דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כללי אדסנס שכל אחד צריך לדעת 

מאת    [ 29/06/2012 ]

מילים במאמר: 486   [ נצפה 4259 פעמים ]

כללי אדסנס שכל אחד צריך לדעת

כולם יודעים כי גוגל אדסנס היא הטכניקה הנפוצה ביותר להרוויח כסף באינטרנט. אבל להתקבל לתוכנית אדסנס,ולא להיחסם או לקבל באן ועוד, היא משימה קשה. כפי שכולכם יודעים יש ל-אדסנס המון כללים  שמלווים את השימוש בתוכנית אדסנס, שאנחנו המשתמשים חייבים להכיר, אבל בלוגרים רבים לעיתים קרובות לא יכולים להתמודד עם הסטנדרטים הללו, כי, כמוני, הם גם יודעים כי זה קצת קשה. אבל מה קורה כאשר נחסמת מתוכנית אדסנס?,רווחים מהאתר חשובים למטרה שלנו,ישנם כמה כללים שאיתם כדאי לפעול כדי לא להיחסם מתוכנית אדסנס , כמובן, כדי שנוכל למנוע בלוק. ללמוד כמה כללים בסיסיים שתקפים לכלל הבלוגרים



צפיות מלאכותיות
הייצור של לחיצות מלאכותיים אולי יביא הכנסות נוספות אבל השימוש בזה בלתי חוקית, כך נתפסים פעמים רבות על ידי קליקים של צוות גוגל ייחשב כדואר זבל. שיטות נפוצות עבור קליקים מלאכותיים חברים נכסים לך אתה לוחץ על מודעות כדי ליצור קליקים,אסור לבקש חברים ובני משפחה שילחצו על מודעות ושימוש בשיטות בלתי חוקיות. שימוש בשיטות אלה, דרך על שמו, אסורה. אז משם הקוביות ולהיות בלוגר עורך נאמן.

מספר חשבונות של אדסנס
על פי מדיניות אדסנס,אין הגבלה על מספר בלוגים או אתרי אינטרנט בחשבון אדסנס יחיד, אבל יש מספר רב של חשבונות אדסנס שונים באותו בבלוג  אסור!. בלוגרים רבים חושבים על השיטה הזו כי זה דרך טובה יותר בבלוגים אותו הוא צריך להרוויח ביושר. לדוגמה, אם לבלוג יש הכנסה חודשית של 100 דולר עבור חשבון אדסנס, כך שאם אתה יוצר עוד חשבון, אתה יכול להרוויח יותר מ 100 $ מזה. אז ההכנסה שלך הוא כמעט כפולה. אבל גוגל לא מאפשרת סוג זה של הפרת תוכנית אדסנס ולכן אלו שמנסים לעשות את זה, עוזבים את הקהילה של אדסנס.

שימוש בתוכן מוגבל
שימוש בתוכן מוגבל אסור גם עבור תוכנית אדסנס. התוכן העיקרי שמבוסס על אתר אינטרנט או בלוג עם אדסנס ונמצא בקרטיונים האסורים;

    פורנו
    פריצה או פיצוח הפקודות שלך
    עם שפה גסה ופוגעת
    אלימות, חוסר סובלנות דתית, וכו '.......
     סמים לא חוקיים
    זכות יוצרים
    השימוש במילים מילוי, וחזרות




הצפיפות של המודעות
אין להעמיס האתר או הבלוג שלך עם יותר מדי מודעות, אתה נותן כמה מקומות להצבת מודעות אדסנס, כי קראת באלפי מדריכים שמקומות אילו הכי טובים ומהווים הזדמנות גדולה עבור תצוגות מודעות ועליה בהכנסות. לא כל מיקום מודעות אדסנס הוא לא תמיד אפשרי. אתה לא תצליח להכניס יותר כסף ולקוראים שלך יהיה די משעמם, כי המודעות שלהם מוביל גם את חשבון אדסנס שלך מוחרם.

מבולבל?
בלוגרים מסוימים מנסים לגרום למודעות אדסנס להיות מוסוות ולהראות כמו התוכן של האתר עם קישורים כך שהמבקרים מבולבלים אולי יכלו ללחוץ על המודעות מצד הנסתר שלהם של התוכן האינטלקטואלי של הפוסט, אבל יש כאן הפרה ברורה של מדיניות אדסנס. כמו כתיבה מפורשת על  מיקום מודעות אדסנס : קידום מכירות אחר מציע כמה מילים כמו "לחץ כאן" "לחץ כאן הפתעה", "מציעים היום", וכו '... כל מה שיגרום לתשומת הלב של המבקרים לקיום המודעות - פסול.
ושתי צורות התוצאות לעיל נאסר אדסנס.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב