דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מסיבת רווקות בקלות ויעילות - 10 טיפים הטובים ביותר 

מאת    [ 30/06/2012 ]

מילים במאמר: 1110   [ נצפה 3194 פעמים ]

כסטודנטית לשעבר, כבחורה צעירה וכמי שהתחתנה בעצמה לא מזמן, יצא לי להשתתף בלא מעט מסיבות רווקות. בנוסף, יוצא שלרוב אני לוקחת חלק פעיל בארגון המסיבה, המון פעמים עזרתי לחפש רעיונות למסיבת הרווקות, העברתי משחקים ועוד. בסופו של בדבר פיתחתי הפעלה משלי בשם "פילאטיסקס" ונכנסתי חזק לעניינים.
אז ראשית, אני רוצה לומר לך שנפלה בחלקך הזכות לארגן למישהי שאת אוהבת את הערב שמסמל את פרישתה מעולם הרווקים והרווקות, והצטרפותה אל העולם הלא נודע של הנישואין.
בהחלט קיבלת אחריות גדולה. בימים אלו הכלה מתרוצצת, מטלפנת, טועמת, מסדרת, מתזמנת, מתאמת, צועקת, מתעצבנת, ובגדול עושה כל מה שהיא יכולה כדי שבחתונה הכל יהיה מושלם. חשוב שתביני כמה זה חשוב לכלה שיש משהו אחד בכל הסיפור הזה של החתונה שהיא לא אחראית עליו - מסיבת הרווקות שלה.
אז מזל טוב! עכשיו גם את תתרוצצי, תטלפני, תתזמני, תסדרי, תתווכחי, תצעקי, ובגדול תעשי כל מה שאת יכולה כדי שהמסיבה תהיה מושלמת לפחות כמו החתונה.

אז הטיפ הראשון שלי אלייך – 


1. קודם כל תרגעי - מה שיעשה את המסיבה למושלמת זה האנרגיות של הבנות. לא וילה ולא הסקסולוגית ולא כמות האלכוהול. את, כמארגנת, נותנת את הטון בקבוצת החברות של הכלה. אם את תעברי את כל התהליך של הארגון עם חיוך ותעשי הכל מתוך אהבה - כך גם ירגישו שאר החברות והמסיבה תהיה חמה, נעימה וכייפית.


2. תשאירי את הכלה מחוץ לתמונה - מצד אחד זה מקל עליה שיש מי שמארגנת במקומה, אך מצד שני, כשמישהי אחרת מארגנת זה אומר שהכלה לא בשליטה, לפעמים זה קשה לה.... התערבות של הכלה במסיבת רווקות הוא מיותר, לא מומלץ ואף מזיק לעיתים קרובות. תרגיעי אותה ותאמרי שהכל תחת שליטה והכל מתקתק ושלא תדאג בגלל זה.


3. השיגי רשימת מוזמנות מסודרת מאוד וברורה - תבקשי מהכלה שם, טלפון, מייל ומאיפה היא מכירה כל חברה (עבודה, לימודים, בית ספר וכו`). אם יש הרבה מוזמנות כדאי לסדר את הרשימה לפי קבוצות – חברות מהלימודים, חברות מהעבודה וכו`, ולבקש מהכלה "ראש צוות" לכל קבוצה כזאת - מישהי שהיא יותר קרובה אליה בקבוצה ואפשר לתקשר דרכה עם שאר הקבוצה.


4. מיצאי דרך נוחה ויעילה לתקשר עם החברות - מן הסתם הכי נוח לתקשר במייל, אך זה לא תמיד הכי יעיל. יש חברות שלא תמיד עונות למיילים או לא קוראות מיילים באופן קבוע. יש דרכים נוספות לתקשורת זורמת. למשל, לפעמים אפשר לדבר עם "ראש הקבוצה" מכל קבוצת חברות והיא תעביר מידע והודעות לשאר הקבוצה- היא כבר תדע מה הדרך הכי יעילה להעביר מסרים לקבוצה שלה. דרך נוספת היא לשלוח סמס לכל הבנות. הדרך הזאת עובדת טוב כשיש מעט מוזמנות, או קרוב יותר למסיבה, כשיש כמות בנות קטנה יותר שאישרה הגעה. בגדול, ממליצה לך להמנע מטלפונים, גם משיקולים כלכליים וגם משיקולי זמן.


5. בקשי רעיונות למסיבת רווקות מהחברות – יש גיל שבו זה מתחיל... כולם הולכות כל קיץ ל-4,5 חתונות, משתתפות בכמות דומה של מסיבת רווקות, ובאותה נשימה גם מתחתנות בעצמן. מכיוון שזה המצב, רוב הסיכויים שהחברות זוכרות הפעלות מוצלחות, ספא או וילה שהיה כיף להשכיר וכל מיני רעיונות וטיפים אחרים שהן מכירות. ממליצה לך להתחיל לארגן את המסיבה בלבקש מהבנות המלצות ורעיונות. יש בכך משהו חשוב יותר מלקבל רעיונות – להתחיל להרגיש לאן הרוח נושבת ומה ציפיות הקבוצה מהמסיבה. אם הכלה היא סנונית ראשונה במעגל החברים, בקשי מהחברות לבקש המלצה מאחיות גדולות.


6. חפשי הפעלה שמותאמת לחברות ולכלה – המטרה הבילתי מוצהרת של מסיבת הרווקות היא לגבש את החברות ולהפגיש חברות ממעגלים שונים של הכלה, כדי שבחתונה כולם ירגישו בנוח ויעשו שמח. לכן, כדאי שההפעלה תהיה מתאימה לחברות, כיפים ומעודדת להכיר אחת את השניה. זה מאוד פופולרי להזמין סקסולוגית למסיבת רווקות - אבל לפעמים זה מביך, לא באמת מגבש, ודי נדוש באופן כללי. את מוזמנת ליצור איתי קשר כדי לשמוע על ההפעלות שאני מעבירה – "פילאטיסקס" שהיא בהחלט כייפים, מגבש ומרעננת בשוק ההפעלות למסיבת רווקות. 

7. האצילי סמכויות – זה שאת מארגנת את המסיבה לא אומר שאת זאת שצריכה לעשות הכל! את זאת שמובילה ואחראית על המסיבה, אך כל החברות בזה ביחד. חברות שתורמות לארגון מסיבת רווקות לכלה, נהנות יותר מהמסיבה, כי הן מרגישות חלק ממנה. בנוסף, זה יכול להיות גורם מגבש שזו מטרת העל. אז כבר בתחילת התקשורת שלך עם החברות הציגי משימות ספציפיות שיש לעשות – לצלם סירטון עם החתן, לעשות השוואת מחירים לוילות, לעשות רשימת קניות/ רשימת מי מביאה איזה אוכל. תשאלי מי רוצה לעזור במה ותראי שהרבה פעמים יהיו לך מתנדבות רבות.


8. תהיי אמיצה והחליטי על תאריך – זה אחד הדברים הכי קשים בלארגן מסיבה – למצוא תאריך. רוב התאריכים למסיבות רווקות נקבעו אחרי שיחות ופילפולים רבים ומייגעים, לפחות בחצי מהן התאריך שונה מינימום 5 פעמים, ובאחוז מסוים העניין גרם לקרע עמוק בין החברות. תראי, החדשות הרעות הן, שאין שום תאריך שנוח לכולם. אין. לא היה ולא יהיה. החדשות הרעות יותר הן, שאת זאת שצריכה להחליט בסופו של דבר מתוקף היותך מארגנת המסיבה. כדי לעבור את העניין בשלום ממליצה לך לעשות את השיחות המייגעו והפילפולים קודם, ורק אחרי שחפרת בעניין, הכריזי על התאריך. אחד הדברים הגרועים ביותר שאת יכולה לעשות כמארגנת זה לקבוע תאריך בלי לחשוב עליו מספיק, ואז להתחיל לשנות אותו כל שבוע. להלן סדר פעולות מומלץ בקביעת תאריך: קודם כל התייעצי עם הכלה, בקשי כמה מועדים אפשריים שנוחים לה, שימי לב שלא יהיה בסמוך מבחן חשוב, או דבר מלחיץ אחר, וכדאי שתהיה לה אפשרות לנוח יום למחרת. נסי להבין מהחברות באיזה יום בשבוע יהיה נוח לרובן – באופן כללי, לסטודנטיות נוח בד"כ בחמישי, לבחורות עובדות נוח יותר שישי. אחר כך עלייך בדוק את התאריכים עם המפעילה שאת מזמינה למסיבה או עם המקום במידה והחלטתן להשכיר. רק אחר כך הציעי 2 אופציות (לא יותר) לחברות. חשוב שהתאריך יהיה נוח לחברות הטובות ביותר של הכלה, החברות הרחוקות יותר יצטרכו להתגמש או לוותר על המסיבה. אחרי כל זה, תנשמי עמוק, והכריזי את התאריך. מהרגע הזה תעשי הכל כדי לא לשנות אותו!


9. נסי שעלות המסיבה תהיה סבירה – ברור שיש מקרים יוצאי דופן אך מכיוון שמתחתנים לרוב בשנות ה-20 זו תקופה בה רוב החברות לא מבוססות כלכלית מי יודע מה. זה נתון שחשוב להתחשב בו. לא פעם ולא פעמיים החברות יעבירו ביקורת על העניין של עלות המסיבה. אל תתרגשי מקיטורים של הבנות, אבל נסי שהמסיבה לא תעלה הון. תחשבי איך אפשר להוזיל עלויות, נסי שהבנות יביאו אוכל, שתייה וציוד במקום לעשות קניות. עשי השוואת מחירים להפעלות ולמקומות ונסי שהרבה בנות יבואו וכך העלות תתחלק בין יותר משתתפות.


10. בקשי אישורי הגעה מחייבים – כשמועד המסיבה מתקרב – אין חוכמות! הבנות חייבות להגיד בוודאות אם הן מגיעות או לא. חשוב לדעת מי מגיעה, אם יש כאלה שמאחרות, במיוחד לאור זה שהנוכחות של הבנות חשובה לעלות המסיבה. הכי טוב אם כל אחת צריכה להביא משהו ואז יש פחות סיכוי שהיא תבריז מבלי להודיע. לפעמים זה עניין שחשוב לכלה כי היא רוצה להביא פתקים, מתנות קטנות וכל מיני שטויות לחברות המגיעות.

אני מאחלת לך, אירגון קל ונעים של מסיבת הרווקות, 
מסיבה בילתי נשכחת, ושתהני גם מהדרך וגם מהתוצאה.

את מוזמנת ליצור איתי קשר ולבדוק את ההפעלה שלי "פילאטיסקס".


וכמובן את מוזמנת לבקר בדף הפייסבוק שלי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב