דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לקנות נכון ובחיסכון 

מאת    [ 05/07/2012 ]

מילים במאמר: 362   [ נצפה 4646 פעמים ]

כשההוצאות החודשיות שלנו רק גדלות עם הזמן, בעוד שההכנסות שלנו נשארות כפי שהיו לפני כן, החשבונות שלנו בבנק נוטים לגירעון. אצל חלקנו המינוס גדול יותר ואצל חלקנו פחות, אך אם נמשיך לצרוך כמו שאנחנו צורכים היום, המינוס רק יגדל, לכן חשוב שנהפוך לצרכנים נבונים יותר.

נתחיל עם הקניות הכי חשובות, שקשורות לבריאות שלנו. הרבה מאתנו צריכים לקנות תרופות בסל או שלא בסל מסיבות בריאותיות חשובות, למשל אם אנחנו סובלים מבעיות קשב וריכוז ממחלות שמחייבות אותנו לקחת תרופות. כדי שנוציא פחות על התרופות המסובסדות שבסל, אנחנו חייבים לרכוש אותן בבית מרקחת של קופת החולים בה אנחנו רשומים עם הצגת מרשם.

ועוד בהקשר לבריאות, אם אנחנו רוצים לרכוש משהו דרך חנות טבע תל אביב או באזור, ולא מתוך הכרח בריאותי כלשהו, עדיין אפשר לחסוך כסף, אם נעשה השוואת מחירים בין כמה מחנויות הטבע שישנן. אולי אפילו נוכל למצוא תרופות טבעיות שונות לרכישה דרך האינטרנט, שבו לפעמים מציעים מחירים נמוכים יותר מאלו שמוצעים בעת רכישה בחנות באופן אישי.

ונמשיך לדבר שכולנו צריכים ואוהבים- אוכל. לצערנו, רובנו קונים בסופר הרבה יותר ממה שאנחנו באמת צריכים, מה שגורם לשאריות גדולות של אוכל שצריך בסוף לזרוק כי הוא התקלקל. אחרי פעם, פעמיים או שלוש, אפשר כבר להבין מה הכמות שצורכים בפועל ושצריכים לקנות, ולהתחיל לעשות קניות בהתאם. וכדי לחסוך עוד יותר בקניות לבית, כדאי להימנע מקניות ברשתות הגדולות, כי לא משנה כמה פרסומים יש להן על מבצעים, יש סופרים הרבה יותר זולים, אתם רק צריכים למצוא.

אחת ההוצאות הגדולות ביותר היא הדלק למכונית. יש אזורים שבהם תחנות הדלק גובות מחיר גבוה יותר על כל ליטר, ובאזורים אחרים אפשר למצוא מחירים משתלמים. כדאי לכם לעשות השוואת מחירים בין התחנות השונות בקרבת הבית, הלימודים ו/או העבודה שלכם, ולתדלק בתחנה הכי זולה מהן.

הוצאות על תארים מתקדמים לכם או לילדים (הגדולים) שלכם היא עניין שתלוי במקום שבו בוחרים ללמוד. במכללות פרטיות השכר נע בסביבות ה 20 אלף שקלים. בעיה להציב לעצמכם או לילדים שלכם לא ללכת למכללות הפרטיות רק בגלל שהשכר גבוה, כי מה אם במכללות הפרטיות יש מסגרת לימודים איכותית יותר או כזו שאין במקום שבו השכר אוניברסיטאי? מה שכן, חשוב לשים לב להוצאות השוטפות על נסיעות, רכישת ציוד משרדי וכדומה, וכמובן להשתמש בהנחת הסטודנט כדי לעשות זאת.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב