מכך שהיא נפסלת לאחר זמן קצר, לעומת משתתפים ותיקים המבינים כי לעיתים זוכים במוצר ולעיתים ניתן גם להפסיד.
האם יש תכונות מיוחדות הדרושות כדי לזכות במכרז?
אין תכונות מיוחדות לזוכים במכרז, אולם כן חשוב להצטייד בנחישות, להיות נכונים לקחת סיכון ולא לחשוש להציע עוד הצעות, חשוב להיות מסוגל לראות את התמונה הגדולה ולתכנן קדימה ופשוט להישאר רגועים וליהנות מהמכרז.
האם ניתן לאפיין את סוגי האנשים המשתתפים במכרזים באינטרנט?
ניתן למיין את המשתתפים במכרזי אינטרנט על פי סוג המוצרים, מידת המיומנות והנסיון, גובה ההצעות ואף לפי מידת היכולת שלהם לצאת מהמכרז. חלק מהמשתתפים חווים תחושות של התרגשות ומתח, ואחרים דווקא מרגישים לחץ.
האם יש שינוי בדפוסי ההתנהגות של משתתפים במכרזי אינטרנט?
ככל שאדם משתתף יותר במכרזים כך הוא רוכש יותר מיומנות ומפתח אסטרטגיות המתאימות יותר לאופי ולסגנון שלו. לכן, בהחלט ניתן לאמר כי ישנו שינוי בדפוסי ההתנהגות, לדוגמא אדם שבתחילה הרגיש לחץ ומתח בזמן שהגיש הצעות למכרז, לאחר שרכש מספיק ניסיון התחיל ליהנות מהאופי הספורטיבי של המכרז. שינוי זה מביא לכך שהמשתתף מרגיש נינוח יותר, יכולת החשיבה והניתוח שלו עולים מכיוון שהוא אינו במתח והסיכוי לזכות גדל.
כיצד משפיע הסגנון של המשתתף על ההתנהגות שלו במכרז?
מכרזים הינם זירה תחרותית גמישה מאוד, והיא מתאימה למגוון אנשים הפועלים בדרכים שונות. עבור חלק מהאנשים דווקא מצליח להציע הצעות שונות מאוד אחת מהשנייה על פני משך זמן קצר, אחרים בוחרים באסטרטגיה זהירה יותר ומציעים הצעות הנבדלות אחת מהשנייה בסכומים נמוכים וממתינים זמן סביר בין הצעה להצעה על מנת לראות כיצד משפיעה כל הצעה שלהם כל המכרז. משתתפים חסרי ניסיון יכולים להציע הצעה אחת בלבד ולהרגיש מתוסכלים מכך שהיא נפסלת לאחר זמן קצר, לעומת משתתפים ותיקים המבינים כי לעיתים זוכים במוצר ולעיתים ניתן גם להפסיד.
האם יש תכונות מיוחדות הדרושות כדי לזכות במכרז?
אין תכונות מיוחדות לזוכים במכרז, אולם כן חשוב להצטייד בנחישות, להיות נכונים לקחת סיכון ולא לחשוש להציע עוד הצעות, חשוב להיות מסוגל לראות את התמונה הגדולה ולתכנן קדימה ופשוט להישאר רגועים וליהנות מהמכרז.
www.buyandbye.co.il
האתר פותח בפני המשתתפים חלון הזדמנויות אתגרי המאפשר למשתתפים בו לרכוש מוצרים ו/או שירותים איכותיים במחירים אטרקטיביים, תוך חוויה אתגרית המצריכה יצירתיות במתן הצעה ייחודית אשר תזכה את נותן ההצעה ברכישת מוצר ו/או השירות במחיר אטרקטיבי במיוחד.כל שעלייך לעשות הוא לשוטט בין המוצרים השונים, לבחור מוצר ולהגיש הצעה גבוהה ככל האפשר וייחודית רק לך.
האתר פותח בפני המשתתפים חלון הזדמנויות אתגרי המאפשר למשתתפים בו לרכוש מוצרים ו/או שירותים איכותיים במחירים אטרקטיביים, תוך חוויה אתגרית המצריכה יצירתיות במתן הצעה ייחודית אשר תזכה את נותן ההצעה ברכישת מוצר ו/או השירות במחיר אטרקטיבי במיוחד.כל שעלייך לעשות הוא לשוטט בין המוצרים השונים, לבחור מוצר ולהגיש הצעה גבוהה ככל האפשר וייחודית רק לך.