דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בניית אתר לעסקים קטנים - למה גם לך חייב להיות אתר אינטרנט לעסק שלך? 

מאת    [ 08/07/2012 ]

מילים במאמר: 476   [ נצפה 1686 פעמים ]

כיום  השוק העסקי נמצא בעידן כלכלה גלובלית, ועסקים קטנים נמצאים במלחמה  של ממש, אל מול  מתחרים רבים, cחיפוש קדחתני אחר לקוחות חדשים, עם תזרים מזומנים קשוח, ובאופו כללי, ההשרדות קשה לבעלי עסקים קטנים.

עידן טכנולוגיה מתקדם ומפותח, יצרו עבורנו זירת שיווק וירטואלית בה בניית אתר לעסקים קטנים משמש ככלי שיווק אופטימאלי לשיווק ופרסום העסק וליצירת חשיפה גדולה של העסק בפני קהל יעד רחב בהרבה ממה שיכול היה לייצר בצורת שיווק מ 'דלת לדלת'.

עסקים קטנים בעלי אתר איכותי ויעיל יכולים להצליח בדיוק כמו עסקים גדולים ששמים דגש פחות על אתר האינטרנט שלהם, עליו שמים דגש משני מאחר והחברה מוצלחת מקבלת לקוחות בגלל מוניטין רב שנים, שם עולמי, כוח כלכלי, וקשרים אותם אין לעסק קטן או לעסק בתחילת דרכו.

 עסקים קטנים ממש כמו חברות גדולות, זקוקים לאתר אינטרנט בו יציג את המוצרים והשירותים שהם מעניקים, ידגיש את הייחודיות שלהם כמו גם את יתרונותיהם ומומחיותם בתחומם, כל אחד בתחומו הוא.

 כמה סיבות למה כדאי לבנות אתר אינטרנט לעסקים קטנים:

 תדמית - אתר אינטרנט מעניק לעסקים קטנים תדמית אמינה ורצינית, מה שמעיד בפני הגולשים  על השקעה, מחשבה,ונוכנות להשאר בזירת העסקים לטווח ארוך. לכן, עסקים קטנים  שלהם אתר אינטרנט  יהיו בעדיפות לפניית הלקוחות,  על פני עסקים קטנים שאינם בעלי אתר אינטרנט.  

ערוץ שיווקי יעיל ומשתלם – בניית אתר אינטרנט לעסקים קטנים הינו ערוץ שיווקי נוסף ל'פעילות בשטח' ואינו מצריך כוח אדם נוסף או עלויות גבוהות במיוחד. כמו כן אתר אינטרנט מאפשר לעסקים קטנים לחשוף את השירותים ומוצריהם לקהל יעד גדול וממוקד יותר. 

הגדלת חשיפה- אתר אינטרנט לעסקים קטנים נחשף בפני כמות גדולה של גולשים המיועדים להפוך ללקוחות פוטנציאליים. 

שקיפות - אתר אינטרנט של עסק קטן מאפשר לגולשים לקבל מידע רב על שירותי העסק מוצרי העסק , המחירים  השונים, המבצעים של העסק ועוד ועוד.

תקציב- בניית אתרי אינטרנט לעסקים קטנים אינה דורשת תקציב גבוה, כך מתאפשר ברמה זו לפחות 'קרב' שווה כוחות עסקים גדולים.

 בניית אתר אינטרנט לעסקים קטנים צריכה להיעשות מתוך מענה לצרכים היחודיים של כל עסק לגופו: 
מבצעים מחקר שוק, מקיימים בדיקת מילות מפתח ובונים את אתר ברמה הטכנית המצקועית והגבוהה ביותר,  כך שייבנה אתר שהוא תדמיתי,אינפורמטיבי שיהווה כלי לשיווק ויבטא את יכולות של העסק.   כל אלו הינם מתכון בכך  להגדלת מעגל הלקוחות הפוטנציאליים ולהגדלת הלידים והמכירות.

אתר אינטרנט איכותי ומקצועי, צריך לכלול מגוון של פונקציות שיעזרו לכל עסק לקבל נפח ולייצר נוכחות באינטרנט: הוספת קטגוריות תוכן ודפי תוכן ללא הגבלה על פי הגדרות מנועי החיפוש הגדולים, כמו גם דפים שיווקיים – ממוקדי קהל יעד, טופס לקליטת פרטים וליצירת רשימת תפוצה, שילוב האתר הפניה לעמוד ברשת החברתית,  הוספת גלריות וסרטונים למיניהם, קישורים בתוך האתר ואליו, שייקלו על התמצאות הגולש באתר ויובילו אותו לקרוא עוד על פעילויות העסק וופעולות דומות.

 אם גם בבעלותך עסק קטן והנך בוחר להתמקד בפעילות העסקית שלך ולתת למומחים לבנות לך אתר אינטרנט מותאם, תוכל למצוא חברות המעניקות פתרון מלא לבניית אתר אינטרנט ולשיווק באינטרנט לעסקים קטנים.

 

חדווה גבאי, מומחית לשיווק באינטרנט ולפעילות שיווקית ברשתות חברתיות הקימה את "נטפוקוס" במטרה לתת לחברות ובעלי עסקים פיתרון כולל לשיווק וקידום עסקיהם באינטרנט. ערוצי השיווק באינטרנט כוללים: ייעוץ והדרכה בשיווק באינטרנט, בניית אתרים אפקטיביים ומעוצבים, הקמת דפי עסק בפייסבוק, פרסום בפייסבוק, קידום אתרים מקצועי, פרסום בגוגל, שיווק בלינקדאין, כתיבה שיווקית ועוד. נטפוקוס - חבילת פתרונות מקיפים לשיווק וקידום עסקים באינטרנט. 050-4042021




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב