דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בריכת ספא: למצוא את המקום הנכון 

מאת    [ 11/07/2012 ]

מילים במאמר: 475   [ נצפה 2427 פעמים ]

הצלחה בבחירת בריכת ספא איננה מתמצה בבחירת הדגם הנכון. חשוב מאוד גם לבחור את המקום הנכון למיקום הבריכה. מהם השיקולים שעליהם צריך לחשוב כאשר מחפשים את המקום המתאים ביותר להתקנת ג'קוזי?

תשתיות

בריכת ספא זקוקה למים ולחשמל ולכן כדאי לבדוק אם המיקום מאפשר חיבור פשוט ויעיל לתשתיות הללו. כמו כן חשוב לחשוב על הבסיס שמתחת לבריכה: האם הוא יציב מספיק? האם הוא תשתית מתאימה למשקל של הדגם שבחרתם?

עבודות הכנה

כמה עבודות הכנה דורש המיקום שתבחרו לבריכה? האם יש צורך בעבודות עפר? בהזזת מבנים? ביישור הקרקע? בהרס של הגינה ושיפוץ שלה אחרי ההתקנה? אל תשכחו לבדוק את ההשקעה הנדרשת וחישבו אם אתם מוכנים להשקעה הזו.

עיצוב סביבתי

הבריכה משתלבת בסביבה שבה היא מותקנת והיא צריכה להיות חלק מהרמוניה עיצובית של החצר, הגינה או החדר שבו היא מותקנת. בחרו מקום שבו התקנת הבריכה לא תפגע בעיצוב של האזור אלא תתרום למראה הכללי.

חשוב גם לראות איך המערכת משתלבת עם דברים אחרים בסביבתה לא רק מבחינת מראה אלא גם מבחינת התפקוד שלהם. אם יש לכם גריל גז או טרמפולינה, לדוגמה, חשוב לראות שכל המוצרים הללו יכולים לחיות טוב ביחד ולא להפריע זה לזה.

נוף

אחד מהדברים הנעימים ביותר לעשות עם ג'קוזי זה לשקוע בתוך המים וליהנות מהנוף. נסו, אם כן, למקם את הבריכה במקום שממנו באמת נשקף נוף מתאים ויפה כדי שההנאה ממנה תהיה שלמה.

גישה נוחה

לא כדאי לבנות ג'קוזי שמרחק גדול מכל מקום שיחייב אתכם ללכת הרבה אליו. כדאי שהגישה תהיה נוחה וללא מאמץ. הדבר גם חשוב לכל מי שמתכוון להביא דברים אל הבריכה כמו יין או אוכל, מגבות ושאר עניינים נלווים להשתכשכות במים.

פרטיות

אמנם חשוב שהבריכה תהיה נגישה, אבל האם היא צריכה להיות צמודה לבית או שאתם רוצים מעט פרטיות וניתוק מהבית? ומה לגבי השכנים? האם צריך להוסיף מחיצות ומסכים כדי שתיהנו מפרטיות מלאה בבריכה או שאתם רוצים לעורר את הקנאה של כל מי שגר מסביב?

בתחום הפרטיות חישבו גם על פרטיות מפני מזג האוויר: הגנה מהשמש ומרוחות כדי שהשהות בבריכה תהיה נעימה ונוחה. במידת הצורך אפשר להוסיף פרגולה מסוג כלשהו (מוטב נפתחת כדי שתוכלו להחליט אם אתם רוצים שמש או צל.)

בטיחות

בטיחות כוללת גם הגנה מפני תאונות של נפילה לבריכה וגם בטיחות של הבריכה עצמה: לא כדאי להתקין אותה במקום שבו היא יכולה להיפגע מחפצים, מפעילויות, מבעלי חיים או, כפי שכבר הזכרתי, מפני פגעי מזג האוויר ולכלוך נישא ברוח. במידת הצורך ניתן להוסיף מכסה או כיסוי לבריכה כדי למנוע נזקים לה או לאנשים.

תחזוקה

כשמתקינים בריכת ספא ליד דשא או בסמיכות לעצים ושיחים ניתן לצפות ליותר עלים ולכלכוך בתוך הבריכה מה שידרוש יותר ניקיון. כמו כן אם המעבר לבריכה הוא דרך דשא או עפר אתם יכולים לצפות ליותר לכלוך. חשבו על מקום שיהיה קל לתחזק בו את המערכת ולנקות אותה. אל תזניחו גם נושאים כמו ניקוז המים לצורך ניקיון, אוורור הבריכה באופן שגרתי ומילוי מים וחומרים נדרשים לתפקוד התקין של הבריכה. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב