דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בניית אתר חינם לנותני שירותים 

מאת    [ 07/07/2012 ]

מילים במאמר: 402   [ נצפה 1977 פעמים ]

האם אתה רופא המעוניין להציע את שירותיך באופן פרטי? האם את קוסמטיקאית מוכשרת המבקשת להגדיל את קהל הלקוחות שלך? האם אתה פסיכולוג או מטפל מוסמך שחולם להגדיל את החשיפה שלו ללקוחות פוטנציאליים חדשים? נותני שירותים עצמאיים רבים, מבינים את החשיבות של החשיפה לקהלי יעד מבלי להשקיע סכומי עתק בפרסום במדיות הקונבנציונאליות, או בניית אתרי אינטרנט שעולים כסף רב. בין אם אתם עצמאים בתחילת דרככם או עצמאים ותיקים הרוצים להרחיב את קהל לקוחותיכם, אתר אינטרנט הוא הכלי שעשוי להביא אתכם לכדי החשיפה שאתם מבקשים. במציאות בה לרוב רובם המכריע של בתי העסק והחברות יש אתרים משלהם, אתר אינטרנט נתפס ככלי פרסומי ושיווקי רב עצמה.

עם זאת, רבים מנותני השירותים העצמאיים, אינם בעלי גב כלכלי איתן כמו שיש לחברות גדולות ובתי עסק, ולעיתים קרובות, ההשקעה בבניית אתר אינטרנט בעזרת אנשי מקצוע, הינה הוצאה לא מבוטלת, שאינה מתיישבת עם רמת ההכנסה של נותני השירותים הקטנים. לכאלו שידם אינה משגת, או שמעדיפים להשקיע את הכסף בפיתוח העסק, או לחילופין, לשמור אותו לביטחון עד שהעסק יתייצב ויתחיל להראות רווחים, ישנה האלטרנטיבה של בניית אתר חינם. אלטרנטיבה שהיא זולה אך בכול זאת צריך להבין מעט בנושא לפני שמתחילים בבניית אתר חינם לעסק שלכם.

בניית אתרים – למצב את עצמכם גבוה מבלי להוציא סכומים גדולים.

בניית אתר חינם יכולה להיות הפתרון האולטימטיבי לפרסם את עצמכם ואת העסק שלכם בסדר גודל ארצי ואף עולמי, אם תרצו, מבלי לרוקן את הכיסים לגמרי. ניתן בקלות לבנות אתר חינם לגמרי בעזרת תוכנות לבניית אתרים, בעלות רישיון לשימוש חופשי שאפשר להוריד בקלות מדהימה מרשת האינטרנט, להיעזר בתמיכה טכנית שמציעות החברות המפתחות בתשלום סמלי בלבד, או ללא תמורה כלל, לבנות אתר על שבלונה של אתר קיימת, להוסיף תכנים הרלוונטיים לאתר שלכם, תמונות ונופך אישי, ולפרסם את האתר בקלות דרך התוכנה. לקבל סטטיסטיקות של כניסות לאתר של העסק שלכם ואפילו אפשר להתקדם במנועי החיפוש השונים ובניהם גם גוגל, שהרי היום כל גולש מבין את המשמעות של להיות בדפים הראשונים של גוגל.

בניית אתר חינם – עיצוב אתר למתקדמים בעזרת תוכנות חינמיות.

ניתן לבנות אתר חינם, מעוצב להפליא בעזרת תוכנות חינמיות המסופקות על ידי חברות לאחסון אתרים, המציעות מכלול של שירותים בתוספת תשלום קטנה, והמאפשרות לכם אפילו לאחסן את האתר שבניתם בשרת שלהם בעלויות נמוכות במיוחד. במידה ואין לכם שום חוש עיצוב אל תתביישו לפנות לחברה שמהם לקחתם את השירות. הרבה חברות של בניית אתרים ישמחו לעזור לכם אפילו בתמורה לסכום סמלי. אז אל תהססו ופתחו לעצמכם אתר ברשת האינטרנט ושיהיה לכם בהצלחה.

בלו בניית אתרים וקידום אתרים , כתיבת מאמרים פרסום וקידום.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב