דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כך תגדילו את השטח לנשיאת ציוד ברכב 

מאת    [ 16/07/2012 ]

מילים במאמר: 538   [ נצפה 2738 פעמים ]

תאמרו לנו מה אתם רוצים להעמיס על הרכב ונגיד לכם מה הפתרון המתאים עבורכם. גגון לרכב, מתקן לאופניים, עגלה נגררת ועוד הם רק חלק מן הפתרונות.

לא תמיד תא המטען של הרכב תואם את הצורך שלנו בחלל אחסון. במקרים של חוסר התאמה לא צריכים להחליף רכב, אלא פשוט להיעזר בפתרונות אחסון שונים המאפשרים להגדיל את שטח האחסון.

בית בדרכים

אוהבים לצאת לטיולים ארוכים ורחוקים מן הבית? אין סיבה שתוותרו על הנוחות שהבית שלכם מציע, גם כאשר אתם בדרכים. קרוואן נגרר מציע לכם בית על גלגלים.

הקרוואן עונה על לא מעט צרכים, החל ממקום אחסון לציוד הנחוץ לטיול וללינה בדרכים. דרך מתקנים הנחוצים להתנהלות נוחה בדרכים כמו מטבח ושירותים. ועד למקום לינה בדרכים, המאפשר לכם לחסוך בהוצאות שכן הוא מבטל את הצורך במלונות ופתרונות לינה אחרים.

לא יחסר לכם מקום

אם אתם אינכם זקוקים לקרוואן המיועד כמובן גם למגורים, אלא רק לשטח אחסון רחב ידיים, עגלה נגררת תתאים לכם יותר.

בעזרת העגלות השונות תוכלו לשאת כל סוג של ציוד ובכל משקל. אם אין לכם צרכים מיוחדים, עגלה סטנדרטית תעשה את העבודה מצוין. אך אם התמונה שונה, בחרו עגלה המתאימה לצרכיכם. ישנן עגלות המותאמות להעמסה ופריקה של אופנועי ים למשל, עגלות המותאמות להובלת ציוד בקירור, עגלות המותאמות לנשיאת זוגות רבים של אופניים הנקראות נגרר לאופניים ורבות נוספות.

בשביל מה יש לכם גג?

לא רק נגררים יכולים לסייע בהגדלת שטח האחסון ברכב, גם גגון לרכב יעשה את העבודה. הוא אפילו מתאים יותר בחלק מן המקרים, כמו כאשר אין צורך או יכולת לגרור אחרי הרכב עגלה. או לחילופין כאשר השימוש אינו רב דיו בשביל להצריך רכישה של עגלה.

ישנם סוגים שונים ורבים של גגונים לרכב, אשר מותאמים לסוג הרכב ושנתון הייצור שלו. כמובן, שאת הגגון צריך להתאים לסוג המשא שתרצו להעמיס עליו. לדוגמא, העמסת אופניים על גג הרכב ללא התקנת עריסה לגגון עלולה להזיק לגג הרכב, כמו גם לאופניים עצמם.

מתגלגלים בדרכים

כמו בכל תחום אחר, איפה שיש ביקוש יש גם היצע. לאור העובדה כי ספורט הרכיבה על אופניים רכש לעצמו קהל אוהדים רחב, התפתחו מגוון מוצרים המתאימים לנשיאת האופניים באמצעות הרכב, אחד מהם גם על גג הרכב. עם זאת, דרך זו אינה מתאימה לכל אחד, שכן לא לכולנו יש את הכוח הנדרש כדי להניף את האופניים אל הגג. מזל שיש דרכים נוספות.

פתרון שכזה הוא מתקן לאופניים אותו ניתן לחבר לרכב באמצעות וו הגרירה. כמו פתרונות אחרים, גם הוא מאפשר נשיאה של מספר זוגות אופניים בו זמנית. אך בניגוד לפתרונות אחרים, כמו המתקן נשיאה שמחובר אל תא המטען, הוא מציע יתרונות אחרים.

אלו נחשבים כבטיחותיים פחות, הן לאופניים והן לציבור הנהגים. זאת מאחר ומתקן זה מסתיר לא רק את לוחית הרישוי של הרכב (דבר העלול להסתיים בדו"ח משטרתי), אלא אף את התאורה האחורית של הרכב.

יש מקום לכולם

אז אם חסר לכם מקום באוטו, אין סיבה להתייאש ובוודאי שלא לקנות רכב אחר. לכל בעיה יש פתרון וכך גם לבעיית מקום האחסון. פנו אל אנשי המקצוע להתאמת הפתרון האידיאלי עבור צרכיכם.

כמובן שאנשי המקצוע מתייחסים בנוסף לצרכים שלכם, גם לשיקולים פרקטיים כמו סוג הרכב שבבעלותכם, המשקל אותו הוא מסוגל לשאת, התאמת הנגרר לוו הגרירה של הרכב ושיקולים נוספים.

לסיום, ישנם מספר פתרונות אחסון לרכב וחבל שלא תנצלו אותם לצרכיכם. אין כל סיבה להמשיך ולהילחם במקום ההולך ואוזל בתא המטען.

מרכבי נוע 
רוצים לקרוא על עגלה נגררת עגלה נגררת
מידע נוסף על נגרר לאופניים תוכלו למצוא פה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב