דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיטות לזיווד אלקטרוני 

מאת    [ 02/07/2012 ]

מילים במאמר: 362   [ נצפה 1525 פעמים ]

הזיווד אלקטרוני הוא בעצם המבנה בו מותקנת מערכת אלקטרונית מסוימת אשר עשויה להיות מזערית או בסדר גודל של ארונות תקשורת, קיימות שיטות מגוונות לזיווד אלקטרוני אשר משתנות ומתפתחות לעתים קרובות, שכן עולם ההייטק הינו דינמי ביותר ובכל תקופה ניתן למצוא שיטות חדשות ועדכניות לשם זיווד אלקטרוני.

השיטות השונות מתייחסות לחומר ממנו עשוי הזיווד ולדרך שבה מופעלת על גביו המערכת החשמלית, כאשר החומרים מותאמים לסוג המערכת, כך למשל ישנם ארונות תקשורת ממתכת או שבבים העשויים פלסטיק, כל שיטה מטרתה ליצור מערכת העובדת בצורה מיטבית כך שלא נוצרות תוך כדי הפעלתה תקלות מיותרות.

בעת בחירת זיווד אלקטרוני יש לבחון את המערכת בפעם הראשונה על מספר חומרים ושיטות ולבדוק איזו מהן היא הטובה ביותר, וכך ברגע שהמוצר הסופי מגיע לידי הצרכן הוא מקבלו אחרי בדיקות מחמירות ומעמיקות כדי שיהווה עבור המפעילים והמתקינים את המסגרת הטובה ביותר לאותה מערכת אלקטרונית.

התקנת מערכת זיווד אלקטרוני

חברות רבות מציעות שירותי מכירה והתקנה בתחום זה , כאשר יש לזכור כי התקנה לא נכונה של ארון תקשורת או כל מסגרת אלקטרונית אחרת עשויה ליצור בעיות ותקלות לטווח הארוך ולכן יש לבצע את ההתקנה תוך הקפדה על כל הכללים והתקנים הנדרשים ולוודא את תקינות המערכת בצורה זהירה ואחראית.

הבחירה בין חברה אחת לשנייה צריכה להיעשות תוך כדי תשומת לב לכל האלמנטים הרלוונטים ולא רק לפי המחיר שהיא מציעה שכן, מדובר בציוד שבשל איכות ירודה יכול להוביל לסכנת חיים של ממש או לנזק בלתי הפיך למערכות אלקטרוניות מורכבות ומשוכללות ולכן לעתים עדיף להשקיע במחיר יקר אך לקבל מוצר איכותי.

היכן רוכשים ציוד אלקטרוני?

האינטרנט מהווה כיום את זירת המסחר העיקרית וכך באם עושים חיפוש מהיר אחר זיווד אלקטרוני או כל ציוד אחר בתחום זה מקבלים תוצאות רבות של חברות המציעות ציוד מתאים ברמות ובאיכויות שונות ואף במחיר אחר ולכן כדאי לעשות סקר שוק ולקבל הצעות מחיר מכל החברות ולבחור את זו הטובה ביותר עבורכם.

חשוב לוודא בטרם מבצעים רכישה, כי החברה הינה אמינה ובעלת ניסיון רב בתחום שכן, פעמים רבות אין התאמה בין המוצר הנראה באינטרנט לזה המשווק אליכם בפועל, ולכן יש לדרוש אחריות על המוצר לתקופה ארוכה ככל שניתן כמו גם אפשרות החלפתו באם מתברר כי אינו מתאים או שיש להחליפו במוצר אחר, כך שתקבלו שירות ברמה גבוהה ביותר. 

ELPD - mechanical design קיימת מזה 20 שנה ועוסקת בתחום המכאני והזיווד האלקטרוני, נותנת פתרונות בעיצוב, תכנון וייצור המוצר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב