דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך בונים אתר ממוקד ויעיל? 

מאת    [ 30/06/2012 ]

מילים במאמר: 365   [ נצפה 1549 פעמים ]

הקמת אתר חדש היא אינה דבר פשוט, ותכנון לקוי עשוי לגרום לרבים לאבד את דרכם וכך לבנות אתר שלא יממש את הפוטנציאל שטמון בו. אתר שלא יתוכנן כראוי, ייבנה באופן מפוזר ולא נוח לגלישה, דבר שלרוב יבריח את הגולשים שייכנסו אליו ויגרום להם לעבור למתחרים. משום שאחרי הכל מדובר בהשקעת זמן וכסף, כדאי להקפיד על בניית אתרים ממוקדת, שתחילתה בתכנון ראשוני קפדני, שימת לב לכל פרט ובחינת כל צעד. משום שזהו תהליך הדרגתי, כל טעות עשויה להכשיל את השלבים הבאים שבדרך להקמת האתר וכך תבזבזו זמן וכסף. בניית אתרים ממוקדת מהרגע הראשון תאפשר לכם לבנות את האתר האידיאלי עבורכם, ללא שגיאות מיותרות בדרך. אך מה בעצם אומרת בניית אתרים ממוקדת?

השלבים לבניית אתר תוך תכנון ממוקד:

הגדרה -  לכל אתר יש מטרה כלשהי - אין אתר ש"סתם" הוקם כדי שלבעליו פשוט יהיה אתר ברשת. כל אתר, החל מאתר לעסק ועד אתר שעוסק בתחביב מסוים, נועד לענות על מטרה כלשהי וכדי שיוכל לעשות זאת, חשוב להגדיר אותה מראש. בבניית אתרים ממוקדת נבדוק את המתחרים שלנו, נאפיין את מהות האתר שלנו ונבין בעצם למה החלטנו שאנחנו צריכים אתר. ככל שההגדרה תהיה ממוקדת יותר, כך האתר יהיה אפקטיבי יותר. בנוסף, אתר בעל מטרה מוגדרת יהיה בהכרח מותאם יותר לקהל היעד שאליו הוא מייעד להגיע - דבר שיסייע לכם למשוך גולשים ולהשאירם באתר.

צרכי האתר - אחרי שהגדרנו מהי המטרה שלנו, כעת עלינו לפרוט אותה למעשים - כלומר לענות על השאלה: "מהי הצרכים שעליהם נענה באמצעות האתר?". צריך להבין מה אנחנו מנסים להעביר לגולשים שלנו - בין אם מדובר במכירת מוצרים, בשכנוע להצטרפות לקבוצה או אפילו רק לחשוף אותם לידע או השקפת עולם חדשה. את הצרכים שהגדרנו יש לסדר בסולם עדיפויות, וכך נוכל לבנות לצד איש המקצוע את האתר שיענה באופן המיטבי עליהם.

מבנה ועיצוב - השלב הכמעט אחרון אך כמעט החשוב ביותר הוא החזות של האתר. חזות האתר, שנוצרת מהמבנה והעיצוב של האתר, אחראית למשיכת תשומת הלב של המבקרים, יוצרת רושם ראשוני וכך בעצם קובעת האם הגולשים יישארו באתר שלכם או יעברו למתחרים. רק ניסוח מדויק של מטרה וצרכים, יאפשר לאנשי החברה לבניית אתרים להתאים את האתר לדרישות הספציפיות שלכם ולבנות את האתר המושלם -  האופן שבו יחולקו הקטגוריות, מספר העמודים וסוגם, אלמנטים עיצוביים, מבנה התפריטים וכן הלאה. בהצלחה!

ביזנס דיזיין הוקמה כדי לספק מענה מקצועי לנושא בניית אתרים וקידום אתרים באינטרנט. מה שמייחד אותנו הוא מקצוענות ושימת הדגש על הפרטים הקטנים. אנו מאמינים ביחס אישי ללקוח והגעה לתוצאות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב