דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פינוי דירות לחברכם 

מאת    [ 10/07/2012 ]

מילים במאמר: 513   [ נצפה 1857 פעמים ]

כמה פעמים יצא לכם לצאת מבית של חבר טוב שלכם ולחשוב שזו הפעם האחרונה שכף רגליכם דורכת שם? בטוח שאם מדובר על דירה מאוד עמוסה, שכלל לא רואים בה את הרצפה, הרי שהרגשתם מאוד לא בנוח. אם יצאתם מדירה כזו והתחלתם לבקר את חברכם בלבכם, דעו שאין זה מרוע , כי למען האמת יש לכם סיבה טובה לדאגה. מדובר על מחלה נפשית לא פשוטה. אספנות יתר היא מחלה אשר לא מעט אנשים סובלים ממנה, והיא כוללת בתוכה אספנות של כל מיני פריטים חסרי ערך שהחולה מוצא במקומות שונים. יש אנשים שסובלים ממחלת האספנות ואף מוציאים על כך כספים לא מבוטלים, כלומר, הם קונים במכוון פריטים שכלל לא ישמשו אותם בעתיד. ברוב המקרים החולים יודעים היטב שהפריטים שקנו לא עתידים לשמש אותם, אך המחלה חזקה מהם, והם ממשיכים לרכוש אביזרים שונים. יכול להיות שגם החבר שלכם, שדירתו נראית לכם כה עמוסה, סובל ממחלה של אספנות יתר. אם אכן כך הדברים, תוכלו לעזור לו בכך שתפנו אל חברה המתמחה בתחום של פינוי דירות, ולהזמין את שירותיה עוד היום.

מתי לפנות לעזרה

המצב האידיאלי שבו ניתן לפנות אל חברה של פינוי דירות, הוא כמובן כאשר החולה מודע למצבו ומבקש ביוזמתו עזרה. בפועל, הדברים בדרך כלל לא עובדים בצורה הזו, כיוון שגם חולים אשר מודעים למצבם, מתקשים ברוב המקרים לבקש עזרה. חלקם לא מבקשים עזרה מתוך בושה, וחלקם לא מאמינים שמישהו יהיה מוכן להגיע לדירה שלהם ולעזור להם לפנות אותה ולסדר את כל התכולה שלהם. אם אתם חושבים שהחבר שלכם, שדירתו כה עמוסה, אינו מודע לבעייתו, רצוי שתנסו בעדינות להבהיר לו כי המצב יצא מכלל שליטה. בדרך כלל, כבר בפעם הראשונה שמישהו מעז לדבר עם חולה אספנות כפייתית לגבי הפריטים בביתו, החולה מנצל זאת ומבקש עזרה. אם חברכם לא יקפוץ על ההזדמנות עלול להיות שתאלצו להתמודד עימו בצורה רצינית יותר, להודיע לו כי הוא סובל ממחלה, וכי תוכלו להעניק לו עזרה ראשונה.

צעדים ראשונים בדרך לחיים בריאים יותר

אומנם אמת היא כי פינוי דירות זוהי אינה תרופה למחלת הנפש של אספנות כפייתית, אך פינוי דירתו שלו אספן יכולה להיות הצעד הראשון לקראת חיים בריאים ונוחים יותר. חברה אשר עוסקת בתחום של פינוי דירות תוכל לשלוח את אנשיה כדי לפנות את דירתו של חברכם האספן, וכך הוא יוכל להתחיל את תהליך השיקום שלו מאספנות היתר. אין כל הבטחה לכך שאחרי הפינוי וסידור הדירה הוא לא יחזור להרגליו הישנים, אך בטוח שייקח לו זמן למלא שוב את הדירה ולאסוף פריטים רבים. במידה ופינוי הדירה משולב עם טיפול פסיכולוגי מקצועי, הרי סביר להניח שתוכלו לעזור לחברכם בצורה יעילה יותר, ואף לרפא אותו ממחלתו הקשה. זכרו כי גם אם לא נעים לכם לבקש עזרה עבור חברכם, למען האמת אתם מסייעים לו ועוזרים לו לחיות חיים בריאים ונוחים יותר.

אסור להתבייש

במידה וחברכם הסכים בעצמו, כלומר ללא מלחמות, לקבל עזרה, הסבירו לו בעדינות שאין לו במה להתבייש. החברות אשר מציעות שירותים של פינוי דירות הן חברות מיומנות ביותר, אשר רגילות לראות דירות במצבים כאלה. זוהי עובדה כי דירתו של חברכם אינה נמצאת במצב רע יותר מאשר שאר הדירות השייכות לאספנים, ולכן אין כל מקום לבושה. פנו לחברה של פינוי הדירות, וזו תדאג לארגן לחברכם דירה נעימה יותר לחיים בריאים.

פנוי דירה , מפנה דירות , פינוי תכולת דירה וירושות, צוות מיקצועי ומיומן לפינוי רהיטים , ופסולת מדירות בכל הארץ בהנהלת שי , http://www.clearing111.com/>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב