דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך להיות אישה מושכת 

מאת    [ 04/07/2012 ]

מילים במאמר: 1094   [ נצפה 10162 פעמים ]

איך להיות אישה מושכת

להיות מושכת זו תחושת סיפוק גדולה מאוד. תחושה זו יוצרת בשניות מהפך אפילו רק ממבט קטנטן של גבר. האמת היא שאת בעצם מושכת כל הזמן, פשוט לא את האנשים הנכונים עבורך ולכן אינך רואה זאת בכל רגע ורגע. הרי הדרך היחידה שלך להרגיש מושכת, היא ממבט, מילה, או מקסימום SMS  מגבר. את צריכה שמישהו יגיד לך זאת. יכול להיות שאת יכולה להרגיש מושכת כשאת מתארגנת ומתייפייפת מול המראה ומתכוננת לדייט המושלם, אבל את בטח תרגישי מושכת כי אותו אדם אותו את הולכת לפגוש, כבר בישר לך שהוא נמשך אלייך. אם עוד לא ראה אותך, אפילו לא בתמונה, רוב הסיכויים הם, שתרגישי פחות מושכת עד שיגיד את המילה הראשונה, שם "ייגזר הדין".

כאישה את יכולה להרגיש נחותה עם עצמך, חסרת בטחון ומבוישת וחיוך אחד של גבר, גם אם הוא סתם עובר ברחוב יעורר את נשיותך, תשוקתך ויאפשר לך להתעורר לפחות לכמה שעות טובות אפילו מבלי שתהיי מודעת לכך.

האם קרה לך שחלף לידך גבר ברחוב, חייך, נתקל בך, אולי אמר סליחה, איפשר לך לחצות את הכביש או נתן לך את הזכות לעקוף אותו ופתאום מצב רוחך השתפר? מדי פעם דברים אלו קורים, והם משפרים את התחושות של השעות הקרובות לאותו מקרה.

מה שעלייך לעשות הוא לגרום לכך שכל אדם איתו תיפגשי, יימשך אלייך ויגרום לך במיידית להימשך אליו (כי גם זו בעיה, אנו לא נמשכים למי שרוצה אותנו). איך עושים זאת?

רוב הנשים רוצות למשוך לחייהן גברים מיוחדים שעוד לא יצא להן להכיר. מעטות מצליחות לעשות זאת. מדוע? כי אינן יודעות מה הן באמת רוצות.

עלייך קודם כל להבין מה את באמת באמת רוצה בתוכך, ולאחר מכן ללמוד להכיל זאת בתוכך על מנת שתוכלי להזמין זאת לחייך בצורה המדויקת ביותר.

כשאת אומרת לדוגמא: "אני רוצה גבר רציני, שמסוגל להכיל בחייו מערכת יחסים רצינית ורואה את עצמו קרוב מאוד לילדים והבאתם לעולם", ובאותו הזמן את אינך רצינית, ובטח ובטח לא מסוגלת להכיל מערכת יחסים רצינית, גבר זה לא יגיע לעולם.

בכדי שגבר רציני יגיע לחייך, עלייך להכין קודם כל את עצמך למצב זה. עלייך לנסות להבין מה מונע ממך להכיל מצב זה. מה יש בתוכך שעוצר אותך מלהתקדם. את אותו הדבר שאת מוצאת בעצמך, יש לנקות ממך. כאשר שכבה זו תתנקה ממך יכולים לקרות שני דברים: האחד הוא שתהיי נקייה ובן הזוג יגיע במהירות, והשני הוא שמתחת לשכבה שניקית, תגלי עוד שכבה שעלייך לנקות (אותה תוכלי לגלות רק לאחר שניקית את הקודמת). כלומר, תהיה לך תחושה שעוד משהו חוסם אותך מעבר למה שכבר ניקית.

איך תנקי את עצמך? בעזרת שיטת הסליחה המוחלטת, תוכלי לקחת כל פחד, חשש, טראומה, או כל דבר שנדמה לך שעוצר אותך, ולנקות אותו בעזרת שאלון שתלמדי למלא בטיפול של סליחה מוחלטת. הטיפול הוא חד פעמי ואין צורך לחזור עליו. בסליחה מוחלטת אין תלות בשום מטפל, רק בשאלון עצמו אותו תיקחי איתך לביתך ותמלאי אותו  לגבי כל נושא אותו תבחרי לנקות.

לדוגמא: אם חשבת למשל שיש לך איזה שהוא פחד מזוגיות ובגללו אינך מצליחה להזמין לחייך גבר מסוים (אפילו מישהו ספציפי), תוכלי לעבוד בשיטת הסליחה המוחלטת ולערוך את השאלון לגבי פחד מזוגיות. פעמים רבות מאוד, לאחר שאלון אחד, הדרך נפתחת וגברים מתחילים להגיע לחייך. אם את מרגישה שעוד לא הוקל לך, נסי שוב לחשוב עם עצמך מה את מרגישה שחוסם אותך, יכול להיות שהפעם תוכלי לחוש שאת מרגישה בושה מפני גברים, (פחד עמוק יותר מהפחד הקודם אותו ניקית, פחד סמוי יותר שאפילו לא חשבת שנמצא בתוכך), או אולי את מרגישה אשמה כלפי בן זוג לשעבר ופתאום תחושה זו צצה בך. יכול להיות שתחושת השפלה תציף אותך ותתבקשי מתוך תוכך לנקות אותה בעזרת השיטה, אולי אכזבה מן העבר, כעס שצברת בתוכך על גבר מסוים או אולי על בני המשפחה ואולי בכלל אדישות איתה את חיה המון זמן, היא הגורם המעכב בחייך.

יש המון דברים שתוכלי לנקות בתוכך על מנת שתוכלי לחוש נקייה.

דעי שהמטרה החשובה ביותר היא להיות נקייה. להיות בזוגיות היא המטרה המשנית. כשאת נקייה תוכלי להשיג הכל בחייך. אך אם את קוראת את הדברים האלו, כנראה שזוגיות היא דבר שמאוד חשוב לך כרגע ואת צריכה להתמקד בו. לאחר שתתנקי, תשיגי את בן הזוג המיועד לך ולאחר מכן יהיו עוד מטרות בחייך. בכדי שלא תשבי בבית בחיבוק ידיים (כשבן הזוג לצידך), תצטרכי להזמין לחייך את כל מה שתרצי בנוסף לבן זוג, והרצונות לעולם לא מסתיימים.

לכן, דעי שהזוגיות היא לא המטרה הסופית. הזוגיות היא חלק מאוד חשוב ומשמעותי בחיים אך הנקיון הפנימי הוא החשוב ביותר.

עד כה הזמנת לחייך גברים המשקפים בדיוק את מה שאת מסוגלת להכיל. אם זה רצינות, הבעת רגשות, רצון להמשך הקשר ועוד. גם אם נדמה היה לך שאת רצינית יותר, שאת רוצה שיחות מקדמות קשר, ופגישות שיגרמו לך ולבן הזוג או האקס לחוש יותר מחוברים - זוהי רק תחושה. בפועל, אם היית רוצה יותר מבן הזוג איתו את נמצאת עכשיו (או שהיה לך בעבר), לא היית מסוגלת להכיל קשר שתקוע בצורה זו ולא נע בקצב שלך.

יכול להיות שכאשר את יוצאת עם מישהו, את מרגישה שהוא רוצה פחות ואת רוצה יותר, את מנסה להעלות שלבים בקשר והוא לא, את רוצה להכירו להורים, והוא איננו מכוון לכך. אבל דעי שהאדם איתו את יוצאת, משקף בדיוק את הרצונות שלך. הוא פשוט משקף את הרצונות הסמויים בך. קשה לך אולי להבין זאת כי הדברים נמצאים עמוק בתוכך ונראה שאת זו שמנהלת את הקשר בד"כ, אך אם לא היית במקום שלו, היית חותכת את הקשר, ואם הוא במקרה היה מקדם את הקשר, את היית מרימה ידיים ומוצאת דרך להימלט מקשר שאינך יכולה באמת להכיל.

כשאת תרגישי טוב עם עצמך, תמשכי אדם שטוב עבורך, כשאת תחושי בטחון, תמשכי אדם בעל בטחון, כשתרגישי מוכנה לקשר רציני - הוא יגיע, האחד שבאמת יוכל להכיל איתך מערכת יחסים.

החוק החשוב ביותר!!! איננו יכולים לשנות בתוכנו דפוסים בעזרת מילים. כשאת אומרת לעצמך: "ממחר אהיה בעלת בטחון עצמי", זה לא מה שיביא לך גבר מלא בבטחון עצמי. להפך, עבודה זו תביא לך גבר שהחליט מאתמול במילותיו, שהוא מסוגל להיות בעל בטחון עצמי. מילים לא יעזרו כאן. מילים הם עקיפה של הפחדים, הם הכחשה של הדברים ולא יועילו, בכל אופן לא ליותר משבוע שבועיים.

את הנקיון יש לערוך בתוך תוכך, עמוק, כשאת מבינה דרך הנקיון מה קורה בתוכך, ולא דרך אבחנות של מכרים, חברות או משפחה (כי הם משקפים לך את עצמך, בדרך שהם מרגישים את עצמם). כשאת באמת מתנקה, צפים מולך דברים שנמצאים בפנים, וכך הם יוצאים החוצה כפי שהזכרתי קודם, אשמה, בושה, צער, יגון, כעס, פחד, חרדה, נטישה, אדישות, אכזבה, ייאוש, מסכנות וכל תחושה שצברנו כולנו בכל חיינו.

סליחה מוחלטת, זו שיטה שייסד Collin Tiping והיא שיטה לניקוי תת המודע. בעזרת שאלון עמוק ופשוט לביצוע, ניתן להסיר כל חשש, פחד, צער וכד' ולחוש הקלה מאוד גדולה. טכניקה זו מנקה את תת המודע, וגורמת לדברים (וגברים) להגיע לחיינו בצורה מהירה, בדיוק כמו שאנו רוצים שהם יגיעו.

נגה אלאיזה  תקשור דרך מייל. http://www.youtube.com/watch?v=8tDWDM7kVwk




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב