דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הרחקת יונים 

מאת    [ 10/07/2012 ]

מילים במאמר: 376   [ נצפה 5254 פעמים ]


בשנים האחרונות ישנה עלייה באוכלוסיית היונים בישראל, גאייה רצינית זו נוצרה בפרט עקב גדילה של מקורות מזון היונים לצד הימעטות באייבי היונים הטבעיים. בגלל שני האלו צמחה תופעת היונים למפגע במדינתו הקטנה, הן בצד האסתטי ואף כלכלית, אך בפרט הבריאותי. לכן אנשים רבים מבצעים הרחקת יונים.

היונה היא חיה צמחונית, אז היא אוכלת גרגרים וזרדים. גידולים חקלאיים, חוות, מקומות פומביים גדושים במזון. אמנם מכסת האוכל הזעומה שניזונה היונה, צומחת לכמות קריטית בזמן שנידון במיליוני היונים החיות במדינתנו הקטנה, ומובילה לפגיעה כלכלית גבוהה באקונומייה הישראלית. גורם ש מצריך הרחקת יונים.

היונים הן יצור חברתי, אזי הן מתקבצות בלהקות המייצרות מידת זוהמה עצומה באזור המגורים שלהן, שמתחלק עם אוכלוסיית הפרטים. התקהלות זו דוחפת לעשות הרחקת יונים. בדרך כלל היונים מתמקמות בגגות בתים מתקני כביסה, צדי חלונות ומרחבים שונים, ומייצרות זיהום רב, ניחוח מסריח העברת מחלות וצואת יונים.

בשל הסכנה הנשקפת מהחיים לצד יונים, עולה הצורך בביצוע הרחקת יונים. ישנן כמה שיטות לביצוע הרחקת יונים. אנשים מאמינים כי ניתן לעשות הרחקת יונים בדרך עצמית, אולם שיטות הרחקת יונים אלו, בדרך כלל אינן מסייעות לפתירת הבעיה. לכן כדי ואף צריך לגשת מומחה בתחום אשר יבצע הרחקת יונים.

היונים לרוב בוחרות להתנחל בעל גבי גגות, מחסי כביסה ופתחי חלונות. ההתקבצות של היונים באזור מיושב של אזרחים, מעודדת ביצוע של הרחקת יונים. היונה איננה בודדה, היא חיה בחבורות של יונים הנאספות ביחד ומתנחלות במקום מסויים, באזור המחייה שלהן הן גורמות קול גדול, טינופת, ריח רע והעברת מחלות.

בייחוד עקב כך שהיונים מעבירות מחלות, צומח הצורך של הדיירים להעיפם ממקום המגורים שלהם. הם אינם מעוניינים בנוכחותן של היונים והמחלות שלהן, ולכן מזמינים הרחקת יונים. יש המאמינים כי ניתן לעשות הרחקת יונים לבד, בלי להבין עניין, אך הרחקת יונים בדרך כזו, לא מובילה לפתרון סופי. כמובן שיש הטוענים כי ניתן לקיים הרחקת יונים בדרך עצמית, בלי להבין עניין, אבל הרחקת יונים מסוג כזה, לא גוררת לסיום הבעיה.


כמובן שבמקרים קיצוניים חייבים לפעול- באם תקפו את ביתכם מספר רב של יונים אשר איננן ממהרות לזוז ולהפך רק נאספות ומתגודדות- צרו  קשר עוד היום עם מדביר יונים מקצועי. הסכנות והרעש לא שוות את זה. איכות החיים שלכם שווה יותר.
מקווה שהצלחתי להשיב נכון על הווצרות בעיית היונים וההשלכות של התרבות האוכלוסייה בישראל. במאמרים הבאים אשתדל לרכז נושאים בעייתים אף הן ולהציע מתן פתרונות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב