דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דגשים שיש לשים לב אליהם לפני הדפסה על קנבס 

מאת    [ 15/07/2012 ]

מילים במאמר: 417   [ נצפה 1775 פעמים ]

בדומה לפיתוח תמונות, גם הדפסה על קנבס צריכה להיות איכותית ומשביעת רצון בצורה מושלמת. איכות החומרים וההדפסה הינם חשובים בכדי לקבל מוצר אשר יוכל לשמר את החוויות המצולמות בצורה האמיתית ביותר. במידה ונעשה שימוש בדיו ובבד איכותיים, תמונות אלה יכולות להישאר לפרק זמן ארוך באותה מידת חדות ואיכות בה הן צולמו.

למרות הפופולאריות שהצליחו לצבור ההדפסות על קנבס, בד זה היה ידוע עוד מהמאה ה-13. הקנבס הינו בד העשוי כותנה, ובו נעשה שימוש לטובת ציירים שאהבו את היענותו לצבעיהם. עם השנים, סקטורים נוספים, כמו צלמים, החלו אף הם להשתמש בבד זה, במיוחד לאחר התפתחות השכפולים השונים, להצגת האומנות השונה. כיום, אפשר למצוא את תמונות הקנבס בבתי מגורים רבים, כאשר התמונות הינן של בני המשפחה ומדגישים את רגעי האושר והייחוד שבחיי המשפחה.

תמונה על קנבס

בכדי שתמונה על קנבס תחזיק מעמד לאורך זמן, יש להקפיד על איכות הקנבס ומתיחתו בצורה אופטימלית על גבי מסגרת עץ. יש להשאיר אפשרות למתיחה מחודשת לאחר מספר שנים או כאשר יהיה צורך בכך. בדרך כלל מסגרת התמונה תורכב מעץ אשר עבר טיפול כנגד טפילים. מעבר לכך, יש לשים לב לאיכות הצבעים ואיכות ההדפסה החשובות מאד בגימור התמונה לכדי יצירת אמנות.

לתמונת הקנבס ישנן איכויות אשר אי אפשר למצוא בתמונות הממוסגרות במסגרת עם זכוכית. עוצמת החוויה והרגשת הבלתי אמצעית אשר מתאפשרים בתמונה זו, מוקנים לה הודות ההדפסה האיכותית, המסגרת והרגשת תלת הממד אותו היא נותנת. בדרך כלל, כאשר החברה המבצעת מאמינה בחומרי הגלם אותם היא מספקת, תמונה זו אף תזכה לאחריות של עשרות שנים. לכן לפני ההדפסה על קנבס, יש להקפיד כי החברה הינה מנוסה, מקצועית ומספקת את השירות הטוב ביותר בתחום.

התאמת התמונה לחלל

עיצוב החלל יכול להיות מודגש בתליית מספר תמונות המודפסות על קנבס. התמונות יכולות להתאים בגודלן או בצבען או כבעלות תחום התייחסות אחיד. בחירת הצבעים בתמונות אלה יכולה להיעשות באופן אישי ועל פי ראות עיני המזמין. תליית תמונות אלה בחלל ציבורי ביתי, כמו סלון, יכול לספק את האווירה הביתית אותה הוא מבקש. יש לשים לב כי כל חלל ידרוש התייחסות שונה בבחירת התמונות, דין המשרד הביתי אינו כדין חדר הילדים.

לרוב, הליך בחירת התמונות הינו הצעד הקשה ביותר לביצוע. לאחר שנמצאה החברה האיכותית ביותר, אשר עושה שימוש בחומרי גלם מיטביים, הבחירה הינה סובייקטיבית ונעשית על פי הדרוש לבעל המזמין. ההמלצה היא לבחור בתמונות אשר ייצגו את הנפשות הפועלות במיטב חוויותיהם, וכך שייתנו ערך מוסף להיכרות עם האדם או הילד. הדפסת התמונות על קנבס יכולה להיעשות במגוון גדלים על פי הרצוי, תוך התחשבות באיכותה של התמונה המקורית

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב