דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קופירייטינג- כתיבת תוכן שיווקי - על חשיבות התוכן ואיכותו באתרי אינטרנט 

מאת    [ 09/07/2012 ]

מילים במאמר: 474   [ נצפה 1908 פעמים ]

היום כמו תמיד,צורת התקשורת הישנה וכנראה הטובה מכולן בין שני נמענים, היא בטקסט .במילים. מילים הן עדיין הדרך האופטימלית והמוצלחת ביותר לעביר מסרים מכל סוג שהוא.

קופירייטינג –כתיבת תוכן שיווקי הינה משמעותית ביותר כיום, במיוחד בנושא שיווק וקידום באינטרנט. לפני מהפיכת האינטרנט, כתיבת תוכן שיווקי נכתבה לברושורים, ומודעות ופורסמו בעיתונים. היום, יותר ויותר עסקים וחברות מזרימים את התקציב השיווקי והפרסומי שלהם עבור פרסום באינטרנט, המציע מגוון ערוצי שיווק שבהם תוכן הוא העיקר.

כאשר מדובר על קופירייטינג - כתיבת תוכן שיווקי, מדברים על התוכן המילולי הכולל:  מאמרים, תוכן שיווקי באתר, פוסטים לבלוגים, פוסטים בפייסבוק, מודעות ממומנות ועוד שלעיתים מצרפים אליו תמונות או סרטונים ומשלבים בין הסבר כתוב לתוכן חזותי.

בכל מסר שהוא, גם מחוץ לעולם האינטרנט, חשוב מאוד שתוכן יהיה מקורי, קליל ומעניין. על אחת וכמה בעולם האינטרנט, חשוב עוד יותר שהוא יענה על "שאלה" או צורך של הגולש שהגיע לדף מסוים באינטרנט.

גולש באינטרנט מתחיל את הגלישה שלו בביקור באחד ממנועי החיפוש המקובלים, כאשר הגדול והמוביל שבהם כיום  הוא גוגל. הן מנועי החיפוש של גוגל והן של חברות אחרות, מבקרים באתרי האינטרנט וקוראים את התוכן אחת לכמה זמן(תלוי באתר עצמו)ומקטלגת אותו לפי תחום, רמת איכות האתר, האם כדאי להציג אותו לגולשים, ובמידה וכן, היכן למקם אותו.

מנועי החיפוש  תוכנתו להבין דבר אחד בלבד – טקסט. ככל שמנוע החיפש מזהה את הטקסט ככזה קסט נחשב שעונה בהתאמה המלאה ביותר  לשאילתא (הזנת מילה או יותר בחלון החיפוש) כך הוא ידרג גבוה יותר את אותו הדף או האתר ויציג אותו בתוצאות הראשונות בתוצאות החיפוש.

לכן, חשוב מאוד לשים דגש על כתיבת התכנים, לוודא שהם נכתבים על סמך מחקר מילות מפתח שניתן על-ידי כלי חינמי של גוגל וכן על סמך הבנה של קהלי היעד ותכנון של המסרים אותם רוצים להעביר לכל קהל וקהל.

לקופירייטינג כתיבת תוכן שיווקי - חשיבות עצומה השיווקי באתר ובערוצי השיווק האחרים, מאחר והם פניה של החברה או העסק. ברוב המקרים התוכן המילולי מהווה נקודת מפגש ראשונה בין לקוח פוטנציאלי לבין החברה או העסק. שלא כמו בעולם האמיתי, בעלי האתר לא רואים את הגולש  ולא ממש יכולים לגשת ולשוחח, לשאול או לייצר מגע אישי, ומכאן החשיבות של גבוהה התוכן השיווקי באתר.

 הדפים החשובים באתר, בעיקר דף הבית, הינם דפים שזוכים לצפייה גבוהה מאוד ולכן רצוי  שייכתבו ביד מקצועית, על-ידי קופירייטר המתמחה בכתיבה שיווקית שתייצר את את ההיכרות הראשונית עם הגולש, שתמתג את העסק כהלכה ותניע את הגולש לפעולה.

 לסיכום: על מנת לייצר אתר בעל דרוג גבוה מאוד בעיני מנועי החיפוש, מה שמניב חשיפה רבה יותר שהאתר כדאי מאוד להקפיד מאוד על קופירייטינג - כתיבת תוכן שיווקי המותאם למנועי החיפוש.

 מעוניין להתמקד בעסק שלך ולתת למומחים להתעסק בקופירייטינג – כתיבת תוכן שיווקי?
תוכל למצוא חברות רבות המתמחות בקופירייטינג – כתיבת תוכן שיווקי שבנוסף יעמידו לרשותכם סל מוצרים שלנו בתחום התוכן, הכולל קופירייטינג, כתיבת תוכן שיווקי לאתרי אינטרנט, כתיבת תוכן שיווקי לפייסבוק ולרשתות חברתיות אחרות ועוד.

 

 

 

חדווה גבאי, מומחית לשיווק באינטרנט ולפעילות שיווקית ברשתות חברתיות הקימה את "נטפוקוס" במטרה לתת לחברות ובעלי עסקים פיתרון כולל לשיווק וקידום עסקיהם באינטרנט. ערוצי השיווק באינטרנט כוללים: ייעוץ והדרכה בשיווק באינטרנט, בניית אתרים אפקטיביים ומעוצבים, הקמת דפי עסק בפייסבוק, פרסום בפייסבוק, קידום אתרים מקצועי, פרסום בגוגל, שיווק בלינקדאין, כתיבה שיווקית ועוד. נטפוקוס - תמהיל שיווקי מקוון תוצאות לחברות ובעלי עסקים. 050-4042021




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב