דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אלי שביט: הצלחה בעסקים? הכדור בידיים שלך! 

מאת    [ 05/07/2012 ]

מילים במאמר: 378   [ נצפה 2019 פעמים ]

שחקן כדורסל אמיתי מהזן של אלה שנחשבים הטובים בעולם, תמיד ייקח את הזריקה האחרונה ותמיד יבקש את הכדור האחרון של המשחק לידיים שלו. שחקן כזה יכול להיות הווינר הכי גדול בעולם, אבל בידיים שלו גם אפשרות להפסיד את המשחק.

בעולם העסקים, כמו במגרש הכדורסל חשוב שתדעו לקבל את ההחלטות הנכונות ולקבל את הכדור האחרון לידיים שלכם. אם צברתם ניסיון, ביטחון עצמי ביכולות שלכם, אמונה בדרך שלכם ואומץ סביר להניח שהזריקה האחרונה שלכם תצלול לתוך הסל ותנצחו במשחק. אבל גם אם תחמיצו את הקליעה האחרונה תרגישו הרבה יותר טוב כשאתם אחראים לגורלכם ואתם אלה שמקבלים את ההחלטה ברגע הכי חשוב.

בעולם העסקים האמיתי יש את אלה שקובעים את חוקי המשחק ומושכים בחוטים, יש את השחקנים ויש את אלה שיושבים ביציע ואין להם השפעה על המשחק חוץ מלעודד, לפצח גרעינים או לקלל את השופט ואת השחקנים.

אם אתם רוצים להיות יזמים ולפתוח עסק משל עצמכם אל תשאירו את ההצלחה שלכם בידי הנסיבות. קחו אחריות והשתדלו לא להיות תלויים במצב, בנסיבות, בסביבה או במתחרים שלכם.

תלמדו לקבוע את חוקי המשחק וכך תמיד תנצחו במשחק האמיתי – להרוויח עוד שקל ועוד דולר ועוד יורו לטובת העסק שלכם!

אל תהיו מושפעים מהקהל – אל תתווכחו איתם ואל תבנו עליהם כי הם לא יביאו לכם תועלת. הם צופים מהצד ולא לוקחים חלק במשחק. אם תצליח, יהיה נעים לראות הם אוהבים את המהלכים שעשית ומעודדים אותך לכל אורך משחק החיים.

ולמרות טענתי בפסקה הקודמת, אני חושב ובטוח שיש צורך בשיתוף הקהל במהלכים שעשיתם ותעשו: מההצלחות, מהטעויות (הרי אין עסק בלי טעויות, לא? ומי שכלל לא טועה, אפילו את הטעות הכי קטנה, הוא טיפוס לא אנושי) ותחשפו אותם לעשייה כדי לקבל משוב אובייקטיבי.

קחו את הכדור לידיים שלכם, קחו אחריות ותשתדלו לא להיות תלויים במקריות. תכנון נכון של העסק שלכם ועבודה נכונה תמיד יובילו אל אותה התוצאה! כבר ידוע שאימון מוביל לשלמות ואם יהיה לכם ניסיון והכשרה בתחום היעד בו אתם אומרים יחד עם ניסיון, שליטה ברזי המקצוע תראו בעצמכם איך אתם משיגים את כל הפנטזיות הכמוסות שלכם ואת המטרות שהצבתם לעצמכם בתחילת הדרך שעברת בעסק שלך.

אם אתם רוצים לנצח בענק במשחק האמיתי ולהקים עסק פרטי ללא הון התחלתי הירשמו לקורס סטארט אפ של אלי שביט ושם תלמדו איך להיות שחקנים מרכזיים, כאלה שיודעים לקבל את ההחלטות הנכונות ומנצחים, בסופו של דבר, במשחק!

אלי שביט הינו יזם ומייסד קבוצה רחבה של אתרים עסקיים ביניהם: אלי שביט אתר סטארט אפ - איך להקים עסק מאפס ללא הון התחלתי? אלי שביט מניפסט - המניפסט - יחסים, ילדים, אורח חייםwww.manifest.co. i והרשימה עוד ארוכה...




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב