דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בתי מלון בלונדון , רשימת המומלצים חלק 2 

מאת    [ 10/07/2012 ]

מילים במאמר: 1030   [ נצפה 9012 פעמים ]

יורדים מהעץ- בתי מלון בלונדון בדירוג שלושה כוכבים

 למבקשים לבקר בבירת אנגליה, לונדון, מבלי שיצטרכו לקחת משכנתא לצורך כך, מוצעים מלונות, לא פחות טובים, ובמחירים סבירים יותר. לצידם של בתי מלון בלונדון, שהם מלונות יוקרה מרשימים, קיימים בעיר מאות מלונות אחרים, המתאימים לכל כיס וברמות שונות.

ריכוז בתי מלון בלונדון נמצא בחלקים שונים של העיר, ביניהם ווסטמינסטר, ווסט אנד וקמדן. המבקשים בתי מלון בלונדון במחירים זולים במיוחד, יוכלו להתמקד בחיפושים ברבעים שפרד בוש, קמדן טאון, פדינגטון, תחנת ויקטוריה, יוסטון וקינגס קרוס. על אף ריחוקם של חלק מאותם מלונות ממוקדי האטרקציה שמציעה לונדון, הם מוצעים במחירים זולים יותר, ויש הבדל משמעותי במחירים. כמו כן, חשוב לזכור כי אמצעי התחבורה הציבורית בלונדון הם נוחים וקלים להפליא, וניתן להגיע באמצעותם לכל אטרקציה בעיר:

 - מלון גרוסבנור קנסינגטון (Grosvenor Kensington) הוא מלון ממנו ניתן להגיע בהליכה קצרה להרודס האגדית, מוזיאון ויקטוריה, והייד פארק. בנסיעה קצרה ונוחה ניתן להגיע ממנו בקלות אל ארמון בקינגהאם, רחוב אוקספורד, כיכר טרפלגר, ועוד. המלון נאה ונעים מאד, עם חדרים מרווחים ושופעים באור, ובהם עמדת שתייה חמה, טלויזיה לווינית, ואפילו מייבש שיער ומגהץ. עוד במלון, חדר כושר מאובזר, בר ומסעדה לצרכי ארוחת בוקר בלבד. טיפ למבקרים: חלק מהחדרים עברו שיפוץ ואחרים לא. בקשו חדר לאחר שיפוץ בעת ההזמנה. למשפחות, המלון הזה מושלם, מאחר והוא ערוך לאירוח של משפחות. מיקום: אזור קנסינגטון, רחוב הרינגטון. מחיר: בינוני.

- מלון הווארד (Howard Winchester) נמצא ממש בתוך ככר יפה עם גינה, במרכז לונדון. מלון שלושה כוכבים זה מציע לאורחיו ארוחת בוקר אנגלית מסורתית, ו- 49 חדרים נעימים. מיקומו מעולה- כשני קילומטרים מקמדן, וכעשר דקות הליכה מכיכר ראסל. עוד באזור, המוזיאון האנגלי, והליכה של כחצי שעה, או נסיעה קצרצרה, תוביל אתכם אל קובנט גארדן. קרוב מאד לחתנות קינג קרוס וסיינט פאנקראס. אזור: כיכר ארג'ייל, לונדון. מחיר: בינוני.

- מלון מרמייד סוויט (Mermaid Suite) הוא מלון נעים במייפייר. מיקומו המעולה, ממש ליד רחוב אוקסופורד , בליבו של רובע ווסט אנד, מוסיף לפופולריות שלו. מלון שלושה חדרים זה, מציע 32 חדרים נעימים, ומאובזרים למדי, וכן פועלת מסעדה במלון. מחיר: בינוני.

- מלון עדן פלאזה קנסינגטון (Eden Plaza Kensington) הוא מלון שלושה כוכבים הממוקם ממש ברובע קנסינגטון המסוגנן ובמרחק של לא יותר מחמש דקות ברגל מתחנת המטרו גלוסטר רואד. כמו כן נמצא בקרבת מקום המוזיאון להסטוריה של הטבע, מוזיאון המדע, ורבע שעה הליכה יובילו אתכם להייד פארק, לאולם אלברט המלכותי של לונדון, ואטרקציות נוספות. 70 חדרי המלון הנחמד הזה מעוצבים בסגנון מודרני, ובכולם טלויזיות עם מסך שטוח, גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי, עמדות לשתייה חמה, וחדרי אמבטיה שבהם מקלחת כח. כמו כן, מוגשת במלון ארוחת בוקר קונטיננטלית. מחיר: בינוני.

- מלון ווסט פוינט (West Point) הוא מלון הנמצא במיקום פשוט מעולה, בשדרת סאסקס גארדנס. המלון שוכן בקרבת הייד פארק, ובמרחק הליכה קצרצר מתחנת הרכבת התחתית "פדינגטון", וכן מתחנת הרכבת. המלון נמצא בתוך מבנה ישן בסגנון ג'ורג'יאני מקסים, ובניגוד מרענן, כל ששים החדרים בו, מעוצבים בסגנון מודרני לחלוטין. הייד פארק, רחוב אוקספורד, מארבל ארץ' ועוד, נמצאים כולם במרחק הליכה קצר מהמלון.החדרים מאובזרים היטב, ובהם טלויזיה, עמדת שתייה חמה ועוד. במלון חדר אוכל נעים ומרווח בו מוגשת ארוחת הבוקר. מחיר: בינוני.

- מלון אוקספורד (Oxford) הוא מלון נעים של שלושה כוכבים. הוא ממוקדם בשכונת מגורים שקטה ומלבלבת, בסמוך לרחוב קנסינגטון, הייד פארק, מרכז התערוכות ועוד. במלון תשעים ואחד חדרים נוחים ומאווררים, וצבועים כולם בגווני צהוב- לבן. בסמוך לו נמצאת תחנת רכבת תחתית, ארל'ס קורט. חדרי המלון החזיתיים משקיפים על הרחוב השקט והמלבלב, בעוד שחדריו העורפיים משקיפים על גינות המלון הפרטיות והיפות. עוד בחדרים, עמדות להכנת קפה ותה, וטלויזיות. מיקום: ארל'ס קורט. מחיר: בינוני ומטה.

- מלון לונדון אליזבת (London Elizabeth ) נמצא באזור הווסט אנד, צופה על ההייד פארק ובמרחק צעדים ספורים מתחנת הרכבת התחתי, לנקסטר גייט. מלון לונדון אליזבת, בעל שלושה כוכבים, נמצא בתוך בניין ויקטוריאני מרשים, ובו מרפסת גן, מסעדה וכן בר ובו אח פתוחה, בסגנון אנגלי מובהק.עיצוב המלון הוא אנגלי מסורתי, וקיימת בו מסעדה עם תפריט מגוון ואיכותי. בימים בהם מזג האוויר מאפשר זאת, ויש לזכור כי מדובר בלונדון, ניתן לסעוד את ארוחת הבוקר במרפסת הפתוחה והנעימה, המשמשת גם לשעת התה ולארוחת הערב. שוב, אנו מדברים על לונדון... במלון ארבעים ותשעה חדרים, נעימים, מאווררים אך סטנדרטיים.מיקום: ווסט אנד. מחיר: בינוני.

- מלון פור סיזנס ( Four Seasons) הוא מלון הנמצא ממש ליד פארק ריג'נטס. לידו תחנות המטרו של מרילבון ובייקר.

במלון זה ארבעים ושניים חדרים, כולם בעיצוב מודרני, ובהם טלויזיה עם מסך שטוח, חדרי רחצה מוקפדים ובריצוף שיש איטלקי, והם מאווררים ונעימים.

עוד במלון גינה נעימה מקורה, בה מוגשת מדי בוקר ארוחת בוקר קונטיננטלית.

כמה מאות מטרים מפרידים בין המלון לבין מוזיאון השעווה המפורסם של לונדון, מאדאם טוסו,וכן מגרש קריקט, ורחוב אוקספורד על חנויותיו היפות והמדליקות. מיקום: גלוצ'סטר פארק, לונדון. מחיר: בינוני ומעלה.

- מלון אמבסדורס ( Ambassadors) הוא מלון מדליק באזור קנסינגטון. הוא סמוך לרחוב קרומוול, למיל המוזיאונים הידוע, לרכבת התחתית ארל'ס קורט, לרויאל אלברט הול ולבית הכלבו הרודס ההורס, כך שלא תצטרכו לחצות חצי עיר עם שקיות הקניות עימם תצאו מהכלבו הידוע ביותר באירופה.

מאה וארבעים חדרי מלון שלושה כוכבים זה בלונדון, כוללים טלויזיה, עמדה להכנת שתייה חמה, וכן מייבש שיער בחדר האמבטיה. העיצוב מודרני. במלון שירות ייחודי המעניק לאורחיו סיור בעיר ללא תשלום. עוד במלון בר נחמד מצויד היטב באלכוהול וקוקטיילים, מסעדה נחמדה, בה מוגשות ארוחות בוקר אנגליות מסורתיות, שזה אומר בעצם אוכל מבושל על הבוקר, ואם אתם ממש לא מסוגלים, תוכלו להזמין ארוחת בוקר קונטיננטלית. מיקום: קנסינגטון. מחיר: בינוני ומעלה.

- מלון אסטור קורט (Astor Court ) הוא מלון ללא עישון. מיקומו מצוין לצעירים, פחות טוב למשפחות, מאחר והוא ממוקם בלב ליבה של לונדון, בקרבת הסוהו ורחוב אוקספורד, וממש קרוב לפארק ריג'נטס. ארבעים וחמישה חדרי המלון מציעים עמדת קפה ותה, מגהץ, טלויזיה ומייבש שיער. עוד במלון שש דירות, אשר לאחרונה עברו שיפוץ. הדירות כוללות מטבחון מאובזר מאד, וניתן להכיל בהן ששה אנשים. המקום רועש ביותר, גם לפנות בוקר, ומכאן ההערה על אי התאמתו למשפחות עם ילדים. לצעירים הוא פשוט מושלם בשל קרבתו לאזורי הבילוי החמים של לונדון. מיקום: הולבורן ובלומבסרי. מחיר: בינוני ומטה.

מלון סנטורי האוז ( Sanctuary House) הנמצא באזור ווסטמינסטר בלונדון, נמצא ממש ליד הביג בן וארמון ווסטמינסטר, עובדה המעלה אוטומטית את מחירו, על אף היותו מלון שלושה כוכבים. תוסיפו לזה את העובדה כי הוא שוכן במרכז ההסטורי של לונדון. הבניין עצמו הוא מרהיב עם אווירה אלגנטית וקלאסית. שלושים וארבעה חדריו הם ללא עישון, מאובזרים במזגנים, טלויזיה ועוד. עיצוב החדרים הוא בסגנון קלאסי ויקטוריאני. במלון יש גם פאב אנגלי טיפוסי, השוכן במרתף. מסעדת המלון מגישה אוכל ביתי מקומי, איכותי וטעים. מיקום: ווסטמינסטר. מחיר: בינוני ++ .

שי ברכה
מנכ"ל אתר הוטלים
אתר תוכן ישראלי עם מנוע השוואת מחירים ,ביקורות ,חוות דעת והמלצות על בתי מלון בכל בעולם
 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב