דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אירוע שלא שוכחים 

מאת    [ 16/07/2012 ]

מילים במאמר: 365   [ נצפה 1574 פעמים ]

בר המצווה הוא אירוע משמעותי בחייו של נער שהגיע לגיל שלוש עשרה, כאשר ניתן לערוך אירוע משפחתי מרשים ביותר עם הופעה של אומן שכן, התחרות בין הנערים בתחום זה הביאה את ההורים למצב בו הם צריכים למצוא אטרקציות לבר מצווה מעניינות ביותר כך שהאירוע יהיה מוצלח במיוחד.

אטרקציות לבר מצווה יכולות להיות מגוונות מצניחה עם אומגה ישירות לאירוע ועד השתתפות יחד עם להקה ועריכת קליפ משותף, הכל תלוי באופי ובסגנון של הנער שכן, חשוב שהוא זה שייהנה מהאירוע יחד עם המשפה והחברים שלו, כאשר חשוב לזכור כי האטרקציות צריכות להיות מותאמות לטווח רחב של גילאים ולא רק לגיל שלוש עשרה.

אטרקציות לבר מצווה מיוחדות עולות בהתאם ולכן, יש להיות מתוכננים לפי תקציב כדי שההורים לא יגלו בסוף האירוע כי העלות של האירוע גבוהה מכפי שציפו ואין להם אפשרות להתמודד מול ההוצאה הזו שכן, הרעיון הוא לעשות אירוע מפואר ויוקרתי כל עוד היד משגת לעשות אירוע שכזה אחרת כדאי לבחור אטרקציות לבר מצווה במחיר נמוך יותר.

איך בוחרים אטרקציות לבר מצווה

הדבר החשוב ביותר הוא לבדוק כמה ילדים בני השכבה של הנער החוגג מתכוונים להגיע לאירוע שכן, ישנן אטרקציות המתאימות למספר מועט של ילדים ולהפך, בנוסף, יש להתחשב במזג האוויר שכן בקיץ יש אפשרויות רבות יותר ואילו בחורף מוגבלים לפעילות שהיא בתוך מקום סגור שכן האירוע נחגג בהתאם לתאריך היום הולדת של הנער.

בכל אירוע משפחתי מגיעים קרובי משפחה עם ילדים בגילאים שונים, צריך להתאים את הפעילות גם לילדים הצעירים יותר כדי שהאירוע יהיה מהנה עבור כולם, עם זאת ניתן תמיד לחלק את האירוע באופן בו יהיו מספר פעילויות שונות וכך כולם יוכלו לקחת חלק באירוע באופן שווה ככל שניתן.

בחירת חברה לאטרקציות

אחד הדברים החשובים ביותר בעת בחירת חברה שעושה פעילויות בבר מצווה הוא, לבדוק את רמת המקצועיות של הצוות המפעיל שכן פעמים רבות אין התאמה מלאה בין התוכנית המוצגת בפגישה לבין הפעילות הניתנת בפועל ולכן, כדאי תמיד לקבל המלצות מחברים או אנשים קרובים שנעזרו בשירותיה של אותה חברה.

בכל חברה שתבחרו כדאי תמיד ללכת לבחון את רמת הניסיון והמקצועיות שלה בעת פעילות בזמן אמת ולא לחכות לרגע האירוע בלבד שכן, אז תוכלו לקבל החלטה טובה יותר באם זו החברה אשר אתם רוצים או שמא כדאי לחפש חברה מתאימה יותר.

ברייקרהוליקס - מביאה לכם מגוון רחב של אטרקציות לאירועים. בברייקרהוליקס תקבלו ייעוץ ומגוון גדול של רעיונות לאטרקציות לאירועים,התאמת האטרקציות לפי סוג האירוע שלכם, ובהתאם לדרישה אישית ,ולסוג קהל, ואתם בוחרים מתוך הרשימה את האטרקציה שהכי מתאימה לאירוע שלכם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב