דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שמחה, אושר וסיפוק מקצועי ואישי... 

מאת    [ 01/07/2012 ]

מילים במאמר: 387   [ נצפה 1832 פעמים ]

 

מתברר כי משהו קטן דפוק בנו... ובכל מנהל מוצלח ככל שיהיה.. בדרך כלל אנו כמנהלים ועובדים בכירים, מזניחים את נושא השיווק העצמי. החודש אני, מבקש לשתף אותכם בסיפור אמיתי. הגיע הזמן ללמוד משהו קטן מהמנהלים הכי מצטיינים בעולם.. השבוע נזכרתי כי במסגרת פגישת עבודה עם אחד מהמנהלים הצעירים, שעשה את ההתקדמות הגדולה ביותר ברמה האישית והניהולית, סיפר לי האחרון תובנה אישית מעניינת. להמשך הקריאה והתובנות.

 

"משה, אני יודע מה מבדיל בין מנהלים מצטיינים למצטיינים ביותר.... נדמה לי כי הצלחתי להבין מהו סודם של מנהלים המניעים ארגונים של עשרות אלפי עובדים ומיליארדי דולרים.." סיפר לי בהתלהבות סמנכ"ל החברה הצעיר. "בכנס מקצועי רב משתתפים בחו"ל הגיע לביתן שלנו, נשיא חברה למוצרים רפואיים, בחור צעיר בין פחות מ- 40 המנהל חברה של עשרות אלפי עובדים ומחזור של כ- 8 מיליארד דולר. האיש, חדש בתפקידו וללא כל גינוי מנכ"לות  ביקש מידע, שאל שאלות וגילה מעורבות בתהליך".

 

הסמנכ"ל הצעיר שלקח חלק בתהליכי ליווי וייעוץ ארגוני שלנו המשיך וסיפר, כי נשיא החברה, זכה למצגת מאלפת, קיבל תשובות לכל השאלות, ובסופו של יום נפגשו שוב בארוחת גאלה אותו ערב. במהלך הארוחה, התקרב המנכ"ל האמריקאי, לסמנכ"ל הישראלי, חיבק אותו בקלילות ואמר: "עשית עבודה מצוינת במצגת שערכת לי, כל הכבוד, המון זמן עבר מאז שמישהו עשה לי מצגת טובה יותר.."

 

אז מה מבדיל מנהלים מצטיינים מכאלה המגיעים לתפקידי מפתח ברמה העולמית, שאלתי? משה, למדתי עד כמה חשובה היכולת לתת יחס אישי ואינטימי לאנשים שמסביב. נשיא החברה, מצא זמן לחזור אלי במהלך ארוחת הערב ולטפוח על כתפי ולהגיד.. "עשית עבודה מצוינת במצגת שערכת לי, כל הכבוד, המון זמן עבר מאז מישהו עשה לי מצגת טובה יותר.."  זה לדעתי עושה את ההבדל בין המנהלים המצטיינים למנהלים סופר מעולים ומצטיינים, סיכם הסמנכ"ל הצעיר בהתלהבות.

 

הייתי גאה בבחור ושאלתי אותו ומה אתה עשית? האם לקחת מימנו כרטיס ביקור וחזרת אליו במייל אישי קצר שבו אתה מודה לו על המחמאות... לא זכיתי למענה. תזוזות של אי נוחות זיהיתי אצל הסמנכ"ל הצעיר. לסיכום, הייתי גא בלמידה של הסמנכ"ל הצעיר ולכן אני גם שמח לשתף בתובנתו הייחודית. ליווית אותו ואת חברת הביו רפואה שבה הוא מועסק, מספר שנים, האיש עשה קפיצת מדרגה ניהולית ואישית מדהימה.

 

מוגש לכולנו כחומר למחשבה לכל אותם אנשים ומנהלים המבקשים להיות טובים ואפקטיביים הרבה יותר. בואו להתרשם מהצלחות נוספות. http://www.nihul4u.co.il/83991/success-stories

 

 

משה גרימברג-יחד עם אנשי מקצוע נוספים, עוסק בייעוץ ארגוני, בהנחיה, בהדרכה ובפיתוח תוכניות למנהלים ולכוחות מכירה. לפעילותו מביא 25 שנות ניסיון ניהולי בתחומי השיווק,האסטרטגיה, הניהול העסקי והמכירות.ביצע תפקידי ניהול בכירים בתחומי הסלולר, העיתונות, הפרסום והמדיה.פועל כיום בתחום של הדרכות פנים-ארגוניות במגוון חברות, מהטובות במשק הישראלי. החזון שלי:"להשאיר טביעות אצבע רבות ומשמעותיות בקרב ארגונים,מנהלים וכוחות מכירה. כתובת דוא"ל: abc@nihul4u.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב