דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מיקור חוץ - זמן או כסף? 

מאת    [ 09/07/2012 ]

מילים במאמר: 385   [ נצפה 1938 פעמים ]

מיקור חוץ – זמן או כסף?

 

רבות דובר לאחרונה על תעשיית מיקור החוץ, התעשייה שצוברת תאוצה בשנים האחרונות עוסקת במתן שירותים לעסקים(גדולים או קטנים) שבעבר היו ניתנים בתוך החברה. יש הרבה אנשים שלא מבינים נכון את הרעיון העיקרי של מיקור חוץ.

מיקור חוץ לא צריך בהכרח לחסוך לך כסף, יכול להיות שתתקל במצב שבו קבלן אשר מציע לך מיקור חוץ מציע לך מחיר יקר מאשר זה שהיית יכול להשיג אצל קבלן אחר או בתוך החברה האישית שלך, אבל זאת לא באמת הנקודה של מיקור חוץ. מה שהרבה אנשים מפספסים הוא שהרעיון האמיתי שעומד מאחוריי מיקור חוץ הוא לחסוך זמן ומעבר לכך להגביר את היעילות של העסק שלך!

ניתן לעשות הכל, או לפחות הרבה מאוד, ללא להעיזר בקבלים חיצוניים. העניין הוא שעולם העסקים הוא עולם מאוד דורשני, וזה שתעשו משהו הרבה פעמים לא מספיק טוב ללקוחות שלכם. בעיני הלקוחות שלכם אתם צריכים לעשות הכל מהר יעיל וטוב, וזה שילוב שקשה מאוד להשיג אותו על פני כל הדרכים שבהם העסק שלכם פועל. העסק הממוצע מתחלק להרבה דרכי פעילות וההמלצה הכמעט גורפת בעולם הייעוץ והאימון העסקי האו שבעל העסק יתמחה ב1 מ2 תחומים: תחום הפעילות של העסק, או לחילופין ניהול העסק. אין טעם שבעל העסק יתחיל להתעסק בקידום האתר באינטרנט, בהנהלת חשבונות, או בכל שירות אחר שגוזל מזמנו היקר ומונע ממנו להמשיך לשפר ולייעל את העסק.

אז איך עושים מיקור חוץ כמה שצריך? זאת סוגייה בעייתית. הבעיה העיקרית בהתנהלות מול קבלנים היא שאין לך מושג מי הקבלן עד שלא תשכור אותו בפועל לבצע עבודה בשבילך. איך אפשר לנסות בכל זאת ולגלות קצת על הקבלן שעומד מולך וטיב העבודה שהוא יכול לספק לפני שהולכים ושוכרים מישהו לבצע עבודה כלשהיא?

קודם כל המלצות זה תמיד רעיון טוב, אבל מעבר לכך אפשר  פשוט לשאול אותו שאלות ולבחון את הידע שלו בתחום העיסוק שבו הוא מתיימר להבין. מומלץ להתחיל משאלות בסיסיות ביותר, ולאט לאט להתחיל להתקדם משם עד לשאלות הכבדות ביותר. במידה ומדובר בתחום שבו אפשר לבקש מהקבלן הפוטנציאלי להראות לכם תיק עבודות, אז מומלץ לבקש ממנו גם את זה.

כאשר אתם מסתכלים על תיק העבודות של הקבלן השתדלו לשים לב לגיוון בין העבודות, ולרמת הגימור שלהם. האם זאת רמה שתספק אתכם? ההחלטה היא רק שלכם, אבל מומלץ בחום לקחת בחשבון שבדרך כלל תיק העבודות מקבץ את העבודות הטובות ביותר של אותו קבלן וזה לא בהכרח המוצר הסופי שתקבלו. 

מקווה שנהנתם מאמר זה על מיקור חוץ 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב