דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה זה ויסקו ג'ל שנמצא במזרונים והאם אני צריך את זה? 

מאת    [ 17/07/2012 ]

מילים במאמר: 527   [ נצפה 5595 פעמים ]

חומרים רבים מרכיבים את המזרונים, כל המפעלים בעולם מייצרים, פחות או יותר את אותם המזרונים, רק שכמות החומרים במזרונים שונה, ויש לזה משמעות מכרעת.

במאמר זה נתמקד תחילה בהסבר על החומר הזה שנקראה ויסקו ג'ל, והתפקיד שלו במזרונים,  הויסקו ג'ל, או ויסקו אלסטי, או כמו בשמו הלועזי memory foam, שמשמעותו המילולית, קצף זוכר, הוא חומר שפותח בנ.א.ס.א, מקרמו של הויסקו ג'ל הוא אלסטי, תחושת מרשמלו,  ברכות נעימה ואוורירית שוקע ברמה מסויימת, תלוי בקושיו וצפיפותו וחוזר באיטיות למצבו הטבעי.

ויסקו ג'ל הינו בעל תכונה ייחודית של קליטת חום הגוף ופיזור משקל ולחצים באנרגיה זו. תוך התבייתות על משקל הגוף או הראש כשמדובר בכרית ויסקו ג'ל.

חומר הויסקו ג'ל מיושם במוצרים רבים, מרפידות לנעליים אורטופדיות ועד למזרונים. במזרונים מקנה חומר זה מלבד פינוק ורכות ייחודית ונעימה, תמיכה אנטומית מצויינת, כיוון שהויסקו ג'ל במזרון חייב להימצא בחלקו העליון של המזרון והסיבה שהויסקו צריך להיות הכי קרוב לגוף כדי לקלוט את חומו אחרת הוא לא יעבוד נכון, הוא מגיע במספר וריאציות, ויסקו ג'ל המובנה בתוך המזרון משני כיווניו, פילוטופ (שכבות פינוק) על המזרון מצד אחד או משני צדדיו של המזרון.

היות וגופנו לא ישר, לעיתים אנו שוכבים על מזרון קשיח ומרגישים כאבים בעצמות ובמרכזי הכובד, כתפיים ואגן, הויסקו ג'ל במזרונים יחדור, כמו מים שחודרים לכל רווח אפשרי, לכל קיעור וקימור בלי תחושת הקשיות שיש במזרונים, ויפזר את המשקל בצורה מושלמת.

הויסקו ג'ל במזרונים מגיע ברמות קושי שונות ומספר צפיפויות, הויסקו ג'ל במזרונים הטוב ביותר הוא בצפיפות 50, המקנה קשיחות מסויימת כדי שלא נשקע עד הסוף במזרון, אולם מקנה אף תחושת פינוק האופניינית רק לחומר זה. כלומר, גם מזרון קשיח אורטופדי וגם מזרון מפנק. מזרון איכותי, טוב ותומך במיוחד לכלל תנוחות השינה, בעיות וכאבי הגב הנובעים בעיקר על שכיבה על מזרון לא מתאים.

ישנם מזרונים שהויסקו ג'ל נמצא מובנה במזרן משני כיווניו, אלה מזרנים שצריך להפוך אותם מידי פעם כדי שלא יקרסו עם השנים, וישנם מזרונים שהויסקו ג'ל נמצא בפילוטופ שמבזרון, המובנה בגבהים שונים ובחומרים שונים במזרונים. בדרך כלל, פילוטופ עשוי ויסקו מלא במזרונים, מגיע בגובה שבין 4 ל-12 ס"מ ויסקו מלא ככל שיש כמות גדולה יותר של ויסקו ג'ל וככל שהצפיפות של הויסקו ג'ל עולה, המזרון יקר יותר.

אז למי מזרון ויסקו לא מתאים? יש דבר כזה שמזרון איכותי כל כך בכל זאת לא מתאים למס' אנשים?

מניסיוני האישי ולאורך שנים, בדקתי ומצאתי, שכל מי שמאובחן בוורטיגו, (סחרחורות כרוניות) לא ממש אהב את התחושה, כיוון שהויסקו ג'ל הינו חומר אלסטי המשנה את צורתו ומתביית בעצם על משקל הגוף, נמצא בתנועה מתמדת והסובלים מתופעה זו מרגישים סחרחורת כששוכבים על המזרון באופן מיידי, אם זה לא קורה, אזי התופעה היא מינורית ואפשר ליהנות ממזרון ויסקו ללא בעיה ולאורך שנים.

זו גם הסיבה שכדאי מאוד לקחת את המזרון הביתה לניסיון, למי שמזרון ויסקו לא מתאים, ירגיש זאת במידי. כדאי להתייעץ לפני כן ולקבל התאמה אישית של מזרון ובמעמד זה ליידע את המתאם בתופעה, אין מניעה לנסות בכל זאת ולבדוק את התחושה בשכיבה על מזרון ויסקו ג'ל, אם אכן התופעה מחמירה בשכיבה על המזרון ויסקו ג'ל המזרון לא מתאים.

רוב האוכלוסיה הנמה לה בכיף על מזרון ויסקו ג'ל שאני מכיר, משבחים את התוצר הגאוני הזה.

 

 

 

רום שקורמן, מנכ"ל קמפ דויד מזרני איכות רח' פארן 2, ביתן 11, אזור התעשיה הצפוני, יבנה טלפון משרד: רב קווי 08-9327799 פקס:           08-9327796 נייד:             054-2293747 ייצור ושיווק מזרונים בכל הארץ, מזרונים בכל המידות, מזרנים מכל הסוגים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב