דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תוכנה לניהול חוות סוסים 

מאת    [ 18/07/2012 ]

מילים במאמר: 372   [ נצפה 2937 פעמים ]

תוכנה לניהול חוות סוסים

מחפשים תוכנה לחוות סוסים? תוכנה כזו תוכל לבצע עבורכם  סדר בכל מה שקשור לטיפול בסוסים שלכם.  מהם התכונות שבדרך כלל קיימות בתוכנות לניהול סוסים וכיצד תוכנה כזו תוכל לעזור לכם לנהל את החווה בצורה יעילה יותר?

תוכנה לניהול חוות סוסים - לטיפול כולל
התוכנה תבצע עבורכם סדר בכל מה שקשור לטיפול בסוסים שלכם, ניהול סדר היום בחווה, וההתאמה בין הסוס לבין האדם שרוכב עליו. בעזרת תוכנה כזו, תוכלו לדוגמא לבצע מעקב יעיל וחכם יותר, אל מול הטיפולים השונים שיש לבצע לסוסים. המעקב יכול להתבצע הן ברמת הטיול היומי שיש לבצע לכל סוס, והן ברמת הטיפול הווטרינרי שיש לעשות בתקופה מסוימת. לא רק זאת - בעזרת תוכנה לניהול חוות סוסים, תוכלו אף לעקוב אחר התזונה של הסוס שלכם, משקלו, מצבו הבריאותי ועוד פרמטרים רבים.

כיצד תוכל תוכנה לניהול חוות סוסים לעזורלכם בעבודה בחווה?
כפי שראיתם, מנינו בסך הכל רכיב אחד שיש בתוך תוכנה לניהול חוות סוסים, וכבר הבנתם עד כמה כוחה גדול לסייע לכם בעבודה היומיומית בחווה. יותר ויותר מנהלי חוות סוסים פונים אל בתי תוכנה, על מנת שהאחרונים יכתבו עבורם תוכנה לחוות סוסים, שתותאם להם באופן אישי. התוכנות הללו צריכות להיות מבוססות על יישומי אקסס או אקסל, על מנת שהפיתוח שלהן יהיה מהיר במיוחד, והתוצאה תהיה יעילה ומועילה.

מה מנהלת תוכנה לניהול חוות סוסים?
תוכנה לניהול חוות סוסים תוכל לעזור לכם גם בניהול נושא התשלומים בחווה. התוכנה תפרט עבורכם את ההוצאות שיש לכם כתוצאה מהטיפול בסוסים לעומת ההכנסות שיש לכם מהשיעורים לתלמידים והכנסות החווה בכלל. התוכנה תעזור לכם לבצע מעקב אחר תשלומי התלמידים ולבדוק האם קיימים חובות לתלמידים השונים.
בנוסף, התוכנה תוכל לעזור לכם בתיכנון מערכת השעות של חוות הסוסים שלכם. תוכלו לבדוק אילו סוסים נוטלים חלק באיזה שיעורים, היכן נמצאים אנשי צוות החווה בזמן זה, איזה תלמידים מוזמנים לאיזה שיעור ומתי ועוד.

החווה נראית אחרת עם תוכנה לניהול חוות סוסים- אם גם אתם רוצים לשפר את תהליכי העבודה בחווה, לתת טיפול טוב יותר לסוסים שלכם, ולוודא שאף אחד לא נשאר מאחור - השתמשו בתוכנה לחוות סוסים, ותוכלו לבצע מעקב יעיל אחרי כל מה שקורה בשטח החווה שלכם.

לסיכום, תוכנה לניהול חוות סוסים יכולה לסייע מאד לבעלי חוות שהכנסותיהם מתבססות על שעורי רכיבה שונים או שיעורי רכיבה של רכיבה טיפולית לנכים. התוכנה יכולה לעזור לכם לנהל את כל נתוני החווה שלכם על גבי המחשב כדי לבצע מעקב יעיל אחר תיפקודה של החווה.

לקבלת פרטים עבור תוכנה לניהול חוות סוסים תוכלו לפנות לאלי ברון  03-7411850


הכותב, אלי ברון, הינו מומחה בעל נסיון של 20 שנה בתחום פיתוח תוכנה וניתוח מערכות מידע. בעל חברת תוכנה TDU בע"מ ל-פיתוח תוכנות לפי דרישה. פיתח בהצלחה מאות מערכות תוכנה לחברות, עסקים וארגונים בתחומים רבים. טל': 03-7411850 או נייד 054-5917847




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב