דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


החשיבות של ריהוט משרדי לבניית סביבת עבודה נוחה ובטוחה 

מאת    [ 08/07/2012 ]

מילים במאמר: 423   [ נצפה 3003 פעמים ]

משרדים בשנות האלפיים אפשר לעצב בשפע של פריטי ריהוט יוקרתי ומיוחד למשרד. בעזרת הפריטים הנכונים ניתן יהיה ליצור סביבת עבודה מתאימה לתדמית החברה ונוחה לעובדים. פריטי ריהוט למשרד נהוג לרכוש ברשתות מיוחדות של ריהוט משרדי בכל הארץ.

הרשתות המובילות נוהגות לספק מחירים טובים, תנאי תשלום נוחים, תעודות אחריות ושירותי הרכבה והובלה של הפריטים. תחת קטגוריה של ריהוט משרדי אפשר למצוא שולחנות משרד, כסאות מנהלים, כסאות מזכירה, מתקני מדפים לאחסון, ארונות ושאר פריטי ריהוט למשרד.

תכנון ובנייה של ריהוט למשרד דורשים הבנה מעמיקה של צרכי העובדים, סביבת העבודה ומבנה גוף האדם. העובדים מבלים בכל יום כ- 8 שעות בממוצע במקום העבודה שלהם. הקמת סביבה נוחה, בטוחה ובריאה מבחינה אורתופדית מבטיחה את שביעות הרצון של העובדים ומונעת ימי מחלה מיותרים.

ריהוט משרדי לעובדים רגילים

העובדים בכל חברה מתחלקים לכמה קבוצות: עובדים זוטרים, עובדים רגילים ועובדים בכירים. ריהוט למשרד או לפינת העבודה של עובד רגיל כולל: כסא משרדי, שולחן משרדי עם מחשב ומתקן אחסון לניירת וחפצים אישיים.

ברוב המקרים מעדיפים מנהלי החברה לרכוש פריטי ריהוט משרדי זהים לכלל העובדים הרגילים בחברה. לכל עובד מחכה במשרדו כסא משרדי זהה ושולחן זהה. האחידות בפריטי הריהוט מונעת תחרותיות והתעוררות של תחושות תסכול ותחרותיות בין העובדים.

במקרים בהם מנהלי החברה מבקשים באופן יזום להבדיל את אחד העובדים מהקבוצה ולהדגיש קידום שקיבל אפשר יהיה לסמל את ההליך בעזרת החלפת פריטי הריהוט הרגילים במשרדו לפריטים מעוצבים ואיכותיים יותר. בכוחו של ריהוט משרדי להעביר מסרים סמויים של תדמית, העדפה, שבחים וגינוי.

בניית סביבת עבודה נוחה ובטוחה

סביבת עבודה נוחה היא אחת המטרות החשובות ביותר של הנהלת החברה. עובדים שמרגישים נוח בסביבת העבודה שלהם מספקים תפוקה רבה יותר ונשארים במקום העבודה למשך שנים ארוכות. סביבה נעימה לעבודה דורשת אספקה שוטפת של פריטי ריהוט משרדי תקין, מרווחים נוחים בין עמדות העבודה, מתקנים של שתייה חמה וקרה, מיזוג אוויר ועוד.

משובים ורעיונות לשיפור נוחות העבודה יוכלו המנהלים לקבל מהעובדים במקום. הקפדה על נהלי בטיחות בסביבת העבודה חיונית לשמירה על בריאות העובדים. כסא משרדי שבור או מדרגה שבורה עשויים לגרור פציעות ותאונות מיותרות במקום העבודה.

תקנות החוק בישראל מחייבות כל בעל עסק בבניית סביבת עבודה בטוחה ומוגנת לעובדים. פרט למפגעי בטיחות כדאי להקפיד ולרכוש פריטי ריהוט אורתופדי. כסאות שמעניקים תמיכה אורתופדית לגב מונעים כאבי גב ומאפשרים ריכוז למשך שעות ארוכות של עבודה.

איך בוחרים ריהוט משרדי אורתופדי?

התאמה נכונה של פריטי הריהוט במשרד לגובהו ולמבנה גופו של העובד מעניקה תמיכה מלאה לעמוד השדרה. כסא משרדי אורתופדי כולל משענת גדולה וגבוהה שתומכת בכל חוליות הגב והצוואר. שולחן משרדי מתאים יאפשר לעובד להניח עליו את המרפקים בצורה נוחה במהלך העבודה. את גודל השולחן כדאי לבחור בהתאם לאופי העבודה ודרישות השטח. כיום פריטי ריהוט משרדי מתאימים לרוב לעבודה בסביבה ממוחשבת.

כיצד לבנות סביבת עבודה נוחה ובטוחה, ריהוט משרדי לעובדים רגילים, לחדר ישיבות ולחדר הנהלה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב