תגיות: pCon, ווב 2.0, אינטרנט, שיתוף, Web 2.0, טלוויזיה
התכנים הופכים מקוונים
על פי סקר Deloitte & Touche בקרב 2,081 איש ואישה בארה"ב, 38% מהאמריקאים כבר צופים בשידורי טלביזיה באינטרנט, 20% מהם צופים בוידאו בסלולאר כפעם ביום ו-45% מהם מייצרים תוכן מקוון, מאתרים ועד וידאו ובלוגים.
חיים ברשת
54% מהאמריקאים משתמשים ברישות חברתי ובצ`טים. ל-45% יש פרופילי משתמש באתרי רישות חברתי. לאור פעילות נרחבת כזו, בה "מרגישים בבית" באינטרנט, לא מפליא לגלות גם ש-65% מהם חשים שפרסומות מקוונות הן בעלות ההשפעה הגדולה ביותר עליהן. כמו כן, 36% מהם משתמשים בטלפון הסלולארי כמכשיר בידורי.
עניין של גיל
לפי נתוני החברה מלפני שמונה חודשים, רק 24% מהם השתמשו בטלפון הסלולארי כמכשיר בידורי. כלומר, מדובר בעלייה של 50%.
בגילאי 13-24 מדובר בעליה מ-46% ל-62% ובגילאי 25-41 ("דור ה-X"), זו היא עלייה מ-29% ל-47%.
למידע נוסף
הסקר עצמו עדיין לא התפרסם. אך מעניין להשוות נתונים ראשונים אלה לסקר הקודם (http://www.deloitte.com/dtt/article/0,1002,cid=156096,00.html).
בקישור זה, ניתן להתעמק גם בהסברי החברה לגבי החלוקה שהיא מבצעת, בין הדורות השונים של המשתמשים.
למה הידיעה חשובה?
השימוש האינטנסיבי באינטרנט, כולל שיתופיות ויצירת תכנים על ידי הגולשים עצמם, נחשבים לחלק ממגמת ה"ווב 2.0". סקר זה, ממחיש עד כמה מדובר בשינוי תרבותי רחב, אשר גם פותח הזדמנויות חדשות בפני מפרסמים ומשווקים.
רקע על ווב 2.0
גילית מידע חדש? מעניין?... רוצה עוד? ראה 100+ תחקירי מפתח http://www.pcon.co.il/v5/105Debriefs.asp או עוד הרחבות על ווב 2.0, הכוללות בין היתר התייחסות לחידושים ולמגמות העיקריות בתחום זה, יישומים ופתרונות, היבטים כלכלים, דגשים חשובים והאתגרים בתחום, ניתן למצוא בתקציר: העתיד בווב 2.0. http://www.pcon.co.il/v5/Debrief.asp?debrief=768#d1
למאמרים מקצועיים ואובייקטיביים נוספים של קובי שפיבק, בתחומי מידע מחשבים ואינטרנט, באתר "מאמרים" ראה - http://www.articles.co.il/author/1944
התכנים הופכים מקוונים
על פי סקר Deloitte & Touche בקרב 2,081 איש ואישה בארה"ב, 38% מהאמריקאים כבר צופים בשידורי טלביזיה באינטרנט, 20% מהם צופים בוידאו בסלולאר כפעם ביום ו-45% מהם מייצרים תוכן מקוון, מאתרים ועד וידאו ובלוגים.
חיים ברשת
54% מהאמריקאים משתמשים ברישות חברתי ובצ`טים. ל-45% יש פרופילי משתמש באתרי רישות חברתי. לאור פעילות נרחבת כזו, בה "מרגישים בבית" באינטרנט, לא מפליא לגלות גם ש-65% מהם חשים שפרסומות מקוונות הן בעלות ההשפעה הגדולה ביותר עליהן. כמו כן, 36% מהם משתמשים בטלפון הסלולארי כמכשיר בידורי.
עניין של גיל
לפי נתוני החברה מלפני שמונה חודשים, רק 24% מהם השתמשו בטלפון הסלולארי כמכשיר בידורי. כלומר, מדובר בעלייה של 50%.
בגילאי 13-24 מדובר בעליה מ-46% ל-62% ובגילאי 25-41 ("דור ה-X"), זו היא עלייה מ-29% ל-47%.
למידע נוסף
הסקר עצמו עדיין לא התפרסם. אך מעניין להשוות נתונים ראשונים אלה לסקר הקודם (http://www.deloitte.com/dtt/article/0,1002,cid=156096,00.html).
בקישור זה, ניתן להתעמק גם בהסברי החברה לגבי החלוקה שהיא מבצעת, בין הדורות השונים של המשתמשים.
למה הידיעה חשובה?
השימוש האינטנסיבי באינטרנט, כולל שיתופיות ויצירת תכנים על ידי הגולשים עצמם, נחשבים לחלק ממגמת ה"ווב 2.0". סקר זה, ממחיש עד כמה מדובר בשינוי תרבותי רחב, אשר גם פותח הזדמנויות חדשות בפני מפרסמים ומשווקים.
רקע על ווב 2.0
גילית מידע חדש? מעניין?... רוצה עוד? ראה 100+ תחקירי מפתח http://www.pcon.co.il/v5/105Debriefs.asp או עוד הרחבות על ווב 2.0, הכוללות בין היתר התייחסות לחידושים ולמגמות העיקריות בתחום זה, יישומים ופתרונות, היבטים כלכלים, דגשים חשובים והאתגרים בתחום, ניתן למצוא בתקציר: העתיד בווב 2.0. http://www.pcon.co.il/v5/Debrief.asp?debrief=768#d1
למאמרים מקצועיים ואובייקטיביים נוספים של קובי שפיבק, בתחומי מידע מחשבים ואינטרנט, באתר "מאמרים" ראה - http://www.articles.co.il/author/1944
קובי שפיבק Bsc., MBA הוא העורך הראשי של תחקירי pCon ואתר pCon-line. כמי שעוסק במחשבים, על מכלול היבטיהם משנת 1976 וכן כמי שכתב וערך למעלה משמונה מאות תחקירים על כל היבטי המחשוב העיקריים, הוא נמנה על אותם אנשים בודדים בארץ ובעולם, שבאמת ובתמים, מבינים לאן הולך עולם המחשוב ומהן השלכותיו המידיות והעתידיות, על אנשים וארגונים. הוא גם פרסם מספר רב של מאמרים במרבית העיתונים הגדולים והמקצועיים, והופיע פעמים רבות בערוצי הטלוויזיה והרדיו המרכזיים. נכון להיום הוא מייעץ למרבית מנהלי המחשוב בארגונים המובילים בישראל, והוא נחשב בעיני רבים, לגורו של המחשוב העסקי.