דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צידנית רכה- הפיתרון שלנו לטיול עם הילדודס ללא חור מטורף בכיס 

מאת    [ 10/07/2012 ]

מילים במאמר: 528   [ נצפה 2200 פעמים ]

צידנית רכה- הפיתרון שלנו לטיול עם הילדודס ללא חור מטורף בכיס

כל הורה לילד שמע לא פעם ולא פעמיים את צמד המילים: "תקנה לי". אבא תקנה לי שוקולד...אמא תקני לי שניצל...אבא אני רעב. בדרך כלל זה מגיע בצירוף פרצוף זועם ואלי גם בכי או צעקות ואין מנוס מלעצור בתחנת הדלק הקרובה ולתת לילד את מבוקשו. בזמן טיול משפחתי של יום או אפילו מספר ימים, התחינה לאוכל וממתקים נפוצה ומתמשכת במיוחד.

לעיתים, הורים מוצאים את עצמם מוציאים מאות שקלים על אוכל וממתקים ביום טיול אחד, סכום כסף גדול ולא פרופורציונאלי ביחס לתמורה. במאמר היום נכיר לכם דרך פשוטה וקלה לחסוך את הכסף הזה וליהנות מאוכל נהדר ומזין הרבה יותר מזה שאוכלים בפונדק דרכים. אנחנו מדברים כמובן על צידנית רכה- היא קלה לנשיאה, מגיעה היום בשלל גדלים (מקטן קטן ועד כזו שיכולה להכיל אוכל למספר ימים עבור משפחה שלמה) וחוסכת לא מעט שטרות, טרחה, עצירות פתאומיות בדרך וכאב ראש...

ילדים מטיילים שווה ילדים רעבים?

כן! קשה להסביר מבחינה מדעית מדוע כך הוא הדבר, אבל ילדים אוהבים לאכול בטיולים. הם לא יוותרו על ארוחות יותר מדיי ויפתחו שקיות ביסלי בכל הזדמנות. התוצאה היא שבזמן טיולים, ילדינו יכולים לפתח הרגלי אכילה לא בריאים ולנשנש מכל הבא ליד. בהתחשב בזה שהורים רבים מנסים בכל כוחם להקנות הרגלי אכילה בריאים לילדם ולהימנע ככל הניתן מלתת לו מזון לא בריא ולא מזין, חבל לתת לילד את האפשרות לאכול ג'אנק פוד וחטיפים בזמן טיול. בעיה מרכזית נוספת שיש להניח עליה את הדעת היא בזבוז ים של כסף ביום טיול אחד. חשבו על זה שנייה: 3 חטיפים, 4 שוקולדים, חפיסת סוכריות, 4 מנות שניצל וכמה סנדויצים זה לא מעט כסף, ובבית זה היה עולה לכם כמעט בחינם.

אז מה עושים?

תתפלאו לשמוע, אתם יכולים לעשות קמפינג עם הילדים ולהמשיך לאכול כל בוקר לחם עם גבינות, סלט חתוך, חביתה וכל דבר במינימום השקעה ומאמץ, ממש כמו בבית...איך אתם שואלים? קונים צידנית רכה, ממלאים בה פירות, ירקות, גבינות, ביצים וכל מה שמתחשק לכם, ויוצאים לדרך.

למה דווקא צידנית רכה ?

משום שהיא שומרת על טריות המזון לטווח ארוך של עד מספר ימים, ממש כמו צידנית קשיחה, ואם אפשר לסחוב פחות משקל אז למה לא? צידנית בעלת מעטפת קשוחה מומלצת בטיולי שטח עם מספר ימים גדול או במקרים בהם נרצה לאחסן מזון מיוחד שחשוב לשמור עליו טרי טרי. בטיולים קלילים יותר, כאלו שאנו לוקחים את הילדים ליום יומיים בשטח, צידנית רכה מספיקה בהחלט ותעשה את העבודה נאמנה.

חלב וגבינות רכות נוטות להתקלקל מהר בטמפרטורה לא קרה מספיק...לא מסוכן לשים אותם בצידנית רכה?

סביר להניח שבאחסון של יום, מקסימום יומיים, לא יקרה להם שום דבר קיצוני, אלא אם כם מדובר בימים חמים במיוחד. אם אתם בכל זאת לא רוצים לקחת סיכונים מיותרים (ובצדק), תמיד אפשר לשים בתוך הצידנית 2-3 בקבוקי מים קפואים, שמשמשים הן לקירור הצידנית והן לשתייה, בשלב מאוחר יותר של הטיול וקצת לפני החזרה הביתה.

אחרי שהילדים אכלו פירות ירקות וגבינות גם בטיול מגיע להם הפתעה, לא?

בשביל ילדים, אף טיול לא מושלם אם אין בו קצת ממתקים. אחרי שקניתם צידנית רכה, מילאתם בה ירקות, פירות וגבינות ואכלתם גם בשטח אוכל בריא וביתי, אתם יכולים, מעט לפני החזרה לשגרה, לעצור ב-yellow הקרוב ולפרגן לילד בשוקולד או בחטיף (אך לא בשניהם).

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב