דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים לזוגיות טובה 

מאת    [ 03/07/2012 ]

מילים במאמר: 432   [ נצפה 2803 פעמים ]

מצב חיי הנישואין בעולם בכלל ובישראל בפרט הוא די עגום, ארבע מכל עשר זוגות נשואים מתגרשים כל שנה, לגבי ששת הנותרים לא בהכרח מדובר בחיים של אושר ועושר. אז מה הסוד של חיי נישואין טובים ומאושרים - איך נגרום לזוגיות שלנו לפרוח ולאהבה להתעצם במקום לדעוך -

כל פסיכולוג קליני המומחה בתחום טיפול זוגי ממליץ למספר טיפים לשיפור ושימור חיי הזוגיות קיבצנו חלק מהם עבורכם.

כבוד הדדי, פרגון והשקעה

אומרים שמה ששנוא עליך אל תעשה לחברך, קל וחומר לבן או בת הזוג. חשוב לחפש ולראות את הטוב בבן/בת הזוג ולחפש תמיד סיבות לפרגן, להחמיא, ולתת מילה טובה. חשוב לא לקחת את הזוגיות באופן מובן מאיליו, תשקיעו, תחפשו דרכים לחדש ולפנק – מספיק דברים קטנים כמו פרח בלי סיבה, או ארוחה זוגית מושקעת סתם ככה שבא לכם. כדאי לקבוע זמן קבוע בו אתם מבלים יחד (רצוי כל שבוע). חשוב להשקיע בזוגיות.

לדבר, לדבר ועוד פעם לדבר

אחד הדברים המרכזיים עליהם נופלות מערכות יחסים הן התקשורת. חשוב לדבר על דברים שמפריעים לכם. גם אם אתם לא מגיעים להבנה או להסכמה חשוב לשתף את הצד השני ברגשות ובמחשבות שלכם. אל תלכו לישון כועסים בלי שדיברתם על זה, ואל תצפו שבן /בת הזוג יבינו מה אתם רוצים לבד – אמרו מה שאתם רוצים לומר בצורה ברורה וישירה. גם אם אתם מרגישים שאין לכם זמן, חשוב להוריד זמן צפייה בטלביזיה, פחות שעות על המחשב ואפילו לחזור פעם בשבוע מוקדם מהעבודה על מנת שיהיה לכם זמן לשבת ולדבר זה עם זו.

אלת תנהלו חשבונות, ולא לנטור טינה

אנחנו בזוגיות ולא במערכת חשבונית אל תנהלי פנקס שחור של הדברים הרעים שהוא עשה/אמר/חשב וכו. אל תזקפי לחובתו דברים שנאמרו על ידי אמא שלו. חשוב לדעת לסלוח ולשחרר דברים.

אל תנסו לחנך או לשנות את בן/ בת הזוג, אתם לא ההורים אחד של השני אלא בני זוג, חשוב לא לנדנד ולהציק. מותר לכם להיות שונים זה מזה, זה רק מכניס עניין ופלפל לזוגיות.

חידושים

כדאי לחפש כל הזמן דרכים חדשות לפנק ולרגש את בן או בת הזוג. גם בצד המיני של חיי הזוגיות כדאי לחפש דרכים חדשות להכניס עניין בכיוון הזה. מגע אינטימי לא תמיד מחייב להגיע למיטה, גם חיבוק, ליטוף, נשיקה סתם ככה יכול להיות נעים ולבנות את הזוגיות שלכם.

לא להתבייש

אם אתם מרגישים שיש לכם בעיות בזוגיות ואתם לא מצליחים להתמודד אתן לבד, אל תחכו לרגע האחרון שיהיה מאוחר מידי. חשוב לפנות לפסיכולוג על מנת לקבל יעוץ זוגי. לא משנה אם תפנו באופן פרטי, דרך קופ"ח או דרך המועצה האזורית שלכם חשוב לטפל בבעיות כשהן קטנות על מנת שלא יהפכו לגדולות יותר.

חברת GoText הינה חברה מובילה בתחום כתיבת תוכן וכן כתיבת מאמרים, המספקת מעל ל350 מאמרים מידיי חודש לעסקים רבים בארץ ממגוון קשת העיסוק.חברתנו מספקת שירותי תוכן מתקדמים המאפשרים ללקוחותינו להפוך את האתר שלהם לאופטימלי למנועי חיפוש.נשמח לספק שירותי כתיבת תוכן ללקוחות חדשים נוספים ולהמשיך ולספק תוכן מקורי, שיווקי ואיכותי ללקוחות קיימים. GoText - תוכן שמוביל אותך לפיסגה!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב