דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך להיראות ולהרגיש טוב בחתונה 

מאת    [ 30/06/2012 ]

מילים במאמר: 854   [ נצפה 2179 פעמים ]

 

הקיץ מתקרב ואיתו עונת החתונות. כולנו מקדישות זמן רב בהכנות לארוע כדי להראות הכי חגיגי והכי טוב שאנחנו יכולות לכבוד הזוג, לכבוד תמונות החתונה שיעלו בהמשך לפייסבוק, ובאופן כללי, כדי להרגיש טוב. אני רוצה לשתף אותך בכמה טיפים מעולם הפילאטיס ומנסיוני האישי שיעזרו לך להרגיש ולהראות טוב בעונת החתונות הקרובה.


    • את הכי יפה כשנוח לך – כשאת בוחרת לך לבוש לארוע, חפשי משהו יפה ומיוחד, אך קודם כל נוח. חפשי שלמה מבד נעים, שאינה לוחצת בשום מקום, ומאפשרת לך נשימה ותנועה חופשית. לבוש לוחץ שמפריע לנשימה יגרום לך ללכת כפופה לפנים, וזו יציבה מאוד לא אטרקטיבית. בנוסף, חפשי משהו שתרגישי בו בטחון. כשאת הולכת לארוע, את צריכה להרגיש חופשיה ונינוחה, את לא צריכה לשים לב כל הזמן אם הכתפייה במקום, או לתהות אם החצאית קצרה מידי, או צבעונית מידי. תמצאי משהו שיסיר דאגות מליבך ותוכלי להלך בו עם ראש מורם. וכן! יכול מאוד להיות שנוח לך בלבוש שנראה לך פשוט מידי לארוע, אז תשקיעי באקססוריז! תוסיפי סיכה לראש, צעיף או שרשרת שיתנו מראה חגיגי ומיוחד.                                                                               


    • שימי לב ליציבה שלך – בחיי היום יום, אנחנו לא חושבת על הדרך בה אנחנו מחזיקות את הגוף שלנו, וזה טבעי לחלוטין. עם זאת, חשוב שתדעי שהיציבה משפיעה מאוד על המראה החיצונית שלך וזה בלי כל קשר לאחוז השומן בגוף שלך. אישה שהולכת כפופה עם הראש למטה, תהיה פחות מושכת מאישה שהולכת עם חזה גאה, וראש מורם, גם אם הראשונה תהיה רזה יותר. לפני שאת יוצאת לארוע, אחרי שכבר התלבשת, עימדי מול המראה, הרימי את הראש, שחררי כתפיים, זיקפי את הגב, חייכי לעצמך חיוך גדול ואימרי בלב "אני בלרינה!" עם התחושה הזאת, ולא פחות, הסתובבי בארוע! בסעיפים הבאי יש כמה תרגילים פשוטים שאת יכולה לעשות כדי לשפר את יציבתך


    • המנעי מכתפיים נפולות – אם את רוצה להשיג מראה זוהר לארוע, את לא יכולה להרשות לעצמך להיות עם כתפיים נפולות! הנה תרגיל שכדאי לך לעשות כל בוקר, או לפחות קצת לפני שאת יוצאת מהבית: עימדי עם הידיים לאורך הגוף, הרימי את הכתפיים אל האוזניים ואז שחררי את הכתפיים מטה ונסי להוריד את השכמות מטה על הגב לפי החיצים בתמונה. תאפשרי לחזה לצאת קצת החוצה ולהיות גאה. התחושה היא שהכמות מנסות לרדת ולהכנס לתוך הכיסים של המכנס.


    • העדיפי חולצות וחזיות עם כתפיות מצטלבות על הגב – כתפיות מצטלבות עוזרות לעשות את הפעולה שעשית בסעיף הקודם. הן עוזרות למשוך את הכתפיים מעט לאחור ולהמנע מכתפיים נפולות. בנוסף, הן מעודדות אותך ללכת עם גב זקוף וחזה גאה. לעומת זאת, חולצות ושמלות שנקשרות על העורף מושכות את הצוואר כלפי מטה ומעודדות אותך להיות מעט כפופה - שימי לב להקפיד במיוחד על עמידה זקופה כשאת לובשת אותן.


    • לא להשתגע עם עקבים – אין כמו עקבים בשביל להרגיש נשים וחגיגית. הבעיה היא שעקבים, במיוחד כשהם גבוהים, גורמים לחוסר יציבות, מגבלה בתנועה (למשל כשיורדים במדרגות) וכאבים בכפות רגליים. בסופו של דבר, עקבים עלולים לגרום לך להראות מגושמת, חסרת בטחון וסובלת – וזה לא מחמיא לנשיות שלך. חפשי נעליים עם עקב קטן ורחב, והכי טוב שוטוחות לחלוטין. אם מאוד חשוב לך להגיע על עקבים גבוהים, תמיד תביאי איתך נעליים שטוחות כדי להנות מהריקודים. זיכרי! אולי 5% מהאורחים יזכרו אילו נעליים נעלת, אך הרבה יותר יזכרו את החיוך שלך!


    • הקדישי זמן לפעילות גופנית קצרה לפני הארוע – הרבה פעמים אנחנו הולכות לארועים אחרי יום עבודה, סידורים, ושמירה על הילדים. תכללי בלו"ז ההכנות לארוע גם חצי שעה הליכה גם אם את מרגישה עייפה. פעילות גופנית תעזור לך לחזור להיות ערנית ורגועה ותגרום להפרשת חומרים שיעשו לך מצב רוח טוב לקראת היציאה, ואין כמו מצב רוח טוב כדי לשדרג את ההופעה...


    • התאמני 5 דקות על איסוף הבטן – כולנו רוצות בטן שטוחה שאפשר להתגאות בה. חיזוק שרירי הבטן הפנימיים לא רק יתרום להורדת כאבי גב תחתון, אלא גם יעזור לך להשיג בטן קצת שטוחה יותר. לפני ארוע, תמצאי לך 5 דקות של פרטיות, עימדי מול המראה בפרופיל, שימי ידיים על הבטן התחתונה מתחת לפופיק, ונסי לאסוף את הבטן פנימה כך שהיא תתרחק מהידיים. עשי זאת במשך 5 דקות. כשתסתובבית בארוע עצמו, נסי להזכיר לעצמך את התרגיל ולשמור את הבטן קצת פנימה.


    • איכלי קצת פחות– יש המון מבחר של אוכל בארועים, ומאוד מפתה לטעום מהכל, אבל בינינו, אכילה מרובה גם תנפח את אזור הבטן, וגם תגרום לתחושת כבדות ועייפות וזה לא יתרום לא למראה שלך ולא להרגשה שלך. לפני שאת נכנסת לארוע – תאכלי משהו קטן – פרי, מעדן, משהו שירגיע אותך. בנוסף, עשי לעצמך חוק – כל פעם שאת ממלא צלחת את שותה כוס מיים גדולה לפני שאת מתיישבת לאכול אותה. המיים יורידו את כמות האוכל שתרצי לאכול, וגם יעזרו לך להרגיש ולהיראות טוב יותר, במיוחד אם תשתי אלכוהול בארוע.


    • אל תוורתי על הריקודים – אין כמו ריקוד כדי לשמח את הגוף ואת הנפש, ואין כמו רחבת ריקודים מלאה כדי לשמח את הגוף והנפש של כלת השמחה. כשהדיג'יי עולה לבמה, אל תישארי בשולחן לדבר על פוליטיקה! לכי לשמח את הזוג המאושר, ככה גם תאכלי פחות, גם תשרפי קלוריות וגם תרגישי מצוין.

               

שמעת על חבילת הכושר לכלות שאני מציעה? אל תפספסי! - ליחצי כאן


ובקרי בדף הפייסבוק שלי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב