דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בניית אתר בהתאמה אישית 

מאת    [ 01/07/2012 ]

מילים במאמר: 557   [ נצפה 2026 פעמים ]

בניית אתר בהתאמה אישית

אתר אינטרנט לעסקים או חברות הוא כלי שיווקי שמטרתו הגדלת מעגלי הלקוחות וקבלת פניות שיעלו את סך המכירות  ולכן יש חשיבות גדולה לכך שבניית האתר תיעשה בהתאמה לפי צרכי העסק או החברה.

כיום, חברות רבות ובעלי עסקים מבינים את המשמעות והיתרונות של הקמת אתר אינטרנט ולא פעם, החלטות אודות סוג האתר ומי החברה שתבצע אותו מלוות בהתלבטויות רבות, ובזבוז זמן ארוך ויקר. עיקר ההתלבטות נובעת מהפרשים עצומים במחירים השונים של סוגי אתרי אינטרנט הקיימים, כאשר הלקוח ואינו מבין ואינו מתמצא כלל בהבדלים המשמעותיים בין סוגי האתרים השונים.

כיום חברות רבות מציעות ללקוחותיהן אתרי אינטרנט מבוססי תבנית, כלומר,  הבנויים מתבניות וממערכות ניהול ותוכן קיימות שמעצם טיבם זולים באופן משמעותי: חברת האינטרנט מציעה תבנית אתר קבועה וידועה, המבוססת על אותם עיצובים ומערכת הפעלה, ומתבצעים בה שינויים קוסמטיים קלים על מנת להתאים את האתר לפי סוג עסק הלקוח, שירותיו, מאפייניו וכו'. 

בניגוד לאתר אינטרנט מבוסס תבנית, בניית אתר בהתאמה אישית הינו אתר אינטרנט הנבנה על פי אפיון ומיתוג הלקוח ולכך, יתרונות רבים . 

במאמר זה נסקור את היתרונות העצוביים והטכניים המתאפשרים באמצעות בנית אתר בהתאמה אישית, לעומת אתר אינטרנט מבוסס תבנית.

 ראשית, נענה על השאלה - מהי בניית אתר בהתאמה אישית?

 התשובה הראשונה שעולה במוחנו היא העיצוב, אך לחשוב כך זו שגיאה חריפה. 
בניית אתר בהתאמה אישית היא בראש ובראשונה - חשיבה עסקית-שיווקית על העסק שלך. מהו תחום העיסוק והשוק בו אתה פועל, מהם הצרכים והמטרות של העסק בטווח הקצר ובטווח הארוך.
בניית אתר בהתאמה אישית היא תפירת החליפה המתאימה לעסק הספציפי שלך, שלו קהל יעד ספציפי אליו הוא פונה, מיקומו, זירת העסקים בה הוא פועל, התקציב שברשותכם ועוד.

עליכם לדעת שהתחלת פעילות שיווקית של אתר האינטרנט שלכם צריכה להיעשות על סמך שיחה ראשונית, מחקר מילות מפתח, כדי לראות מה הגולשים מחפשים, בדיקה של העסק ותחום העיסוק, בדיקת מתחרים ועוד. רק אז,  ניתן להתחיל לאפיין את אתר האינטרנט שלכם:, לחשוב על בידול וייחוד לעומת המתחרים גם (ולא רק) מבחינת העיצוב, להכין תוכנית תוכן של האתר כדי להביא לצמיחתו וליכולת הגעה לקהלי יעד שונים, כמו גם שילוב האתר עם ערוצי שיווק נוספים כגון רשתות חברתיות, רשימות תפוצה, ועוד.

 

יתרונות עיצוביים בבניית אתר בהתאמה אישית

בנית אתר בהתאמה אישית מאפשרת שליטה מלאה ברמת עיצוב חופשי וגמיש, וחיבור בין התאמת עיצוב ל 'זהות המותג' באופן מלא. 'באתרי תבניות' העיצוב מוגבל  ומאפשר בדרך כלל לבצע פעולות בסיסיות כגון עדכון לוגו (במיקום קבוע), צבע ותמונות אך בדרך כלל הגמישות העיצובית מצומצמת ומוגבלת עד למאוד.

 

יתרונות טכניים בבניית אתר בהתאמה אישית

 כפי שידוע, קוד האתר ופיתוח האתר הינם לב ליבו של כל אתר האינטרנט. קוד אתר ייחודי ודרך פיתוח ייחודית מקנים ללקוח יכולת לתמרן בזמן אמת ולשנות את קוד האתר או הפיתוח שלו בהתאם לשינויים המתרחשים תדיר בעולם האינטרנט, למתחריו, ובכך להעניק יתרון משמעותי על פני שימוש באתר אינטרנט בתבנית קבועה. 

לסיכום

אתרי אינטרנט מובנים המשתמשים במערכות ניהול סטנדרטיות יכולים לעיתים לספק את צרכי הלקוח ומטרתו, בהתאם להיקף העבודה וההקהל אליו הוא מכוון, אך פיתוח ייחודי המתקיים במסגרת בניית אתר בהתאמה אישית מעניק כפי שראינו יתרונות רבים ולעיתים עניין זה יכול להכריע את הצלחת אתר אינטרנט או כישלונו,


מתלבטים במה לבחור? באתר אינטרנט בהתאמה אישית או באתר מובנה? בשוק תמצאו חברות אינטרנט מקצועיות המתמחות בנושא בנית אתר בהתאמה אישית יעזרו לכם לאפיין ולבנות את האתר המתאים לכם בדיוק כדי שתוכלו בעזרתו לשווק את החברה שלכם ואת המוצרים והשירותים שלכם.

 

 

חדווה גבאי, מומחית לשיווק באינטרנט ולפעילות שיווקית ברשתות חברתיות הקימה את "נטפוקוס" במטרה לתת לחברות ובעלי עסקים פיתרון כולל לשיווק וקידום עסקיהם באינטרנט. ערוצי השיווק באינטרנט כוללים: ייעוץ והדרכה בשיווק באינטרנט, בניית אתרים אפקטיביים ומעוצבים, הקמת דפי עסק בפייסבוק, פרסום בפייסבוק, קידום אתרים מקצועי, פרסום בגוגל, שיווק בלינקדאין, כתיבה שיווקית ועוד. נטפוקוס -חבילת פתרונות מקיפים לקידום ושיווק עסקים באינטרנט 050-4042021




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב